ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ: Μη επανδρωμένο αεροσκάφος για επιτήρηση συνόρων στο Αιγαίο - Συμβούλιο λαθρολάγνων στην Κουμουνδούρου για το αν θα το "ρίξουν" με "ένα άρθρο-ένανόμο" !
Toυ ΔΙΟΝΥΣΗ ΒΥΘΟΥΛΚΑ
Τη διενέργεια πρόχειρου μειοδοτικού διαγωνισμού για την παροχή
υπηρεσιών χρήσης μη επανδρωμένου αεροσκάφους (UAV) για πτήσεις με σκοπό
την επιτήρηση θαλασσίων συνόρων, προϋπολογισμού 73.800 ευρώ, αποφάσισε ο
υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.
Σύμφωνα με την απόφαση
που αναρτήθηκε την Παρασκευή στη «Διαύγεια» ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί
στις 29 Απριλίου στο κτίριο του υπουργείου Ναυτιλίας και μέχρι τότε θα
πρέπει να έχουν σταλεί οι προσφορές από τους ενδιαφερόμενους.
Όπως αναφέρεται στην απόφαση «το έργο εντάσσεται στο Ταμείο
Εξωτερικών Συνόρων ( ΤΕΣ 2012) και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή
Ένωση κατά 75% και από Εθνικούς Πόρους κατά 25%».
Σημειώνεται ακόμη ότι «ο χρόνος ολοκλήρωσης της παροχής των
υπηρεσιών πτήσης συνολικής διάρκειας τουλάχιστον 60 ωρών θα γίνει ενός
60 ημερολογιακών ημερών από την επομένη της υπογραφής της σύμβασης. Σε
καμία περίπτωση ο χρόνος παράδοσης δεν θα είναι μεταγενέστερος της 30ης Ιουνίου 2014».
Υπενθυμίζεται ότι σε πρόσφατη ομιλία του ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης με θέμα «Προστασία των Ευρωπαϊκών συνόρων και αποτελεσματική διαχείριση των μεταναστευτικών ροών» τόνισε ότι «τα
τελευταία χρόνια και ιδιαίτερα μετά την θωράκιση του Έβρου με τον
γνωστό φράχτη, όλες οι μεταναστευτικές ροές και όλη η πίεση των
μεταναστευτικών ροών στη χώρα μας έχουν μετατοπισθεί στην θάλασσα. Το
2012 είχαμε 3.000 ανθρώπους, οι οποίοι μπήκαν από το Αν. Αιγαίο
παρανόμως στην Ελλάδα, το 2013 ο αριθμός αυτός εκτοξεύτηκε στα 10.000
άτομα και η σημερινή κατάσταση δείχνει ότι έχουμε μία ροή περίπου 1.000
ατόμων τον μήνα. Άρα, αν διατηρηθεί αυτή την ροή, τουλάχιστον 12.000
άνθρωποι θα προσπαθήσουν να διέλθουν τα σύνορά μας φέτος».
Και συμπλήρωσε:
«Η δική μας εκτίμηση είναι ότι όσο ηρεμούν οι
θάλασσες, όσο βελτιώνονται οι καιρικές συνθήκες, τόσο αυτή η ροή θα
αυξηθεί. Αντιμετωπίζουμε, δηλαδή, ένα τεράστιο και πραγματικό πρόβλημα.
Ένα πρόβλημα το οποίο έχει πολλές και διαφορετικές όψεις. Ένα πρόβλημα
καταρχάς εθνικής ασφάλειας. Ένα πρόβλημα το οποίο αφορά την προστασία
των θαλασσίων συνόρων».
Ετικέτες
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ,
ΒΗΜΑ,
ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ,
ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
Αν διαβάσει κανείς την Τεχνική Περιγραφή θα δει ότι μάλλον φωτογραφική είναι. Αρκεί για έναν που ασχολείται λίγο με τα ΜΕΑ, να δει ότι δεν υπάρχουν πολλά ΜΕΑ που να προσγειώνονται με αλεξίπτωτο, ίσως μάλλον μόνον ένα, το κάνει αυτό. Άρα μονόδρομος μιας και η προσγείωση με αλεξίπτωτο είναι απαράβατος όρος.
Δημοσίευση σχολίου