Aκόμη κι αν γίνει πόλεμος με την Τουρκία και το
ελληνικό κράτος χρειαστεί να επιτάξει τα αεροδρόμια θα πρέπει να
φροντίσει να αποζημιώσει την Fraport! Απρίλιος 2017. Με πρωθυπουργό τον Αριστερό Τσίπρα η κυβέρνηση παρείχε
τις ευτελιστικές εγγυήσεις στην γερμανική εταιρία, ενεργοποιώντας
βασιλικό διάταγμα του 1953-όπως αποκαλύπτει ο ΣΚΑΙ. Υπάρχει τίποτε πιο ταπεινωτικό για τους 11 εκατομμύρια
ψεκασμένους που υποδύονται τους Ελληνες πολίτες; Αλλά πως να αισθανθεί
ταπείνωση ένας αναξιοπρεπής λαός που σκύβει το κεφάλι και πληρώνει σαν
δουλικό; Τα έσοδα από τις ΔΟΥ όλης της χώρας τον Μάρτιο ήταν σχεδόν 370
εκατομμύρια ευρώ παραπάνω (ή +24%) από τον στόχο είσπραξης για τον
συγκεκριμένο μήνα. Ανήλθαν σε 1,87 δισεκατομμύρια ευρώ, έναντι στόχου
είσπραξης 1,5 δισ. ευρώ.
Συνολικά στο Ά τρίμηνο του 2017 τα έσοδα ΔΟΥ ανήλθαν στα 6,9
δισεκατομμύρια ευρώ, αυξημένα κατά 8,3% έναντι στόχου αύξησης 6,37%.
Αν και δεν ανακοινώθηκαν πιο λεπτομερή στοιχεία, σύμφωνα με όλες τις
ενδείξεις, η υπερείσπραξη αυτή συνδέεται με το «τσουνάμι» νέων έμμεσων
φόρων (σε καφέ, τηλεφωνία, τσιγάρα κλπ) που ξέσπασε από την 1.1.2017 και
την απόδοσή τους στο τέλος του επόμενου μηνός από την επιβολή τους.
Επιπλέον κατά μεγάλο μέρος προέρχεται και από τις συνεχιζόμενες
κατασχέσεις στα υπόλοιπα τραπεζικών λογαριασμών, οι οποίες εντείνονται
με βάση και το σχέδιο δράσης του 2017 για την είσπραξη ληξιπροθέσμων
οφειλών, αλλά και με αυτόματους συμψηφισμούς που διενεργεί η ΑΑΔΕ (χωρίς
να μεσολαβήσει πληρωμή) έναντι απαιτήσεων των αυξημένων (στο 100%)
προκαταβολών φόρου που τους επεβλήθησαν από πέρυσι σε αγρότες και
επαγγελματίες. Σ΄αυτά τα δουλικά και δίχως προσωπικότητα υποζύγια που
χορεύουν το χορό των εγχώριων Ολιγαρχών- οι οποίοι δεν είναι παρά
πράκτορες των ξένων μυστικών υπηρεσιών- είναι λογικό... η Fraport να βάζει
τέτοιους όρους. Υπό τον έλεγχο της πέρασαν την Δευτέρα 10 Απριλίου 2017,
τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, με τη γερμανική εταιρεία να αναλαμβάνει
τη λειτουργία, συντήρηση και ανάπτυξή τους για τα επόμενα 40 χρόνια. Όπως αποκάλυψε ο ΣΚΑΙ, η Fraport – λόγω της οικονομικής
αβεβαιότητας – ζήτησε εγγυήσεις ότι τα κεφάλαια που θα επενδυθούν δε θα
χαθούν ακόμη κι αν η χώρα χρεοκοπήσει ή αλλάξει νόμισμα. Η κυβέρνηση παρείχε τις εγγυήσεις, ενεργοποιώντας βασιλικό διάταγμα του 1953 (!) Σύμφωνα με το Βασιλικό νομοθετικό διάταγμα, η κυβέρνηση
μπορεί να επιτάξει την επένδυση της Fraport μόνο σε περίπτωση πολέμου,
αλλά ακόμα και αν περιέλθει η χώρα μας σε αυτή την κατάσταση, θα πρέπει
το ελληνικό δημόσιο να αποζημιώσει την γερμανική εταιρεία για όσο
διάστημα διαρκέσει η επίταξη.
Υ.Γ1>Στην εικόνα, η φραπεδιά, το σύμβολο του μαλάκα του Ελληνα.
Y.Γ.2>Στην συνέχεια η γερμανική εταιρία αφού πήρε τα αεροδρόμια
με αυτούς τους εξευτελιστικούς όρους ανέθεσε την ανακατασκευή τους στην
Intrakat του Σωκράτη Κόκκαλη, διαχρονικού συνεργάτη των γερμανικών
πολυεθνικών στην Ελλάδα. Κι έζησαν αυτοί καλά κι εσύ σαν ραγιάς που με
το αίμα σου, ανόητε, προσφέρεις το πλεόνασμα της παραμονής των εκάστοτε
δουλικών κυβερνήσεων στην εξουσία.
Καθότι για να μην αδικούμε τον Τσίπρα όλοι οι προκάτοιχοί του
μνημονιακοί πρωθυπουργοί και υπ. Οικονομικών (και όχι μόνο) δεν ήταν
παρά βαποράκια των Ολιγαρχών-οι οποίοι με την σειρά τους είναι πράκτορες
συγκεκριμένων ξένων μυστικών υπηρεσιών οι οποίες όπως είναι λογικό
υπερασπίζονται τα συμφέροντα των χωρών τους
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου