"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


Η κολλυβοαγραμματοσύνη των Καμμένων της πλουτοκώσταινας!

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ

Toυ ΤΑΚΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ

«Είναι πολυτέλεια αυτή τη στιγμή να απαντήσω για ένα πρόγραμμα για την παιδεία όταν παραδίδεται η χώρα», δήλωσε εν πάση ειλικρινεία ο υποψήφιος πρωθυπουργός Πάνος Καμμένος. Ειλικρίνεια η οποία μετριάσθηκε κατόπιν ωρίμου σκέψεως. Εξήγησε ότι γι' αυτόν η παιδεία είναι πολύ σοβαρό ζήτημα, τόσο σοβαρό που ο ίδιος στέλνει τα παιδιά του σε ιδιωτικό σχολείο γιατί έχει τα μέσα και για να έχει το κεφάλι του ήσυχο.  Προς επίρρωσιν δε της σοβαρότητας με την οποία αντιμετωπίζει το όλο ζήτημα, κινητοποίησε και το πνευματικό βάρος του εκπροσώπου των Ανεξάρτητων Ελλήνων
κ. Τέρενς Κουίκ, ο οποίος καθησύχασε τους ψηφοφόρους πως, όταν επιτέλους αναλάβει τα ηνία της χώρας, κανένας μαθητής δεν θα αναγκάζεται να διαβάζει από φωτοτυπίες. Υποσχέθηκε δε πως το αργότερο ώς την Κυριακή οι θέσεις του κόμματος για την παιδεία θα έχουν τεθεί σε δημόσια διαβούλευση μαζί με το υπόλοιπο πρόγραμμα. 
Δεν ξέρω πόσοι θα ξενυχτήσουν το Σαββατόβραδο για να τις διαβάσουν και να πάνε να ψηφίσουν την επομένη με το μυαλό τους, και όχι καθοδηγούμενοι από άλλα όργανα του σώματός τους. Με τον ελληνισμό όμως κατατρεγμένο από τους μασόνους, τη Λέσχη Μπίλντερμπεργκ και λοιπούς αντίχριστους, θα πάρουν ενδεχομένως μια γεύση από το κρυφό σχολειό που περιμένει τα παιδιά μας στους αιώνες της σκλαβιάς. Θα ήθελα, δε, να συνεισφέρω στη δημόσια διαβούλευση προσκαλώντας τους να μην ξεχάσουν να συμπεριλάβουν στο πρόγραμμά τους και το «Φεγγαράκι μου λαμπρό».
Θα μου πεις τώρα, φίλε αναγνώστη, ότι όποιος, έστω και εν τη ρύμη του λόγου του, αποκαλεί την παιδεία πολυτέλεια σημαίνει ότι είναι ανίκανος να αντιληφθεί την αξία της. Οποιος δεν μπορεί να αντιληφθεί την αξία ενός αγαθού, σημαίνει ότι δεν το έχει ποτέ δοκιμάσει. Αν δεν έχεις φάει ποτέ στη ζωή σου μουσακά, δικαιούσαι να λες ότι πρόκειται για πολυτέλεια μπροστά στα σκουπίδια των ταχυφαγείων. Οποιος λοιπόν θεωρεί την παιδεία πολυτέλεια, αυτό σημαίνει ότι είναι ένας άνθρωπος χωρίς παιδεία. 

Και στο σημείο αυτό θα διαφωνήσω ελαφρώς μαζί σου. Διότι η αποστροφή του κ. Καμμένου θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη - τόσα και τόσα έχει πει ο άνθρωπος - αν δεν ήταν σύμπτωμα της βαθιάς μετάλλαξης που έχει υποστεί η ελληνική κοινωνία. Διότι στα χρόνια της ψωροκώσταινας ο αγράμματος αγρότης που σηκωνόταν αξημέρωτα για να πάει στο χωράφι του σκοτωνόταν στη δουλειά για να μάθουν τα παιδιά του γράμματα, να γίνουν «καλύτεροι άνθρωποι». Αν και αμόρφωτος ο ίδιος, ήξερε να εκτιμά την αξία της παιδείας. 
Στα χρόνια της πλουτοκώσταινας όμως, η αμορφωσιά από μειονέκτημα έγινε πλεονέκτημα, πήραν αέρα τα μυαλά της και απέκτησε θράσος και αυταρέσκεια. Κυβερνάει κιόλας. Και το θράσος αυτής της αυταρέσκειας είναι που επιτρέπει στον κ. Καμμένο να δηλώνει δημοσίως πως η παιδεία είναι πολυτέλεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: