"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


Βράβευση των νέων σχολικών χαρτών του παιδαγωγικού ινστιτούτου του υπουργείου παιδείας

Οι νέοι σχολικοί χάρτες του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων της Ελλάδας απέσπασαν το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «Σχολικοί γεωγραφικοί Χάρτες» στο 24ο Διεθνές Συνέδριο Χαρτογραφίας της International Cartographic Association (ΙCA), που πραγματοποιήθηκε στο Σαντιάγο της Χιλής.

Η διεπιστημονική σύνθεση της ομάδας, με την επιστημονική συμβολή μελών ΔΕΠ από τα Τμήματα Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών του ΕΜΠ και του ΑΠΘ, τα Παιδαγωγικά Τμήματα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, καθώς και του Τμήματος Γεωγραφίας του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, εξασφάλισε τις προϋποθέσεις δημιουργίας ολοκληρωμένου χαρτογραφικού υλικού, το οποίο βασίζεται τόσο στις σύγχρονες χαρτογραφικές απόψεις και θεωρίες, όσο και στις σύγχρονες αρχές της Διδακτικής της Γεωγραφίας. Αποκλειστικός στόχος της ερευνητικής ομάδας είναι οι νέοι σχολικοί χάρτες να επικουρούν αποτελεσματικά τους καθηγητές και τους δασκάλους στην προσπάθεια μετάδοσης της γεωγραφικής γνώσης, αλλά και τους μαθητές στην κατανόηση γεωγραφικών εννοιών και φαινομένων.

Το έργο ολοκληρώθηκε στο Εργαστήριο Χαρτογραφίας και Γεωπληροφορικής του Τμήματος Γεωγραφίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου, στο πλαίσιο του έργου «Συγγραφή διδακτικών βιβλίων και δημιουργία υποστηρικτικού υλικού για το Δημοτικό και το Γυμνάσιο» και οι χάρτες παραδόθηκαν στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο με την προοπτική να εκτυπωθούν σε ικανό αριθμό αντιτύπων και να διανεμηθούν στα σχολεία Στοιχειώδους και Μέσης Εκπαίδευσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: