"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΔΙΕΘΝΗ ΝΕΟΤΑΞΙΚΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ - ΔΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΣ ΟΡΘΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ Μ@Λ@ΚΙ@: Who writes the news...


Οι “αντιρατσιστικές” εκδηλώσεις στις ΗΠΑ δεν θα κοπάσουν, τουλάχιστον μέχρι τον Νοέμβριο: Το “φυλετικό”, …επικουρούμενο από τις δραστηριότητες μιας μειονότητας αποκτηνωμένων “εκπρόσωπων του νόμου”, θα είναι η αιχμή του δόρατος της δημοκρατικής ατζέντας, μαζί με ό,τι άλλο προκύψει


Η προώθηση ως υποψηφίου κάποιου με μεθοδικά καλλιεργημένο αντιρατσιστικό προφίλ όπως ο […άνους] Joe Biden, υποδηλώνει το ποντάρισμα σ’ αυτή την κατεύθυνση. Αυτό που έλειπε ήταν μια ευκαιρία, και τέτοιες στην Αμερική δεν αργούν ποτέ.
 
Στο πλαίσιο του πανεθνικού / οικουμενικού virtue-signaling υποταγής στους Black Lives Matter …το ρύζι Uncle Ben ανακοίνωσε ότι αλλάζει το logo του.
 
Η παραγωγός εταιρία [Mars] με ανάρτηση στην ιστοσελίδα της επισημαίνει:
“Ήρθε η ώρα να …εξελίξουμε την εικόνα του προϊόντος μας. Και θα το κάνουμε. Δεν ξέρουμε ακριβώς ποιες θα είναι οι αλλαγές και η στιγμή, αλλά αξιολογούμε όλες τις πιθανότητες”.
 
Η ώρα για αλλαγή έχει έρθει, αλλά το ποιά θα είναι αυτή αγνοείται. Σ’ ένα κόσμο στοιχειώδους ευρυθμίας [;!] και συνέπειας [;;!!], η απόφαση για αλλαγή είθισται να συνοδεύεται από μια εικόνα περί το περιεχόμενό της. Όχι εδώ. Η ανακοίνωση έχει το νόημα του “να προλάβουμε τα χειρότερα”.
 
Λίγο νωρίτερα, η Quaker Oats είχε ανακοινώσει πως αποσύρει ένα “στερεοτυπικό” logo, ηλικίας 130 ετών, την Aunt Jemima.
 
«Καθώς δουλεύουμε μέσα από διάφορες πρωτοβουλίες για την πρόοδο σε ζητήματα φυλετικής ισότητας, πρέπει να κάνουμε την αυτοκριτική μας στο portfolio των brand μας και να διασφαλίσουμε ότι αντανακλά τις αξίες μας και τις προσδοκίες των πελατών μας»

Δεν χρειάζεται να μπούμε στις λεπτομέρειες της αντιρατσιστικής φιλοσοφίας εταιριών όπως η Pepsi [σ’ αυτήν ανήκει η Quaker Oats]. Το πράγμα μετά από λίγο γίνεται πιο κουραστικό απ’ ότι αηδιαστικό.
 
Για μένα, άλλωστε, το χαρτί δεν είναι η είδηση, που αλίευσα από το CNN.
 
Είναι ο “writer”. Το πρόσωπο της ενημέρωσης με άποψη για εκατομμύρια θεατών αναγνωστών του CNN Business.
 
Jordan Valinsky, breaking news writer, CNN business.
 
Ο Valinsky γράφει πολλές ιστορίες κάθε μέρα, για εταιρίες, ανθρώπους, τεχνολογία και media”.

Νομίζω ότι...


 διδακτικότερη από ο,τιδήποτε άλλο είναι η ενατένιση, για κάποια δευτερόλεπτα, αυτής εδώ της φάτσας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: