Μετά την απόπειρα επιβολής στην Εκπαίδευση και στην Δημόσια Διοίκηση του λατινικού αλφαβήτου (περί τα τέλη της δεκαετίας του '90) που δεν ευοδώθηκε μετά τη βαρυσήμαντη διακήρυξη 40 ακαδημαϊκών, το 2011, μοιράσθηκε στα σχολεία μια νέα Γραμματική για την Ε' και ΣΤ' τάξη του Δημοτικού (που αντικαθιστούσε την παλιά Γραμματική του Μανώλη Τριανταφυλλίδη) με την οποία, ούτε λίγο ούτε πολύ, καταργούνται τα φωνήεντα η, υ, ω, καθώς και τα σύμφωνα ξ, ψ, προστιθεμένων (πέραν άλλων λαθών) τριών νέων συμφώνων γκ, μπ, ντί.
Όμως λόγω σοβαρών αντιδράσεων δεν εκδόθηκε από τις τότε κυβερνήσεις. Ουσιαστικά είχε μπει στο αρχείο, όμως ανασύρθηκε από τη ναφθαλίνη επί των ημερών της τότε αρμόδιας υπουργού Άννας Διαμαντοπούλου, που δεν έχει κρύψει ποτέ την… περίεργη (όχι και τόσο) εκσυγχρονιστική διάθεσή της. Πρόκειται για ένα ακόμα εθνικό ολίσθημα (ο χαρακτηρισμός έγκλημα κάθε άλλο άστοχος θα ήταν), που έρχεται να προστεθεί στην αντεθνική κατάργηση της διδασκαλίας των αρχαίων Ελληνικών στα σχολεία το 1980 από τον τότε υπουργό Παιδείας Γ. Ράλλη, αλλά και στην επιβολή το 1981 του μονοτονικού από τον τότε υπουργό Παιδείας Λευτέρη Βερυβάκη, βάζοντας τέρμα στο πολυτονικό σύστημα γραφής και στο ιστορικό της ορθογραφίας, με αποτέλεσμα από τότε τα παιδιά να μην ξέρουν να γράφουν σωστά ένα κείμενο, με τους χαρακτήρες και τον πλούτο της γλώσσας μας, που μας κληροδότησαν οι πρόγονοί μας.
Και βρίσκουν απέναντι την κοινωνία, τον λαό. Γι' αυτό και οι ευθύνες των χθεσινών και σημερινών κυβερνώντων είναι τεράστιες…
Μπροστά στη θύελλα που θα φέρει η επιχείρηση αλλοίωσης του αλφαβήτου, ο ξεσηκωμός και οι αντιδράσεις που προκάλεσε το βιβλίο της Ρεπούση με τα περί… συνωστισμού στη Σμύρνη θα είναι πταίσμα.
Φρόνιμο θα είναι να το μετρήσει το Μέγαρο Μαξίμου. Και κυρίως ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, που κρατάει πάντα ψηλά τη σημαία του πολιτισμού μας, της Ιστορίας μας, της γλώσσας του Ελύτη…
Άλλωστε τι κακό, τι έλλειμμα γνώσης και λόγου, προκάλεσε στα εκατομμύρια ελληνόπουλα που διδάχτηκαν την αλφάβητο με τα 24 γράμματα, τα 7 φωνήεντα και τα 17 σύμφωνα;
Αυτή είναι και η ηχηρή απάντηση σ' όλους εκείνους τους κυρίους που έδωσαν την έγκρισή τους για την κυκλοφορία αυτής της νεωτεριστικής Γραμματικής.
Πρέπει να θυσιάσουμε και τη γλώσσα μας για να μοιάσουμε στους Δυτικούς;
«Με μεγάλη μας έκπληξη διαπιστώσαμε πως διανεμήθηκε προς διδασκαλία στα δημοτικά σχολεία της χώρας μας ένα καινούργιο βιβλίο γραμματικής, για την Ε' και ΣΤ' τάξη, αντικαθιστώντας τη μέχρι τώρα ισχύουσα γραμματική του Μανώλη Τριανταφυλλίδη, η οποία εδιδάσκετο πλέον των 30 χρόνων.
Με τη Γραμματική του Μαν. Τριανταφυλλίδη γαλουχήθηκαν γενιές Ελλήνων, που μάθανε να ομιλούν την Ελληνική Γλώσσα. Αλλά και αλλοδαποί που γεννήθηκαν, έζησαν και σπούδασαν σε ελληνικά σχολεία και πέτυχαν στα ελληνικά πανεπιστήμια είχαν γαλουχηθεί με την ίδια γραμματική χωρίς να δυσκολευτούν! Εφ' όσον οι συνθήκες δεν έχουν αλλάξει, ποιον λόγο εξυπηρετεί η αλλαγή της κλασσικής γραμματικής σε ''φωνητική'' γραμματική;
Με τις αλλεπάλληλες αλλαγές ανά 15 - 20 χρόνια (βλέπε: αυγό ή αβγό; Ξύδι ή ξίδι; Κτίριο ή κτήριο; Μονοτονικό σύστημα) οι γενιές των Ελλήνων μαθαίνουν η κάθε μία και από μια ελαφρώς διαφοροποιημένη ελληνική γραμματική, μη μπορώντας καν να παρακολουθήσουν ούτε οι γονείς τα παιδιά τους!
Το βιβλίο αυτό εκδόθηκε χωρίς τον ενδελεχή έλεγχο, και ως εκ τούτου εκ παραδρομής δημοσιοποιήθηκε κάποια πρόταση κάποιου ανθέλληνα φιλόλογου και όχι εσκεμμένα, πάρθηκε η απόφαση ενός ακόμα βιασμού της ελληνικής γλώσσας, μιας γλώσσας που τόσο διψασμένα άνθρωποι από όλο τον κόσμο προσπαθούν να κάνουν κτήμα τους.
Όλοι οι Έλληνες ρωτούν:
1) Δεν μας φτάνει η οικονομική κατακρήμνιση της πατρίδος μας, πρέπει να υποστούμε και την εθνική μας εξολόθρευση;
2) Πρέπει να θυσιάσουμε τη γλώσσα μας για να μοιάσουμε στους Δυτικούς, για να γίνουμε αρεστοί από αυτούς; Οι οποίοι, επανήλθαν και ζητούν πλέον την ίδια μας την πατρίδα;
3) Το βιβλίο είχε εγκριθεί από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο από το 2007, αλλά λόγω αντιρρήσεων δεν εκδίδετο. Οι αποσπασμένοι δάσκαλοι στο Ινστιτούτο όταν ερωτήθηκαν σχετικώς έκριναν το βιβλίο απαράδεκτο!»
Και το πιο αποκαλυπτικό, που δείχνει τις προθέσεις, είναι η παραδοχή τους ότι: «Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του βιβλίου Γραμματική Ε' και Στ' Δημοτικού υπαγόρευσαν κάποιες απαραίτητες απλοποιήσεις αλλά και ορισμένες σημαντικές διαφοροποιήσεις στο περιεχόμενο του εγχειριδίου τόσο από τις σύγχρονες γλωσσολογικές μελέτες για την ελληνική γλώσσα (που απευθύνονται σε ειδικούς) όσο και από τις παραδοσιακές γραμματικές».
Ομολογούν οι άνθρωποι ότι η παράδοση τους ενοχλούσε… Κι αυτήν κτυπάνε και η οποία μέσα της περικλείει τη φιλοσοφία του λαού μας, την Ιστορία μας, τον πολιτισμό μας…
Να τους χαίρεστε όλοι εσείς, που δώσατε την έγκρισή σας να μπει στα σχολεία αυτό το βιβλίο, που κτυπάει τις ρίζες μας…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου