"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΠΑΝΑΝΙΑ: Oμολογώ πώς όνομα δέν έχω ακούω τό Silver Alert – άχ πίκρα μου σ’ αντέχω.

Του ΜΙΧΑΛΗ ΦΙΟΡΑΝΤΕ

Γύρω υπάρχει σκοτεινιά
μαζί καί μιά θολούρα
συλλέγονται δέ στίς γωνιές
καί κόπρανα καί ούρα.
•••
Βιτρίνες ολοφώτιστες
πασάρουνε στολίδια
πού δέν τά φόρεσα ποτέ
– φορώ πάντα τά ίδια.

•••
Έμαθα στό Γυμνάσιο:
Ο νούς γιά νά δουλέψει
πρέπει τό σώμα νά τραφεί
κι η μνήμη νά πιστέψει.

•••
Τέλος πάντων ομολογώ
πώς όνομα δέν έχω
ακούω τό Silver Alert
– άχ πίκρα μου σ’ αντέχω.

•••
Σέ ένανε περαστικό
ρωτώ άν μέ γνωρίζει
εκείνος μέ περιγελά
καί ύστερα μέ βρίζει.

•••
Αλλόκοτη η ζήση μου
υπάρχω, δέν υπάρχω;

Ετούτο τό ερώτημα
σπάζει καί μέγα βράχο.

•••
Παίρνω στροφές συνέχεια
πάντα στό ίδιο μέρος.
Κάτι παιδιά μέ δείχνουνε:
Ποιός είναι αυτός ο γέρος;

•••
Πρέπει νά τρελαθήκανε
καί όταν μέ ρωτάνε
η κούφια μου απάντηση
τά κάνει νά γελάνε.
•••
Σέ μία τηλεόραση
βλέπω τό πρόσωπό μου.
Λές νά ’γινα διάσημος
μές στόν αφανισμό μου;

•••
Η ύπαρξη αχάριστη
μέ χτύπαγε αράδα
τώρα ΝΑΙ ως ανύπαρκτος
χαίρομαι τήν Ελλάδα.

•••
Στήν Χώρα τήν Ελληνική
όταν σού λέν «υπάρχεις»
πρέπει νά είσαι Υπουργός
έστω καί Λιμενάρχης.

•••
Τώρα εγώ: SILVER ALERT
χωρίς υποχρεώσεις
όταν μέ δείς εκλιπαρώ:
«Φίλε μήν μέ προδώσεις».

•••
SILVER ALERT ταυτότητα
σημαίνει ελευθερία
ο Νόμος νά σέ σέβεται
Μαντώ, Μυρτώ, Μαρία.

[…]
Φαίνεται ότι έπιασε
τό κόλπο αφασίας
έτσι πολλά γλιτώνουμε
– ΤΑΜΕΙΑΚΗΣ ΟΥΣΙΑΣ.
[…]
Η αμνησία συνεργός
στήν Χώρα τής απάτης
πράξις εστί θεάρεστος
– ζήτω τό όνομά της.

[…]

SILVER ALERT: ελεύθερος
άλλη ούκ έστι λύσις.
ΝΑΙ τά δεσμά σου Έλληνα
μόνος ΕΣΥ θά λύσεις.

……………………………………………………
……………………………………………………
Καλύτερα νά μέ ψάχνουν μέσω τηλεόρασης
παρά νά σταυροκοπιούνται φίλοι καί συγγενείς ψάλλοντας:
Αιωνία σου η μνήμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: