"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


Πως θα ήταν το Ελληνικό αν οι ήρωες του Cartoon Network είχαν ακούσει τους ειδικούς


Αν δεν με έλεγαν Κώστα Καββαθά αλλά, Κώστα Καραμανλή (σώσε!), Γιώργο Παπανδρέου (ξανασώσε), Χάρη Παμπούκη (τρις) και είχα να λύσω το “πρόβλημα” του αεροδρομίου Ελληνικού. Τι θα έκανα;

1. προσφυγή στο ΣτΕ για να ακυρωθεί η υπουργική απόφαση του golden boy της παλαιάς Ν.Δ Χατζηδάκη που “έκλεισε” το αεροδρόμιο (την έκανα, την κέρδισα και, το ΣτΕ, αποφάσισε πως, το Ελληνικό ποτέ δεν σταμάτησε να είναι αεροδρόμιο). Η απόφαση “θάφτηκε”, αγνοήθηκε, δεν αναφέρθηκε παρά σε 1-2 εφημερίδες χωρίς τα ονόματα των πολιτών που κίνησαν την διαδικασία

2. Με την απόφαση του ΣτΕ υπό μάλης θα απαγόρευα την ανέγερση κάθε κτίσματος στα 5,500 στρέματα του α/δ πράγμα που, αυτόματα, θα εξασφάλιζε ότι ο χώρος είναι και θα παραμείνουν “χώρος πρασίνου”. Αντ’ αυτού οι εργολάβοι έχουν πιάσει δουλειά και η μία “βίλα” διαδέχεται την άλλη

3. Με την ίδια απόφαση θα εξέδιδα διάταγμα που επιτρέπει την λειτουργεία του α/δ και θα καλούσα όλες τις μικρές και μεσαίες αεροπορικές εταιρίες να επιστυρέψουν στον φυσικό τους χώρο. Αντ’ αυτού αν κάποιος τολμήσει να ζητήσει άδεια προσγείωσης τον στέλνουν στον διάβολο

4. Η επαναλειτουργία του α/δ θα σήμαινε ότι, εκτός από ελληνικές και ξένες περιφερειακές αερογραμμές (regional airlines), θα μπορούσαν να λειτουργήσουν και 3-4 Σχολές Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας για αεροπλάνα, ελικόπτερα, υδροπλάνα και …αερόστατα

5. Τα παραπάνω θα δημιουργούσαν πάνω από 10.000 νέες θέσεις εργασίας για Έλληνες, Γάλλους, Άγγλους, Πορτογάλους, Πακιστανούς, Κούρδους, Αιγύπτιους και Αρειανούς και θα έθεταν τις βάσεις για αεροπορική και, σε συνεργασία με άλλες χώρες της Ε.Ε, διαστημική τεχνογνωσία

6. Οι παράγραφοι 1-5 θα μπλοκάριζαν τις ορέξεις κάθε μπετατζή, developer, εργολάβου από τον Κρόνο, το Κατάρ, τη Μέση Γη, την Εκάλη, το Παλαιό Ψυχικό, τον bidet στο Κολωνάκι και, γενικά κάθε τόπο που ανθεί το αλισιβερίσι, οι μίζες και οι αλλαξοκωλιές. Επίσης θα έκοβαν την όρεξη των Νεάντερνταλ και των Κρο μανιόν που θέλουν να κάνουν το αεροδρόμιο “αυτοδιαχειριζόμενο” χωράφι για metrosexual “οικολόγους” και λοιπούς πάσχοντες από κοινωνικές ασθένειες νέας κοπής γιατί, κανείς σοβαρός άνθρωπος δεν αποκαλεί τον εαυτό του “οικολόγο” αφού ΕΙΝΑΙ έτσι κι’ αλλιώς

7. Με αυτές τις προτάσεις (και άλλες που έχω γράψει 100 φορές), το Ελληνικό θα παρέμεινε ελληνικό, θα έφερνε χρήμα με ουρά, θα έβαζε νέους και νέες επιστήμονες και τεχνολόγους στο 21ο αιώνα και θα γινόταν ένα από τα ωραιότερα και μεγαλύτερα πάρκα στην Ε.Ε -μια και κανείς δεν θα τολμούσε να “χτίσει” ροζ μεζονέτες με πλει ρουμ, ιδιωτικούς χώρους πλατσουρίσματος και τένις κόρτ

8. Αν ήμουν ένα από τα παραπάνω …αστέρια θα έκανα και ένα δύτερο διάδρομο αποπροσγείωσης στη θάλασσα μπροστά από το ήδη υπάρχων αεροδρόμιο εκεί που είναι τα “μαγαζά’ που γκαρίζουν τα “σκυλιά” των μπουζουκιών και, στο Τ του διαδρόμου (ή των διαδρόμων), θα συγκέντρωνα όλες τις μαρίνες του Σαρωνικού για να ξεβρωμίσει η θάλασσα απ’ τα σκατά και τα κάτουρα των σκαφάτων αφού θα είχα φτιάξει τα κατάλληλα αποχετευτικά συστήματα

9. Στο ίδιο σημείο θα δημιουργούσα τερματικούς σταθμούς για monorail, tram, ηλεκτρικά λεωφορεία αλλά, και θα τοποθετούσα επιπλέουσες προβλήτες για υδροπτέρυγα που θα πήγαιναν στα νησιά του Αργοσαρωνικού και για υδροπλάνα που θα πήγαιναν στα νησιά ή στις παραλιακές πόλεις της Ελλάδας. Αυτό θα έκανε κάποιους “λεφτάδες” από την Ε.Ε, τις ΗΠΑ, τη Ρωσία, την Κίνα, την Ιαπωνία και την …Λιβύη να προγειώνονται στο Ελληνικό με τα ιδιωτικά τους jet και να επιβιβάζονται στα γιοτ που θα είχαν ελλιμενισμένα στις -οργανωμένες- μαρίνες του Ελληνικού. Δεν χρειάζεται να πω πόσες χιλιάδες “θέσεις εργασίας” θα δημιουργούσε μία τέτοια λύση

10. Επειδή όμως ζω σε μία χώρα όπου οι περισσότεροι κάτοικοι είναι copy paste των πολιτικών “ηγετών” πολύ φοβάμαι πως τίποτα απ’ αυτά δεν θα μπορούσε να γίνει (και δεν έγινε!) γιατί, στους δρόμους θα έβγαιναν “αγανακτισμένοι κάτοικοι” που “ανησυχούν για την υγεία των παιδιών τους” από την λειτουργία του α/δ. Αυτό βέβαια μεταφράζεται ότι θα “λυσάγανε” επειδή δεν θα μπορούσαν να “ρίξουν” πανωσηκώματα στις “περιουσίες τους”. Για “οικολογικό” περιτύλιγμα, τα Κρο μανιόν της “τοπικής αυτοδιοίκησης” θα χρησιμοποιούσαν την “ποιότητα ζωή των παιδιών τους” και τη …ρύπανση του περιβάλλοντος

11. Όλα τα παραπάνω δεν είναι δυνατόν να “υλοποιηθούν” από το “κράτος” που έστησαν οι: Παπανδρέου ο 2ος, Καραμανλής ο 1ος, Μητσιοτάκης ο 1ος (και ελπίζω ο τελευταίος), Gollum de Bidet Central, Καραμανλής ο Ραφηνάτος και GAP ή Παπανδρέου ο 3ος για ένα, επίσης απλό λόγο: το κράτος είναι copy-paste των ανδρών (και γυναικών όπως η Ντοραμπακ, η Τζάκρη, η Διαμαντοπούλου, η ευαίσθητη αθλήτρια Τίνα και εκείνης που όταν την ακούω να κρώζει ξεχνάω τ’ όνομα της.

12. Τότε γιατί τα λέω; Διότι πάσχω από το σύνδρομο Κ.Λ (Κοινής Λογικής) που επηρεάζει σοβαρά, εκτός από τη κρίση μου, και την υγεία μου. Γι’ αυτό άλλωστε δεν θα σας πω τι θα μπορούσε να γίνει με τα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα, τα ΕΝΑΕ, την ΕΑΒ, την ΕΛΒΟ, την ΠΥΡΚΑΛ, την… ΑΟΖ, τα (όποια) κοιτάσματα υπάρχουν από το Κατάκολο μέχρι το Οικόπεδο 25 (ή 15 ή 87 ή 69 ή το Λουρί της Μάνας) ούτε θα εποναλάβω τις πονεμένες ιστορίες με τις δεκάδες ιστορίες βιοτεχνιών, βιομηχανιών, επενδυτών, επιχειρηματιών που βαρέθηκαν να λαδώνουν τη Μηχανή και πήραν των ομματιών τους….

Δεν υπάρχουν σχόλια: