"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


Εγώ , η απόδειξη ……..


Χαρτί με μελάνι είμαι , αλλά περισσότερη σημασία έχει τι γράφει πάνω μου , άλλοτε τα νούμερα είναι μικρά και άλλοτε πολύ μεγάλα …..

Πριν από χρόνια κρυβόμουν μέσα στις σακούλες και χανόμουν στα σκουπίδια . Καμία φορά μ’ έβαζαν στην τσέπη τους αλλά και πάλι πεταγόμουν .Όταν βεβαία είχα μεγάλη σημασία έβρισκα καταφύγιο στο πορτοφόλι . Η επιτυχία μου ήταν να καταλήξω στην εφορία , όπου μου συμπεριφέρονταν όπως μου άξιζε.Συνήθως όμως με αγνοούσαν εντελώς και δεν με έπαιρναν ποτέ μαζί τους .



Αυτά συνέβησαν πριν ….. καταλάβουν οι άνθρωποι την σημασία μου .
Τώρα όλοι με ζητούν, μικρή ή μεγάλη αξία, είμαι πάντα σημαντική και με κρατανε .

2 σχόλια:

Χρήστος Κασανής είπε...

Εγώ πάλι δεν έχω καταλάβει. Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει;
Ας πούμε ότι πληρώνω ένα υδραυλικό γιατί μου επισκέυασε κάτι.
Αν δεν πάρω απόδειξη από τον υδραυλικό θα γλιτώσω 19%. Σωστά;
Αν πάρω απόδειξη θα πληρώσω 19% ακριβότερα τον υδραυλικό αλλά θα γλυτώσω 10% από το φόρο.
Δηλαδή θα μου κοστίσει 9% ακριβότερα αν πάρω απόδειξη!
Ας με βοηθήσει κάποιος διοτι δεν μου βγένουν τα νούμερα!
Η εγώ δεν έχω καταλάβει καλά, ή αυτοί εκεί στο υπουργείο έχουν κάνει πάλι μ***κια!

kanivallos είπε...

Μαλάκευε και μη ερεύνα!!