Χαριτωμένο, ε;
Βασικό ρόλο στην παρακμή και την πτώση της Βυζαντινής Μικράς Ασίας και της Κωνσταντινούπολης έπαιξε ο προδοτικός ρόλος των Δυνατών, της ελίτ της εποχής, που για να διασφαλίσει τις γαιοκτησίες της πρόδωσε την Ορθοδοξία, τον λαό και τον Βασιλέα. Έτσι άλλες περιοχές έπεφταν με πόλεμο και στους επιζώντες ετίθετο το δίλημμα του προσηλυτισμού στο Ισλάμ ή της σφαγής, άλλες όμως οδηγούνταν στον εξισλαμισμό από τους ίδιους τους τοπάρχες φεουδάρχες, παρασύροντας μαζί μεγάλο μέρος των εξαρτημένων από αυτούς ακτημόνων.
Έτσι εξασφάλιζαν τη γη και τα προνόμιά τους, απαλλαγή από τον κεφαλικό φόρο και το παιδομάζωμα και είχαν μόνο την υποχρέωση στρατιωτικής υπηρεσίας στον νέο αφέντη τους. Γι’ αυτό οι Τούρκοι μάς μοιάζουν συχνά στη φάτσα. Γιατί είναι ο κακός μας εαυτός, απόγονοι βιαίως ή με προδοσία εξισλαμισθέντων.
Ο Falih Rifki Atay ήταν Τούρκος συγγραφέας και δημοσιογράφος, στενά συνδεδεμένος με τον Κεμάλ Ατατούρκ και τους επιγόνους του. Τα απομνημονεύματά του, με τίτλο Cankaya, δημοσιεύτηκαν το 1961. Cankaya λέγεται ο λόφος στην Άγκυρα, όπου χτίστηκε το Προεδρικό Μέγαρο του Κεμάλ. Αν γνωρίζετε τη γλώσσα των γενοκτόνων και πλιατσικολόγων επιγόνων του Ερτογρούλ ή τη γνωρίζει κάποιος δικός σας, μπορείτε να προμηθευτείτε το βιβλίο σε φωτοτυπικό ανάτυπο από επτά διαφορετικές ιστοσελίδες, τόσες βρήκα. Στη σελίδα 319 ο Atay αναφέρει:
«Στα πεντηκοστά του γενέθλια επισκεφθήκαμε τον Χίτλερ με μια τουρκική αντιπροσωπεία. Ο Χίτλερ, κατεχόμενος από τη μανιακή υπερηφάνεια του, είπε: ο Μουσταφά Κεμάλ (…) ο Mussolini ήταν ο πρώτος του μαθητής κι εγώ [ο Χίτλερ] είμαι ο δεύτερος μαθητής του». Αυτά είπε ο ίδιος ο Αδόλφος στον Atay και τα άλλα μεμέτια τον Απρίλιο του 1939. Την προηγούμενη χρονιά είχε ήδη καταπιεί την Αυστρία και την Τσεχοσλοβακία χωρίς ντουφεκιά.
Οι περισσότεροι μπορείτε να διαβάσετε το σπουδαίο βιβλίο του Stefan Ihrig «ΑΤΑΤΟΥΡΚ ΚΑΙ ΝΑΖΙ – Δάσκαλος και μαθητές στην εφαρμογή του ολοκληρωτισμού», εκδόσεις Παπαδόπουλος. Στη σελίδα 189 αναφέρει:
«Επίσης, ο Χίτλερ συνέχισε να εκφράζει ανοιχτά τον θαυμασμό του. Παραδείγματος χάρη, το 1938, την ημέρα των γενεθλίων σε συνάντηση με αντιπροσωπεία Τούρκων πολιτικών και δημοσιογράφων επαναβεβαίωσε τον πρωταρχικό και ουσιώδη ρόλο που είχε παίξει ο Ατατούρκ για τον ίδιο και με αυτό τον τρόπο επισήμανε ποια ήταν η ουσία των περισσότερων ακροδεξιών και ναζιστικών ερμηνειών του Ατατούρκ στη Γερμανία του Μεσοπολέμου: “Ο Ατατούρκ ήταν ο πρώτος που έδειξε ότι είναι δυνατή η κινητοποίηση και αναγέννηση των πόρων που μια χώρα έχει απολέσει. Από αυτή την άποψη, ο Ατατούρκ ήταν δάσκαλος, ο Μουσολίνι ήταν ο πρώτος μαθητής του και εγώ ο δεύτερος”».
Το «ποιος θυμάται σήμερα τους Αρμενίους» του Χίτλερ και στη συνέχεια το Ολοκαύτωμα των Εβραίων είναι απόδειξη πως το μάθημα του «δασκάλου» έπιασε αιματηρό τόπο. Κάθε Ελληνας πρέπει να διαβάσει το βιβλίο του Ihrig. Θα κατανοήσετε καλύτερα τις διαχρονικές στενές σχέσεις Γερμανίας – Τουρκίας, το σφιχταγκάλιασμα Τούρκων και Γερμανών Γενοκτόνων και τις ιστορικές και πολιτικές ρίζες του φιλοτουρκισμού των Γερμανών και της ελίτ τους.
Όποιοι κάνουν διακρίσεις μεταξύ κεμαλικών και ερντογανικών είναι αφελείς. Τα πορτρέτα και η λατρεία του Κεμάλ είναι αλώβητα στο κράτος-συμμορία και ο Ερντογάν πιο επικίνδυνος, διότι είναι -το απέδειξε- πιο επιθετικός και πιο αδίστακτος, με βάση το ληστρικό τουρκικό Ισλάμ.
Η Γενοκτόνος Τουρκία, με παλλαϊκή συμμετοχή των πολιτών της στο έγκλημα κατά Ελλήνων, Αρμενίων και Ασσυρίων είναι λοιπόν μια...
Ο Ερντογάν, διαβάζω, θέλει να διαβάσει ισλαμική προσευχή στον βεβηλωμένο ναό της Αγίας Σοφίας. Στο κέντρο του δυτικού ημιθολίου υπάρχει μια τοιχογραφία του 9ου αιώνα που αποκαλύφθηκε το 1894. Είναι η Παναγία Βρεφοκρατούσα.
Όταν αυτός ο απόγονος εξωμοτών θα έχει γίνει σκόνη, η μισή Τουρκία Ανεξάρτητο Κουρδιστάν, το Αραράτ Αρμενικό και εμείς ξανά περήφανο Έθνος, θα είναι ακόμη εκεί κρατώντας γαλήνια τον Γιο της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου