"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΠΑΝΑΝΙΑ: Δημιουργική ασάφεια ή πρωθυπουργική και κυβερνητική αφασία?.


Σοφόν το σαφές;  Μα τι έλεγαν κι αυτοί οι παλαιοί ημών πρόγονοι.  Δεν φαντάζονταν ότι δυνατόν να ενσκήψει θεωρία  -τι θεωρία, εξουσία να λες,  και μάλιστα βαρβατάμπιλε, του 80% λαϊκής αποδοχής λένε -  που θα καράφλιαζε απαξάπασα την ευρωπαϊκή κοινοπολιτεία με τα κόλπα μιας ελληνικής κοπής «δημιουργικής ασάφειας».

Αλλά πρόκειται πράγματι περί ασαφείας  ή περί αφασίας; 

 Πρωθυπουργικής πρωτίστως, αφού δεν λέει να ελεγχθεί το είπα ο ένας υπουργός ξείπα ο άλλος.   Από το 50% των οφειλών στο Δημόσιο που δωρίζονται  και ξεδωρίζονται  έως την κατάργηση του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς που εξήγγειλε ο καρηκομόων της Παιδείας και τσεκούρωσε εν τω άμα ο μπαλτάς της ιδίας.  Κι από τις αποκρατικοποιήσεις που σταματούν  αλλά συνεχίζονται  έως τις Σκουριές που συνεχίζουν  αλλά βραχυκυκλώνονται.  Δημιουργικό πελάγωμα.  Δεν γνωρίζει η αριστερά τους τι ποιεί τον αχταρμά τους.
Μιας κι ήρθε η κουβέντα στο επιληπτικώς αφρίζον υπουργείο Παιδείας  ας επισημανθεί και μια φράση-καραμέλα  την οποία χρησιμοποιεί σε πλείστες όσες από τις περιπτώσεις που περιέλαβε για να «ρυθμίσει» η ασπαίρουσα  και αλληλοσπαρασσόμενη  ηγεσία του:  «καταργείται η τάδε ρύθμιση»  (ή «αναστέλλεται η ισχύς της») * «προκειμένου να μελετηθούν σε βάθος όλες οι παράμετροι και οι συναφείς παράγοντες».


 • Καραμέλα. • Τσίκλα μάλλον, κολλάει παντού. • Από την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ώς τη σχεδιαζόμενη κατάργηση των πανεπιστημιακών Συμβουλίων Ιδρύματος.  

Καλά, τόσον καιρό που το κόμμα ξιφουλκούσε κατά αυτών των εθνοκτόνων ρυθμίσεων δεν τα είχαν «μελετήσει σε βάθος» τα πράγματα;  

Αλλά δεν είναι αυτό.  Να καταργήσουν  αυτό θέλουν  αλλά να το κάνουν χωρίς να ξεσηκώσουν γενική κατακραυγή  όπως λ.χ. συνέβη με τα πρότυπα σχολεία.  Και το πάνε λάου λάου  - «θα μελετήσουν σε βάθος» και καλά.

Θα παραμείνω όμως στο αγαπημένο μου υπουργείο Παιδείας  το οποίο, όπως το είχα προβλέψει,  θα κάνει τα όργιά του δρώντας στη σκιά της Μεγάλης Αγωνίας  που είναι τα οικονομικο-μνημονιακά μπερδέματα των Συριζανέλ.  (Νέα φίρμα αυτή, νέο προϊόν. • Συριζανέλ. • Αφρόλουτρο μάλλον).  

Ετσι, το υπουργείο Μπαλτά Χασάπη, πρόκειται να πάει στη Βουλή «νομοσχέδιο-κουρελού»  όπως το ονόμασε ο ίδιος ο υπουργός  (καλά, αυτοί θα μας αποκουφάνουν)  στο οποίο ουδεμία νέα δημιουργική πρωτοβουλία • πολλώ δε μάλλον και αριστερή  ανιχνεύεται, πάρεξ «καταργήσεις»:  Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών πάει περίπατο  η βάση 10 για προαγωγή επίσης  -πάει στο δημιουργικό 9,5-  οι βαθμοί προαγωγής στις τάξεις Α και Β του λυκείου για την εισαγωγή στα ΑΕΙ παρομοίως  ξεστρί και η Τράπεζα θεμάτων  και ούτω καθεξής.  Πλούτος νέων ιδεών η ριζοσπαστική μας κυβέρνηση.

Η πικρή αλήθεια είναι ότι απλώς μπουκώνουν τα στόματα της συνδικαλαρίας τους •-Ολμέδων, Δοέδων κ.λπ.  Ο,τι έκαναν και με τις παροχές στη φωτοπούλεια ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ δηλαδή. • Μαζί με τους φτωχούς της Φωτίου ήταν κι οι συνδικάλες η πρώτη έγνοια τους.  Κι εδώ δεν υφίσταται καν το βαρουφάκειο «φύλλο συκής». (Αυτός πάλι είπε ότι θα βρει να κάνει «κάποια ασήμαντη αύξηση ΦΠΑ ως κίνηση καλής θέλησης για τους Ευρωπαίους». Αδιανόητος ο μπαγάσας).

Χρόνια τώρα ακούμε μια ανατριχιαστική διαφήμιση:  

«Τα επόμενα χρόνια μπορεί να κάνει ψιλοκρύο.  Τα επόμενα χρόνια μπορεί οι αγορές να μας ψιλοαξιολογούν με Αλφα.  Τα επόμενα χρόνια είναι ψιλοαβέβαια». 

 Εμένα θα μου πεις.  Χρόοονια τώρα.  Και ποιος ξέρει πόσα ακόμα.  Αν εντωμεταξύ δεν επέλθει καμιά τελειωτική χοντροβεβαιότης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: