"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


Ο Φον-Δημητράκης διαψεύδει ΓΑΠ για το Ιδρυμα Καντάφι !!!

Του Γιωργου Σ. Μπουρδαρα

Οι διαφορετικές εκδοχές που επίσημα δόθηκαν, μέσα σε διάστημα ελάχιστων ημερών η μία από την άλλη, αναφορικά με το ζήτημα της συμμετοχής του πρωθυπουργού στο ίδρυμα Καντάφι, έχουν προκαλέσει αίσθηση και συζητήσεις κυρίως μεταξύ των βουλευτών όλων των πτερύγων του Κοινοβουλίου. 

Ο κ. Γ. Παπανδρέου, προκληθείς στη Βουλή, διαβεβαίωσε με τρόπο κατηγορηματικό την εθνική αντιπροσωπεία ότι ουδέποτε ήταν μέλος του διοικητικού συμβουλίου του εν λόγω ιδρύματος. 

Ηταν μόλις 3 Μαρτίου, ωστόσο, όταν σε συνεδρίαση κοινοβουλευτικής επιτροπής ο κ. Δ. Δρούτσας έλεγε πως ο πρωθυπουργός συμμετείχε στο ίδρυμα Καντάφι και ότι παραιτήθηκε όταν ξέσπασε ο διεθνής σάλος για τον Λίβυο ηγέτη.

«Πολλές φορές ακούω τη Ν.Δ. να λέει για τη συμμετοχή μου σε κάποιο ίδρυμα του κ. Καντάφι. Ποτέ δεν συμμετείχα. Μου είχαν στείλει γράμμα. Εγώ, όμως, δεν είχα αποδεχθεί ποτέ να συμμετέχω. Είχαν βάλει το όνομά μου, χωρίς τη δική μου συγκατάθεση», είπε ο πρωθυπουργός. Και στην επιμονή βουλευτή της Ν. Δ. ότι στην ιστοσελίδα του ιδρύματος υπήρχε το δικό του όνομα, σχολίασε - χειροκροτούμενος μάλιστα από τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ: «Πολλά blogs έχουν sites και γράφουν ό, τι θέλουν. Εγώ δεν είχα δώσει τη συγκατάθεσή μου, κύριοι. Πρέπει να ξέρετε τι λέτε, εκτός εάν θεωρείτε το site του κυρίου Καντάφι πιο αξιόπιστο και όχι αυτά που σας λέω».

Στην Επιτροπή Εξωτερικών και Αμυνας, ωστόσο, ο κ. Δρούτσας όταν είχε τεθεί εκ νέου το ζήτημα, υπογράμμιζε (από τα πρακτικά εκείνης της συνεδρίασης): «Σε ό, τι αφορά το ίδρυμα Καντάφι ή όποιο ίδρυμα Καντάφι και τη συμμετοχή του κ. Παπανδρέου. Εδώ, ξαναζεσταμένη σούπα αν μου επιτρέπετε, να πω: Από την πρώτη στιγμή που ενημερωθήκαμε και που ξέσπασαν αυτές οι εξελίξεις και η βία στη Λιβύη, ο πρωθυπουργός αμέσως παραιτήθηκε από αυτή τη θέση του. Αυτό παρακαλώ να καταγραφεί, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις ή παρερμηνείες ή παραπληροφόρηση».

 ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: