Πάτοι και φελλοί
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ
Του ΚΩΣΤΑ ΓΕΩΡΓΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ
Τα αποτελέσµατα, τα βαθµολογικά Βατερλώ, των Πανελληνίων Εξετάσεων, αν δεν προβληµατίσουν όλο το φάσµα που ασχολείται µε την εκπαίδευση (γονείς, δασκάλους, µαθητές, φροντιστές και βέβαια την πολιτική ηγεσία όχι µόνο του υπουργείου Παιδείας κ.λπ.), το πράγµα οδεύει πλέον στην εκπαιδευτική µας χρεοκοπία.
Εγραψα ήδη για το παράλογο γεγονός ένα 20% των γραπτών να οδεύουν σε αναβαθµολόγηση, δηλαδή να υπάρχει διαφορά δύο βαθµολογητών πέντε µονάδων.
Πότε επιτέλους θα δηµιουργηθεί σώµα ορκωτών βαθµολογητών;
Το είχε αναγγείλει ο Απόστολος Κακλαµάνης από το 1981!!
Η κατάρρευση δεν είναι µόνο της δηµόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης, αφού το 50% των υποψηφίων, µε ορισµένη και διδαγµένη ύλη, βαθµολογείται µε βαθµούς κάτω από τη βάση, αλλά και της λεγόµενης παραπαιδείας. Το 95% των υποψηφίων είναι τρόφιµοι φροντιστηρίων και ιδιωτικών µαθηµάτων.
Αρα;
Ουδείς φέτος ισχυρίστηκε πως τα θέµατα ήταν εκτός ύλης.
Αντίθετα. Ηταν λέει δύσκολα; Και γιατί όχι. Επιστήµονες θέλουν να γίνουν οι υποψήφιοι, δεν θέλουν να πάνε εκδροµή.
Φέτος µάλιστα µειώθηκαν και οι αριστούχοι. Μα βέβαια, αφού τα θέµατα ήταν δύσκολα, µόνο λίγοι ανταποκρίθηκαν, άρα, αυτονόητο, αυτοί οι λίγοι είναι ικανοί να γίνουν επιστήµονες. Οι άλλοι που σύρονται πίσω από τις «βάσεις» θα σέρνονται και ως φοιτητές. Το µάθαµε κι αυτό, από τον αριθµό όσων ξεµένουν ή γεράζουν στα πανεπιστήµια.
Αλλά µια τέτοια πανωλεθρία δεν θα έχει κανέναν έλεγχο στους διδάσκοντες τα µαθήµατα αυτά στα Λύκεια;
Αλήθεια, για άλλη µια φορά, προτρέπω το υπουργείο να κάνει µια ηλεκτρονική, απλούστατη έρευνα. Οι υποψήφιοι που πάτωσαν, τι βαθµούς έχουν στα ίδια µαθήµατα όλο το έτος της σπουδής τους και τι απολυτήριο έλαβαν. Γιατί, αν ίσχυε ο βαθµός απολυτηρίου που σχεδιάζεται, φοβάµαι πως πολλοί πάτοι θα γίνονταν φελλοί.
Αξιολόγηση δεν επιθυµεί το Νέο Σχολείο; Ιδού, το πρώτο κριτήριο: τι είδους απόφοιτους παραδίδεις και τι απίδια έχει ο σάκος τους στις Πανελλήνιες.
Ετικέτες
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ,
ΑΠΟΨΕΙΣ,
ΓΕΩΡΓΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ,
ΞΕΦΤΙΛΙΚΙΑ,
ΠΑΙΔΕΙΑ,
ΤΑ ΝΕΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου