"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Καθήλωσαν ΕΞΙ από τα ΕΠΤΑ C-27 της Π.Α. γιατί αποφάσισαν να φέρνουν τα ανταλλακτικά με ... πλοία!!!

Γράφει ο Γιώργος Γ. Αδαλής
george@adalis.gr

Για τα C-27 έχουμε ξαναγράψει στο πρόσφατο παρελθόν! Δεν γνωρίζουμε τι παιχνίδια παίχτηκαν πριν και μετά την προμήθειά τους αλλά αυτό που γνωρίζουμε καλά είναι ότι άπαντες υποστήριξαν ότι η προμήθειά τους ήταν απαραίτητη για την Π.Α. και παρουσίαζαν τότε σειρά από λόγους που καθιστούσαν την αγορά τους αναγκαία! Γι αυτό και παραγγείλαμε δώδεκα από αυτά.

Σήμερα η Π.Α. διαθέτει επτά από αυτά τα μεταγωγικά αεροσκάφη, τα οποία είναι μικρότερης κατηγορίας από τα c-130 και στην ουσία είναι μια συμπαραγωγή της Alenia και της Lockheed Martin!

Κάποιοι λοιπόν επιμένουν να παίζουν παιχνίδια με το καμάρι των Ελλήνων! Την Πολεμική μας αεροπορία που είναι αν όχι η καλύτερη σε έμψυχο υλικό , μια από τις καλύτερες παγκοσμίως!

Και αναγκαζόμαστε σήμερα να γράψουμε ένα θέμα για το οποίο αισθανόμαστε ντροπή. Ένα θέμα παρόμοιο με αυτό της Αεροπορίας Στρατού και των ελικοπτέρων Απάτσι!

Από τα επτά C-27 που διαθέτουμε σήμερα, στην ουσία πετά μόνο ... ΕΝΑ!

Τα υπόλοιπα είναι καθηλωμένα ή μειωμένης επιχειρησιακής ετοιμότητας! Ο λόγος είναι η καθυστέρηση στην παραλαβή των ανταλλακτικών για τα αεροσκάφη αυτά!

Ειδικά για τα αεροσκάφη C-27 στις 24 Απριλίου 2011 είχαμε προβεί σε μια σοβαρότατη αποκάλυψη ότι ξεκόλλησε το φτερό σε ένα από αυτά την στιγμή μάλιστα που τροχοδρομούσε (βλ. σχετικό άρθρο εδω )

Ουδείς μπήκε στον κόπο να απαντήσει, προφανώς γιατί δεν υπήρχαν θύματα!!!

Κάναμε λοιπόν μια έρευνα και ανακαλύψαμε ότι στα πλαίσια της εφαρμογής οικονομιών κλίμακας, η Αεροπορία προσπαθεί να μειώσει τα πάγια και λειτουργικά της κόστη!

Μια από τις δραστικές ενέργειες που πραγματοποίησε, ήταν η παύση της μεταφοράς ανταλλακτικών από τους προμηθευτές με αεροπλάνο ! Η αποστολή των ανταλλακτικών γίνεται πλέον από τις προμηθεύτριες εταιρίες με ... πλοίο γιατί υπάρχει μεγάλη διαφορά στο κόστος !!!!!

Και ναι μεν σαν οικονομολόγος θα μπορούσα να το καταλάβω αν επρόκειτο για ... χαρτιά υγείας ή για μανταλάκια ή ακόμη και κλάρες που κολλούν στο πέτο τους οι αξιωματικοί! Θα έλεγα δεν βιαζόμαστε!

Αλλά εδώ πρόκειται για υλικό πρώτης ανάγκης!

Και τέλος πάντων ας το δεχτώ κι αυτό!

Δεν μπορούν να στοκάρουν μερικά από αυτά, και να παραγγέλνουν με βάση το στοκ; Πρέπει να καθηλωθούν ΕΞΙ από τα ΕΠΤΑ αεροσκάφη και να περιμένουμε πότε θα περάσει το πλοίο από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού στο Γιβραλτάρ;

Και εν πάση περιπτώσει, πόσο νούμερο πρέπει να είναι κάποιος που διαχειρίζεται όλη αυτή την κατάσταση για να καταφέρει να καθηλώσει ΕΞΙ από τα ΕΠΤΑ αεροσκάφη ;

Με τέτοιες ενέργειες σίγουρα το μόνο που ΔΕΝ επιτυγχάνεται είναι η οικονομία κλίμακας. Αντίθετα, επιτυγχάνεται η γενική μπαχαλοποίηση του στρατού και η ανεξέλεγκτη φθορά των πανάκριβων εξοπλισμών.

Επιπρόσθετα , αυτό που δεν υπολογίζεται με κανέναν τρόπο είναι η πτώση του ηθικού των ανδρών της Π.Α. που βλέπουν το καμάρι μας να εξευτελίζεται από μαθητευόμενους μάγους της φυλής των Ελλήνων!!!

Συγχωρέστε μου τον τόνο και το ύφος, αλλά δεν αντέχω άλλο να βλέπω να αποδομείται ότι φτιάξαμε ως χώρα τα τελευταία χρόνια και το πληρώσαμε πανάκριβα με το υστέρημά μας, επειδή κάποιοι έχουν βαλθεί να βουλιάξουν τη χώρα επειδή δεν κατάφεραν να ... αλλάξουν τίποτα απολύτως!!!

Και φυσικά, η ευθύνη δεν ανήκει στο ΠΑΣΟΚ του Γιώργου Παπανδρέου εξ ολοκλήρου, διότι όλα αυτά ξεκίνησαν επί ημερών της ΝΔ!!!

Σήμερα όμως εξακολουθούν να ισχύουν! Πολύ περισσότερο, οι επιτελείς του Υπουργείου καλύπτουν τις μεθόδους αυτές με ένα πέπλο σιωπής και μυστηρίου!

Κύριε Βενιζέλο, ο λόγος σε εσάς τώρα! Θα συνεχιστεί κι άλλο το συγκεκριμένο θέατρο του παραλόγου που ξεκίνησε η ΝΔ με τα C-27;

AEGEAN TIMES

Δεν υπάρχουν σχόλια: