ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΓΕΡΜΑΝΙΑ: Η αυτοκινητοβιομηχανία της "καλπάζει" - Ρεκόρ πωλήσεων για BMW και VW το 2011
Θετικές διαγράφονται οι προοπτικές για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, όπως φανερώνουν τα τελευταία στοιχεία για ρεκόρ πωλήσεων τόσο στις εταιρείες με τα ευρείας κατανάλωσης μοντέλα, όπως η γερμανική Volkswagen, αλλά και η επίσης γερμανική BMW και η Rolls Royce, η βρετανική θυγατρική της, με τα πολυτελή τους οχήματα.
Ειδικότερα, η Rolls Royce είδε τις πωλήσεις της να εκτινάσσονται σε επίπεδα πρωτοφανή για το 2011, τα υψηλότερα στην 107χρονη ιστορία της, ενώ αναμένει αντίστοιχη επίδοση και το τρέχον έτος. Τα προηγούμενα υψηλά επίπεδα ήταν το 1978, όταν είχαν διατεθεί διεθνώς 3.347 Rolls Royce.
Πέρυσι, πάντως, επωλήθησαν συνολικά 3.538 οχήματα, πράγμα το οποίο ισοδυναμεί με αύξηση της τάξεως του 31% εν συγκρίσει με το 2010. Ωστόσο, ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων αποδείχθηκε βραδύτερος από του 2010, όταν είχε φθάσει στο εντυπωσιακό ποσοστό του 150%. Συγκεκριμένα, το μοντέλο με την επωνυμία Ghost («φάντασμα»), το οποίο είναι μικρότερου κυβισμού από τα συνήθη και έχει τιμή 165.000 λίρες, ήταν η κινητήρια δύναμη. Τις μεγαλύτερες επιτυχίες είχε η Rolls Royce στη Γερμανία και τη Ρωσία.
Η δε μητρική BMW θέτει υψηλότερους στόχους για το νέο έτος, ενώ κι εκείνη είχε συνολικά για τα εμπορικά της σήματα BMW, Rolls Royce και Μini, ρεκόρ πωλήσεων με αύξηση 14,2%, στα 1.668.982 οχήματα, το 2011 λόγω ζωηρής ζήτησης από αναδυόμενες οικονομίες.
Πρωτόγνωρες πωλήσεις σημείωσε, επιπλέον, και ο όμιλος της Volkswagen, στον οποίο εντάσσονται και τα ευρείας κατανάλωσης αυτοκίνητα VW, Skoda και Seat, αλλά και τα ακριβότερα της Audi. Συνολικά, η γερμανική εταιρεία πούλησε 8,156 εκατ. οχήματα το 2011, σημειώνοντας μια αύξηση 14% εν συγκρίσει με το 2010. Ωστόσο, προβλέπει ότι το 2012 θα είναι μια δυσκολότατη χρονιά ειδικά στις ευρωπαϊκές αγορές. Πάντως, η γερμανική εταιρεία επαναλαμβάνει τον στόχο της να υπερβεί τα 10 εκατ. οχήματα ετησίως και να παραγκωνίσει από την πρώτη θέση τις Toyota και GM έως το 2018.
Η ιαπωνική Toyota, πάντως, η οποία είδε την παραγωγή της να πλήττεται από τον φονικό σεισμό, το τσουνάμι και το πυρηνικό ατύχημα, εμφάνισε πωλήσεις 7,9 εκατ. οχημάτων, όταν οι αναλυτές είχαν προβλέψει 9 εκατ. οχήματα.
KAΘΗΜΕΡΙΝΗ
Ετικέτες
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ,
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ,
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ,
ΓΕΡΜΑΝΙΑ,
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ,
ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου