"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


Η γυναίκα-μυστήριο που σαγήνευσε τον Ελβις αποκαλύπτει την ταυτότητά της 50 χρόνια μετά!

Πενήντα πέντε χρόνια πριν, μια εντυπωσιακή ξανθιά έκλεψε την καρδιά του 21χρονου τότε βασιλιά του ροκ εν ρολ, αλλά μέχρι τώρα κανείς δεν είχε μάθει το όνομά της. Οταν οι φωτογραφίες εκείνης της ημέρας, στις οποίες φαίνονται να είναι μαζί, έγιναν γνωστές μετά τον θάνατο του Ελβις Πρίσλεϊ, το μυστήριο βάθυνε: Ποια ήταν η γυναίκα-πειρασμός;

Τώρα, μισό αιώνα αργότερα, η γυναίκα αυτή ήρθε στο προσκήνιο της δημοσιότητας και αποκαλύπτει τα ντεσού εκείνης της ημέρας με τον Ελβις, στο περιοδικό «Vanity Fair».

Η Μπάρμπαρα Γκρέι, τότε Μπόμπι Οουενς, είχε μιλήσει με τον ανερχόμενο αλλά άγνωστο τραγουδιστή με το μικρό όνομα Ελβις, τηλεφωνικά το 1956 και είχε κανονίσει να συναντηθούν στο Ρίτσμοντ της Βιρτζίνιας.

Συνεπείς στο ραντεβού τους αμφότεροι πέρασαν όλη την ημέρα μαζί. Από κοντά είχαν όμως και τον φωτογράφο Αλφρεντ Γουέρθιμερ που απαθανάτισε τα πάντα.

Ελβις και Μπάρμπαρα πήγαν μαζί στο Μοσκ Θίατερ, όπου θα έδινε συναυλία ο τραγουδιστής. Πήραν ταξί, κάθησαν στο πίσω κάθισμα και στη θέση του συνοδηγού κάθησε ο Γουέρθιμερ, ο οποίος τους τράβηξε φωτογραφίες ενώ φλέρταραν.

Εξω από το θέατρο, ο φωτογράφος τούς έχασε από το οπτικό του πεδίο λίγο πριν από την έναρξη της συναυλίας. Αρχισε τότε να κόβει βόλτες γύρω από το κτίριο ψάχνοντας για τον Ελβις, όταν διέκρινε δύο φιγούρες στο βάθος ενός σκοτεινού και στενού διαδρόμου: το μελλοντικό αστέρι της ροκ εν ρολ και τη φιλεναδίτσα του εκείνης της ημέρας.

«Αρχικά είπα να τους αφήσω στην ησυχία τους, αλλά μετά σκέφτηκα καλύτερα: "Το χειρότερο που μπορούν να μου πουν είναι να φύγω"», θυμάται ο Γουέρθιμερ. Ηταν εκεί, στο πλατύσκαλο μιας βοηθητικής εξόδου. Εκείνη ακουμπισμένη στο κιγκλίδωμα και ο Ελβις να την κρατά από τη μέση. Ηταν κοντά, πολύ κοντά. Ο φωτογράφος σήκωσε την κάμερα, σημάδεψε, νετάρισε και «κλικ» τούς απαθανάτισε στη θρυλική πόζα, γνωστή σήμερα ως «Το φιλί».

Ουδείς αναζήτησε έκτοτε τον Γουέρθιμερ για τις φωτογραφίες που τράβηξε εκείνη την ημέρα, παρά μόνο 19 χρόνια αργότερα όταν ο Ελβις βρέθηκε νεκρός στην έπαυλή του στην Γκρέισλαντ. «Την ημέρα του θανάτου μού τηλεφώνησαν από το περιοδικό "Time" ζητώντας να τους πάω όλες τις φωτογραφίες αμέσως. Ανάμεσα σε αυτές τις φωτογραφίες ήταν "Το φιλί"».

Η κ. Γκρέι σήμερα λέει πως δεν ένιωσε ιδιαίτερη έλξη για τον τραγουδιστή, όση τουλάχιστον έδειχνε εκείνος για εκείνη, και πως δεν τον ξαναείδε από τότε. «Ισως και να ήταν τσιμπημένος μαζί μου, αλλά εγώ τότε δεν ήξερα καν ποιος ήταν».

Ο Ελβις πάντως συνέχισε να την πολιορκεί, χαλαρά όμως. «Μου έστειλε μια χριστουγεννιάτικη κάρτα». Λίγο μετά η κ. Γκρέι μετακόμισε σε άλλη Πολιτεία και έτσι δεν μπόρεσε να μάθει ποτέ αν εκείνος ο νεαρός τραγουδιστής συνέχισε τις προσπάθειες για να την ξανασυναντήσει.

ΤΑ ΝΕΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: