"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΟΚΗΦΗΝΑΡΟΠΛΗΚΤΗ ΜΠΑΝΑΝΙΑ: Η ΠΝΟ βουλιάζει την ακτοπλοΐα με τις ευλογίες ΝΔ – ΠΑΣΟΚ - ΣΥΡΙΖΑ



Ο μόνιμος (σχεδόν ισόβιος καθώς εκλέγεται συνεχώς από το 1993) Γ. Γραμματέας της ΠΝΟ Γ. Χαλάς παίρνει 15.000 ευρώ τον μήνα (εδώ η δήλωση του εργοδότη του, που ουδέποτε διαψεύσθηκε: http://www.iefimerida.gr/news/44632/απόστολος-βεντούρης-ο-χαλάς-της-πνο-παίρνει-15000-ευρώ-το-μήνα)

 
Φυσικά δεν εργάζεται, όπως δεν εργάζεται κανένας συνδικαλιστής. Κυριλέ, γραβατωμένος, πουλάει (πανάκριβα) προστασία στην εργατιά και, για να δικαιολογήσει τα λεφτά που παίρνει, διεκδικεί. Κι όταν δεν παίρνει αυτά που διεκδικεί, παραλύει (και δυσφημεί παγκοσμίως) τη χώρα κρατώντας ομήρους επιβάτες, τουρίστες, εμπορεύματα και καταστρέφοντας επαγγελματικά και προσωπικά σχέδια εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων.


 Να δούμε τις διεκδικήσεις όπως παρουσιάζονται στο site της ΠΝΟ (εδώ: http://www.pno.gr/dt/9-8-2018.pdf)


- Αύξηση 5% στις αμοιβές των ναυτεργατών (Πολύ λογικό! Αυτή που πήραμε όλοι μας φέτος, ε;)


- Επαναφορά των εργασιακών και κοινωνικοασφαλιστικών δικαιωμάτων στα προ μνημονίων επίπεδα. (Πολύ λογικό! Αυτά δεν έταζε ο ΣΥΡΙΖΑ πριν τις κωλοτούμπες;)


- Πλήρη εξαίρεση της ΠΝΟ από τον Ν. 4387/2016 - Νόμο Κατρούγκαλου (Πολύ λογικό! Κάθε ομάδα πίεσης δεν κατάφερνε να εξαιρείται 40 χρόνια τώρα; Γιατί μόνο οι δημοσιογράφοι και όχι οι ναυτεργάτες, ε;)


- Αναστολή του άρθρου 29 του Νόμου 4150/2013 που λέει ότι από 1 Νοεμβρίου μέχρι 31 Μαρτίου τα πλοία δεν είναι ανάγκη να ταξιδεύουν με το προσωπικό που είχαν τον Δεκαπενταύγουστο. (Πολύ λογικό! Η ΠΝΟ τους θέλει όλους να πηγαινοέρχονται στο άδειο πλοίο, τάχα μου ότι εργάζονται. Ποιος θα τους πληρώνει τής είναι αδιάφορο.)


- Να απαγορευτεί σε πλοία με σημαία άλλων χωρών να κάνουν μεταφορές εμπορευμάτων από ένα λιμάνι της χώρας σε άλλο. (Πολύ λογικό! Αφεντικά ειμαστε στη χώρα μας, σιγά μην επιτρέψουμε να δουλεύουν ξένοι. Πάλι καλά που άφησαν απ’ έξω Ατλαντικό και Ειρηνικό Ωκεανό.)


- Να δοθεί δουλειά σε όλους τους Έλληνες ναυτεργάτες. (Πολύ λογικό! Από αυτή που δόθηκε σε όλους τους Έλληνες, ε; Άλλωστε αφού όλα γίνονται με έναν νόμο κι ένα άρθρο, γιατί να μην γίνει κι αυτό;)


- Καταπολέμηση της μαύρης εργασίας (Μπα; Υπάρχει τέτοια; Υπάρχουν δηλαδή ναυτεργάτες που δεν θέλουν να είναι μέλη της ΠΝΟ;)


- Ειδικό καθεστώς με μειωμένη φορολογία για τους ναυτεργάτες (Πολύ λογικό! Γιατί οι πολιτικοί, οι αγρότες, οι δημοσιογράφοι κ.λπ. και όχι και οι ναυτεργάτες;)


- Υπογραφή συλλογικών συμβάσεων για το 2018 (Πολύ λογικό! Αλλιώς τι νόημα ύπαρξης έχει η ΠΝΟ;)


- Επαναφορά των παροχών του Οίκου του Ναύτη προς τους ναυτεργάτες, όπως επίδομα λουτροθεραπείας 170 ευρώ και έξοδα ορθοδοντικής θεραπείας 330 ευρώ ανά γνάθο – δες εδώ: https://www.naftemporiki.gr/finance/printStory/133881 (Πολύ λογικό! Για να χαμογελάς στους επιβάτες πρέπει να έχεις ωραία δόντια.)

 
Τι πταίει; 


Λυπάμαι, δεν φταίει ο Χαλάς και ο κάθε Χαλάς. Οι εργατοπατέρες αυτό ξέρουν, αυτό κάνουν. Φταίνε...



 οι κρατικιστές σοσιαλιστές ΝΔ και ΠΑΣΟΚ που εδώ και 40 χρόνια έχουν δώσει τη δυνατότητα σε κάθε χρυσοπληρωμένο διεκδικητή εργατικών διακιωμάτων να παραλύει τη χώρα και να βουλιάζει την Οικονομία μέσω της δύναμης που αποκτά η Ομοσπονδία του.  


Αν η αγορά εργασίας ήταν μια υπόθεση προσωπικής συμφωνίας μεταξύ εργαζόμενου και εργοδότη, το τι σημαίνουν οι λέξεις ανεργία και απεργία θα ψάχναμε να το βρούμε στα λεξικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: