"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


Post Mortem για τον Ρούλη Κουκλεντέ…

Ε-Ξ-Α-Ι-Ρ-Ε-Τ-Ι-Κ-Ο

Τρυφερό μου αγόρι. Ρούλη μου. Παιδαρά των βορείων και νοτίων προαστίων. Επιτυχένο Μηδενικό του life style, της Ψαρούς και τελευταία του Κώστα Ναβαρινού. Δημιούργημα της νεοελληνικής, βλαχομπαρόκ “ανάπτυξης” με δανεικά. Ντενεκέ από την Βλαχία που, λόγω κομματικών και σεξουαλικών διασυνδέσεων, κατάφερες να γίνεις ακόμα και Καθηγητής σε σχολές δημοσιογραφίας…  

Δεν καταλαβαίνεις ότι, το είδος σου εξεμέτρησε τον χρόνο; Ότι τίποτα δεν πρόκειται να σε σώσει απ’ την καταστοφή; Ότι και να κάνεις Κουκλεντέ μου, όσα δανεικά κι’ πάρεις απ’ τις γαμωτράπεζες που σε στηρίζουτν ποτέ δεν πρόκειται να βαθμολογηθείς με ΑΑΑ από το κοινό.  

Για πάντα Ρούλη μου θα είσαι ο καρπός μιας εξωμήτριας κύησης στην οποία, το ρόλο του κόλπου έπαιξε η “Trans Bank” (από το transsexual και το Bank) που ειδικεύεται στις τερατογεννήσεις.

Ρούλη μου! Για σένα και για τα είδωλα που σε συνεναστρέφονταν και υπηρετούσαν έφτασε η ώρα της αποπληρωμής. Payback time το λένε τα αμερικανά που θαυμάζεις. Όπως προφητικά και σωστά έγραφα πριν 25 χρόνια, το είδος σου θα εξαφανιστεί και ποτέ στον μέλλον δεν θα τολμήσει να σηκώσει το ξευτιλισμένο του κεφάλι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: