Διεθνής Έκθεση Ρουσφετόβιας!
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΙΚΑΣ (katsikas. george@gmail.com)
Μεγάλη η χάρη της. Το απόλυτο σημείο αναφοράς των ανά την υφήλιο ταχυδακτυλουργών, και παπατζήδων. Η απόλυτη διακωμώδηση της κατάντιας μας.
Η μαγική πασαρέλα που επί δεκαετίες οι λαγοί φορούν τα τελευταίας εσοδείας πετραχήλια ανάλογα πάντα με τη μόδα της εποχής, και με την υπογραφή πάντα των μόδιστρων της πολιτικής σε επιφανές σημείο, και παρελαύνουν μπροστά σ ένα αποχαυνωμένο από τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα ρουσφετόπληκτο κοινό γεμάτοι στόμφο και καμάρι.
Η μαγική σκηνή που αποτελεί επί χρόνια άπιαστο όνειρο ζωής έστω και για μια σύντομη εμφάνιση για τους ανά τον κόσμο φακίρηδες που βλέπουν μια ζωή τους διάφορους ΣημιτοΡαφηνάτους, τους διάφορους ΑντωνοΓιωργάκηδες και λοιπούς ΤΙΠΟΤΕΣ της μεγάλης των Πολιτικών Παπατζήδων Σχολής να ρίχνουν τον Παπά σε μάζες Ρουσφετόβιων παίρνοντάς τους πολιτικά ρέστα και συνειδήσεις με αντάλλαγμα τάματα που όμοιά τους δεν έχει δει ούτε η Παναγιά της Τήνου!
Το ιερό φόρουμ των ανά τον κόσμο πωλητών φρέσκου αέρα, των οποίων πλέον όνειρο καταξίωσης δεν είναι πώληση ψυγείου σε εσκιμώο αλλά το να αγγίξουν έστω και ένα από τα χιλιάδες φύκια που οι ως άνω Παπατζήδες μοσχοπούλησαν για μεταξωτές κορδέλες στο φιλοθεάμον κοινό τους απ το φόρουμ αυτό και μάλιστα σε εθνική μετάδοση
Το απόλυτο τέλος όνειδος της δημοσιογραφικής ενημέρωσης με τους εκπροσώπους των μεγαλύτερων ΜΜΕ της Ρουσφετόβιας να ανέχονται επι δεκαετίες ως απάντηση στις ερωτήσεις προς τους Φακιροπαπατζήδες «άλλα λόγια ν αγαπιόμαστε»
Και ξαφνικά όλοι «ξινίσανε» (Προσοχή ξινίσανε λέω και ΟΧΙ ξυΠνήσανε) Το φιλοθεάμον κοινό στρέφεται κατά του «καλλιτέχνη» γιατί λέει τον φρουρεί όλη η αστυνομική δύναμη της Ρουσφετόβιας, οι δε «κριτικοί» των ΜΜΕ δυσφορούν για τον αριθμό των ερωτημάτων που θα δεχθεί επί σκηνής ο Παπατζής!!
Αλήθεια ρε μάγκες? Τόσο καιρό ΠΟΥ ήσασταν?
Όταν σας έταζαν τον ουρανό με τα άστρα ,όταν σας έταζαν υποθαλάσσιες, όταν σας έταζαν θάλασσα στα ορεινά χωριά σας που ήσασταν? Όταν σας έταζαν μετακίνηση της πραγματικής Δανίας του Βορά στην εικονική πραγματικότητα του Νότου πού ήσασταν?. Όταν σε εθνικό δίκτυο σας έπαιζαν παρέλαση λαγών με πετραχήλια που ήσασταν?
Εγώ τον ανέδειξα τον «καλλιτέχνη» που τώρα έγινε πρώτη φίρμα και όντας στα ντουζένια του τον φυλάει ολόκληρος στρατός, το «super idol» τον ανέδειξε το «Ρουσφετόβια έχεις ταλέντο» τον ανέδειξε η μήπως η θειά μου η Θεοδόσενα ?
Κι εσείς ρε Μάγκες των ΜΜΕ που ποτέ και κανείς σας δεν τόλμησε να ανταποδώσει την ξεφτίλα της ΜΗ απάντησης σε κανέναν ντενεκέ, είτε αποχωρώντας απ την παράσταση είτε ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ο επόμενος την απαντημένη με φρέσκο αέρα ερώτηση του προηγούμενου κάθεστε τώρα και αναλώνεστε σε απλή αριθμητική για το πλήθος των ερωτημάτων τη στιγμή που και με ένα μόνο αν θέλετε στέλνετε τον παρλαπίπα αδιάβαστο? (όπως στο παρελθόν σε περίοδο εκλογών έχω ξαναγράψει φαντάζεστε 50 δημοσιογράφους που σέβονται τον εαυτό τους να λένε ο ένας μετά τον άλλον «κύριε πρόεδρε σκοτώνω την δική μου ερώτηση και επαναλαμβάνω την ερώτηση του προηγούμενου συναδέλφου γιατί ΔΕΝ την απαντήσατε» ξεφτιλίζοντας τον φακίρη?)
Είτε μας αρέσει είτε όχι η Διεθνής Έκθεση Ρουσφετόβιας είναι ο μόνος θεσμός που έχει διαχρονικά διατηρήσει αναλλοίωτη την μηδενικότητα της πολιτικής αξίας του, και το μόνο θέατρο που οι εθνοσωτήρες οι ανίκανοι να κρατήσουν χωρίς να το χρεοκοπήσουν ακόμα και εποχιακό υπαίθριο κιόσκι δείχνουν το πραγματικό μηδενικό ηγετικό βεληνεκές τους
Με τα μυαλά που κουβαλάμε τέτοιες «φιέστες» πολιτικών μηδενικών επι χρόνια αναζητούσαμε, για τέτοιες «φιέστες» πληρώσαμε εισιτήριο ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ με αντίτιμο το μέλλον των παιδιών μας τέτοιες φιέστες μας χαρίζουν οι πολιτικοί παπατζήδες.
Πάρτε να χετε λοιπόν και μην παραπονιέστε! Τα show είναι προπληρωμένα για μια ζωή, γι αυτό και οι «καλλιτέχνες» φυλάσσονται!
Σε τελική ανάλυση ίσως να ναι και ανοησία να τα διαλύσουν οι «αγανακτησμένοι» που ΞΕαγανάκτησαν λόγω διακοπών για να ξανα αγανακτήσουν μέχρι τις επόμενες διακοπές!
Καθαρό μυαλό και λογική χρειάζεται. Με καθαρό μυαλό η ακριβοπληρωμένη παράσταση ακόμα και από τους απόλυτους τίποτες που έχουμε ανεβάσει στη σκηνή ίσως φανεί υπερπολύτιμη. Αρκεί να την θυμόμαστε μέχρι την ώρα της κάλπης…
ΥΓ1 Αποκλειστικές πληροφορίες αναφέρουν πως το πραγματικό δράμα του δυναμικού δυο φορές μετά την κρίση σοσιαλιστή κωπηλάτη με το κανό, που όργωσε τις παραλίες της Ρουσφετόβιας με το ψευδώνυμο «Αναγνώστου» δεν είναι ότι ενώ πρέπει να ανέβει στη σκηνή ξέμεινε από φακιριλίκια
Το πραγματικό δράμα του είναι μην μάθει την αλήθεια η μαμά (!) για την «τέχνη» στην οποία «διαπρέπει».
Η καταγραφή συνομιλίας από τα «βαλιτσάκια» που μετακόμισαν (και τα 6 παρακαλώ) στην Διεθνή Έκθεση Ρουσφετόβιας είναι συγκλονιστική!
«Μην πείτε στη μητέρα μου ότι ασχολούμαι με την πολιτική. Νομίζει ότι είμαι πιανίστας σε μπουρδέλο. »
(Mark Twain, Αμερικανός συγγραφέας)
ΥΓ2 Πάσα ομοιότητα προσώπων και καταστάσεων με «Δανίες του Νότου» είναι συμπτωματική…
Ετικέτες
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ,
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ,
ΕΛΛΑΔΑ,
ΚΑΤΣΙΚΑΣ,
ΚΟΙΝΩΝΙΑ,
ΞΕΦΤΙΛΙΚΙΑ,
ΠΟΛΙΤΙΚΗ,
BLOGS
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου