ΤΟΥΡΚΙΑ: Καταναλωτικός «παράδεισος» γίνεται η Κωνσταντινούπολη
Σε καταναλωτικό «παράδεισο» σκοπεύουν να μετατρέψουν για 40 μέρες την Κωνσταντινούπολη οι συνδιοργανωτές του 1ου Shopping Festival, το τουρκικό υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, ο Δήμος της Κωνσταντινούπολης, η Ενωση των Ιδιοκτητών Εμπορικών Κέντρων, οι Τουρκικές Αερογραμμές και άλλοι εμπλεκόμενοι φορείς.
Στόχος της διοργάνωσης του φεστιβάλ, που ξεκίνησε την Παρασκευή 18 Μαρτίου και θα διαρκέσει έως τις 26 Απριλίου, είναι να μετατραπεί η Κωνσταντινούπολη σε έναν προορισμό για αγορές επώνυμων προϊόντων.
«Mέχρι σήμερα όσοι ενδιαφέρονταν να συνδυάσουν διακοπές με ψώνια κατευθύνονταν στο Λονδίνο ή τη Νέα Υόρκη» ανέφερε σε συνέντευξη Τύπου, που έδωσε σε δημοσιογράφους απ’ όλη την υφήλιο, ο Χακάν Κοντάλ, πρόεδρος των ιδιοκτητών εμπορικών κέντρων. «Από εδώ και πέρα ευελπιστούμε να έρχονται εδώ», προσέθεσε.
Για τον σκοπό αυτό οι Τούρκοι διοργανωτές έχουν επιστρατεύσει 94 malls, τα καταστήματα των κυριότερων εμπορικών δρόμων στις περιοχές Taksim, Nisantasi, Sisli, Bakirkoy, Bahariye και Kadikoy, ενώ στη διοργάνωση θα συμμετέχουν και τα δύο μεγάλα παζάρια της πόλης, το Μεγάλο Παζάρι και το Παζάρι Μπαχαρικών. Το δέλεαρ για όσους βρεθούν στη γειτονική πόλη είναι ότι τα προϊόντα που θα διατίθενται θα προέρχονται από τη νέα κολεξιόν, θα γίνονται εκπτώσεις περί το 30% και προσφορές, ενώ θα υπάρχει επίσης η δυνατότητα για αγορές tax-free.
«Εχουμε επιλέξει την εποχή για δύο λόγους: επειδή είναι η αρχή της άνοιξης, όπου γίνεται η ανανέωση της γκαρνταρόμπας, και επειδή συμπίπτει με θρησκευτικές εορτές και διακοπές Χριστιανών, Εβραίων και Μουσουλμάνων» επισήμανε ο κ. Κοντάλ. Το συγκριτικό πλεονέκτημα είναι το ωράριο που θα ισχύσει στα εμπορικά κέντρα τις ημέρες εκείνες: θα κλείνουν στις 11 μ.μ. ενώ δύο εκ των 94 malls θα «διανυκτερεύουν» μια φορά την εβδομάδα έως τις 2 το πρωί. Σύμφωνα με τους διοργανωτές, θα συνδυαστεί το «τερπνόν μετά του ωφελίμου», καθώς παράλληλα με τις αγορές θα εκτυλίσσονται και διάφορα δρώμενα στους δρόμους της πόλης και ποικίλες πολιτιστικές εκδηλώσεις.
Ο προϋπολογισμός του εγχειρήματος, που έχει τη θερμή υποστήριξη της κυβέρνησης Ερντογάν, έχει προϋπολογισμό 50 εκατ. τουρκικές λίρες. Οι ιθύνοντες ευελπιστούν να αυξήσουν τα 10 εκατομμύρια τουριστών, που επισκέπτονται ετησίως την Κωνσταντινούπολη κατά 1,5 ακόμη εκατομμύρια επισκέπτες, ενώ έχουν στόχο να μετατρέψουν το shopping festival σε ετήσιο θεσμό.
KAΘΗΜΕΡΙΝΗ
Ετικέτες
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ,
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ,
ΤΟΥΡΚΙΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου