"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


«Απαλοχέρηδες» δήμιοι και «κοψοχέρηδες» οπαδοί

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΙΚΑΣ (katsikas.george@gmail.com)

Μερικές από τις μελανότερες σελίδες της παγκόσμιας Ιστορίας, που αποτελούν απόλυτο όνειδος για το ανθρώπινο είδος, ίσως μεγαλύτερο και από εκείνο του ολοκαυτώματος των Εβραίων από τους Ναζί, ή της γενοκτονίας των αρμενίων από τους «φίλους» μας τους Τούρκους, είναι αυτές που έγραψαν στην Καμπότζη από το 1975 μέχρι το 1979 οι υπάνθρωποι που άκουγαν στο όνομα «Κόκκινοι Χμερ»

Ο ψυχρός αριθμός 1,7 εκατ. που αντιστοιχεί στους νεκρούς από κτηνώδεις βασανισμούς μέσα σε λιγότερο από τέσσερα χρόνια δεν λέει τίποτα μπροστά στις αφηγήσεις που έχει καταγράψει η ιστορία για τα κατορθώματα αυτών των καθαρμάτων

Απ όσες φωτογραφίες έχω δει και απ όσες μαρτυρίες επιζώντων έχω διαβάσει, αυτό που συγκλόνισε περισσότερο δεν ήταν τόσο η καταγραφή σε φιλμ και η περιγραφική αφήγηση των κτηνωδιών, όσο η μαρτυρία κάποιων επιζώντων σχετικά με μια εξευτελιστική τακτική που κατήγγειλαν πως εφάρμοζαν οι βασανιστές τους πριν αναλάβουν το μακάβριο έργο τους

Τα υποψήφια θύματα γίνονταν αρχικά θεατές κτηνωδιών και στην συνέχεια πριν έρθει η σειρά τους, οι επίδοξοι βασανιστές του έκαναν την τιμή να διαλέξουν τον δήμιο της αρεσκείας τους!!!

Είχαν την πολυτέλεια αυτός που θα φωτογραφιζόταν κρατώντας το κομμένο κεφάλι τους στα χέρια του (αφού τους βασάνιζε) να ήταν ο «απαλοχέρης» της επιλογής τους!

Αυτούς τους «απαλοχέρηδες» φέρνω στο μυαλό μου κάθε φορά που έχουμε εκλογές, αυτά τα τραγικά θύματά τους που έχασαν χέρια πόδια και κεφάλια, θυμάμαι κάθε φορά που πλησιάζω τις κάλπες τις «δημοκρατίας» μας ανάμεσα σε πλήθος «κοψοχέρηδων» για να ψηφίσω τον επόμενο υποψήφιο «σωτήρα» μου είτε σε τοπικό είτε σε εθνικό επίπεδο…

Είμαι υπερβολικός?

Αν τούτο το κράτος ΔΕΝ είναι Τύραννος, αν τούτο το κράτος ΔΕΝ είναι Δυνάστης, αν όλα τούτα τα φρούτα εποχής, που στα ψηφοδέλτια μου λανσάρονται ως «σωτήρες» ΔΕΝ είναι οι ΒΑΣΑΝΙΣΤΕΣ και οι ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΣ της Πατρίδας μου, τότε ΝΑΙ είμαι όχι απλά υπερβολικός αλλά και γραφικός

Αν όλοι τούτοι που μου πιπιλίζουν το μυαλό για να με σώσουν, ΔΕΝ είναι υπεύθυνοι για την κατάντια της χώρας μου, αν ΔΕΝ είναι άχρηστοι, αν ΔΕΝ στερούνται «τσίπας» και φιλότιμου, τότε ναι αποδώστε μου τον πιο απαξιωτικό χαρακτηρισμό που τραβά η όρεξή σας

Πόσα όμως από τα «ΔΕΝ» που ανέφερα μπορείτε με το χέρι στην καρδιά να αφαιρέσετε από τις υποθέσεις που μόλις έκανα?

Πόσοι από εσάς δεν αισθανθήκατε «κοψοχέρηδες» ψηφίζοντας παράσιτα που αποδείχτηκαν επιστήμονες «απαλοχέρηδες» που μας «έκοβαν» επί χρόνια με το βαμβάκι?

Δυστυχώς φίλοι μου το δίλλημα των θυμάτων των «κόκκινων Χμερ» δεν διαφέρει και πολύ από το σύγχρονο δραματικό δίλλημα των θυμάτων των Πρασινογάλαζων Λαμόγιων και των κοκκινορόζ δορυφόρων τους μπροστά στην κάλπη.

Ακόμα και όταν πρόκειται για κάλπη τοπικής αυτοδιοίκησης

Όπως έχω ξαναγράψει πρόσφατα, όσοι έχουν πάρει ουρανοκατέβατο χρίσμα από τους αποδεδειγμένα άχρηστους γαλανοπράσινους με ροζ και κόκκινους κόκους «απαλοχέρηδες» της πολιτικής, χωρίς να τους στείλουν ανοιχτά ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ δεν διαφέρουν σε τίποτα από δαύτους

Και καλείσαι εσύ κατακαημένε κοψοχέρη να ψηφίσεις τον μελλοντικό σου «απαλοχέρη» Τύρανο. Και αν έχεις την αξιοπρέπεια είτε να ρίξεις άσπρο αρνούμενος να συμμετέχεις στο χορό του παραλόγου, είτε ακόμα καλύτερα άκυρο διαδικαστικά αλλά ΕΓΚΥΡΟΤΑΤΟ ΗΘΙΚΑ που τους λέει «ΠΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ» γίνεσαι και στόχος του συστήματος ότι τάχα «δεν συμμετέχεις» ότι τάχα «αφήνεις τους άλλους να αποφασίσουν για εσένα» ότι τάχα «είσαι απολιτικ» ότι τάχα «δεν στέλνεις μήνυμα»…

Αν πράγματι έπρεπε να διαλέξω τον λιγότερο καλοπροαίρετο άχρηστο ανάμεσα σε πολλούς καλοπροαίρετους άχρηστους θα έδινα χίλια δίκια σε όσους κατηγορούν την λευκή και την άκυρη ψήφο

Όταν όμως έχω μπροστά μου «κοκκινογαλανοπράσινους Χμέρ» και όχι απλά άχρηστους, όταν καλούμαι να διαλέξω ΠΟΙΟ ΤΡΩΚΤΙΚΟ ΘΑ ΦΑΕΙ ΤΙΣ ΣΑΡΚΕΣ ΜΟΥ, όταν ξέρω ότι καλούμαι να διαλέξω βασανιστή και όχι έναν καλοπροαίρετο ηλίθιο που ενδέχεται να αποτύχει, θεωρώ πως έχω το αναφαίρετο δικαίωμα να στήνομαι στην ουρά του εκλογικού κέντρου και δια της άκυρης ψήφου μου να τον ΦΤΥΝΩ

Θα μου πεις δεν θα τον πάρουν τα σκάγια. Σωστό. Αν είμαι μόνος μου. Τι θα γίνει άραγε αν τα θύματα όλων αυτών των λαμογιων ξυπνήσουν και τους δώσουν τα δέοντα «στην λαδόκολα»?

Όσο και αν κάποιοι θέλουν να ΑΠΑΞΙΩΣΟΥΝ το ΔΙΚΑΙΩΜΑ που έχει ο καθένας μας να σταθεί υπερήφανος μπροστά στους εκτελεστές του και να τους ΦΤΥΣΕΙ στα μούτρα , δεν θα το καταφέρουν.

Το άκυρο το λευκό και την αποχή την απαξιώνει μόνο η ύπαρξη πραγματικά ικανών υποψηφίων και τίποτα μα τίποτα άλλο

Αποδείξτε μας ότι υπάρχουν τέτοιοι να τους το ρίξουμε δαγκωτό. Δείξτε μας με στοιχεία τον πραγματικά ικανό και όχι τον λιγότερο άχρηστο ο κόσμος θα τον στηρίξει. ΑΛΛΙΩΣ ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΤΟ

Μέχρι τότε συνεχίστε να ψηφίζετε «απαλοχέρηδες» για να πεθάνετε μη απαξιωμένοι «κοψοχέρηδες»

Katsikas.george@gmail.com

ΥΓ Προς κοψοχέρηδες
"Η ψήφος είναι πιο δυνατή από τη σφαίρα. Με τη σφαίρα μπορεί να σκοτώσεις τον εχθρό σου. Με την ψήφο μπορεί να σκοτώσεις το μέλλον των παιδιών σου."
Abraham Lincoln Πρόεδρος ΗΠΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: