"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)
Αναστάτωσε απροσδόκητα και δραματικά τη φετινή
ακαδημαϊκή χρονιά και στις τρεις βαθμίδες της Παιδείας η φονική πανδημία του «covid-19»
καθώς κράτησε μακριά από θρανία και έδρανα τα παιδιά της Ελλάδος (και μαζί τους
τα παιδιά όλου του πλανήτη).
Από τις 11 Μαΐου αρχίζει σταδιακά η
επιστροφή όχι στην ‘κανονικότητα’ που γνωρίζαμε παιδιά, γονείς, εκπαιδευτικοί,
συγγενείς και φίλοι αλλά στην νέας μορφής ‘πραγματικότητα΄ με την τήρηση
φυσικής απόστασης 2 μέτρων (αλήθεια ποιους κοινωνικούς επιστήμονες
συμβουλεύτηκαν οι πολιτικοί Ηγέτες και σε διεθνή κλίμακα βάφτισαν τη φυσική ως
‘κοινωνική απόσταση’) και…μάσκες προσώπου.
Σας παρακαλώ μην με παρεξηγήσετε αλλά
σήμερα θυμήθηκα εκείνον τον παλιό γνωστό στίχο του λαϊκού μας τροβαδούρου που
περιγράφει με περισσή ψυχοκοινωνική διείσδυση την αμοιβαιότητα της σχέσης
ανάμεσα στο δάσκαλο που χρειάζεται το αστέρι του ως παράδειγμα προς μίμηση και
στο μαθητή που πραγματώνει την εσώτερη ανάγκη του να διαπρέψει:
«Ο πιο καλός ο μαθητής ήμουνα εγώ στην τάξη,
κι δάσκαλοί μου με είχανε μη βρέξει και μη στάξει...»
Λειτουργώντας με υποκειμενικά συναισθήματα
μικροπρέπειας που εδράζεται στη ζήλια εκδικούμενοι αυτή τη σχέση και
υποβαθμίζοντας αυτήν την ειδοποιό διαφορά «της πρωτιάς» μέσα από χαρακτηρισμούς
βαθμοθηρίας ή βαθμολαγνείας οι υπόλοιποι της τάξης διαφοροποιούν τους «πρώτους»
από τους εαυτούς τους καθώς τους ...ποτίζουν ως «φυτά» ή τους κράζουν ως
«κοράκια και φλώρους».
Η αλήθεια είναι ότι η «πρωτιά»
αναδεικνύει στη συμπεριφορά των τρίτων το εγγενές κωμικοτραγικό στοιχείο της
συμπεριφοράς κάθε αλεπούς που... ‘όσα δεν φτάνει τα κάνει κρεμαστάρια’ αλλά και
κάθε ξεχωριστής προσωπικότητας που γεύεται την ιδιόμορφη πίκρα της ‘μοναξιάς’
καθώς στερείται χαρές της καθημερινότητας για να ξεπεράσει την κακώς νοούμενη
ισοπεδωτική καθημερινότητα!.
Η μαθητεία σε Δημοτικά, Γυμνάσια και
Λύκεια όπως αργότερα στα Πανεπιστήμια αποτελεί μια πράξη στο καθημερινά
εξελισσόμενο, σε πολλές πράξεις δράμα της ζωής όπου ισχύουν οι ίδιοι κανόνες:
Οι πολλοί μένουν στην αφάνεια και
αρκούνται στην αναγνώριση που τους προσφέρει ένας περιχαρακωμένος κύκλος
επιδόσεων, φίλων και θαυμαστών . Μερικοί ξεφεύγουν από την αφάνεια, δεσπόζουν
στο κέντρο της ομάδας απολαμβάνοντας όσα προσκομίζει η διαπίστωση ότι είναι
...χρυσές μετριότητες. Ελάχιστοι είναι εκείνοι που θέτουν ως στόχο την κορυφή,
που θέλουν να διαπρέψουν, να ξεχωρίσουν, να πρωτεύσουν όντας έτοιμοι να
υποστούν τις μύριες θυσίες, ταλαιπωρίες, πικρίες και στερήσεις ακόμη και την
«καλοπροαίρετη» σκωπτική προσέγγιση των υπολοίπων συμμαθητών που έμμεσα τους προωθούν
προς την ψηλότερη κορφή του συμβολικού Ολύμπου και τους διαφοροποιούν από την
υπόλοιπη ομάδα...
Κάθε φορά, παλιότερα ως ενεργός
Πανεπιστημιακό δάσκαλος και τώρα ως συνταξιούχος παππούς που συνομιλώ με παιδιά
που «πρωτεύουν» διαπιστώνω ότι έχουν έντονο μέσα τους, πέρα από τον ψηλό δείκτη
νοημοσύνης το επιπρόσθετο θεμελιακό ψυχόρμημα της ανάγκης για αναγνώριση,
διάκριση, επιτυχία!
Συχνά με ρωτούν, «οι προικισμένοι μαθητές
που σήμερα πρωτεύουν στο σχολείο ή σε πανελλήνια κλίμακα και αύριο θα εξελιχθούν
σε μεγάλους επιστήμονες, τα δημιουργικά προικισμένα παιδιά και οι έφηβοι,
γεννιούνται ή γίνονται;»
Η προσωπική μου απάντηση στο συγκεκριμένο
ερώτημα ήταν και παραμένει ότι «και γεννιούνται και γίνονται» καθώς στη
μορφοποίηση της συμπεριφοράς μας εμπλέκονται τρείς αλληλένδετοι παράγοντες: ο
βιολογικός, ο ψυχολογικός και ο κοινωνιολογικός.
Η διαμάχη ανάμεσα στους υποστηρικτές στην
καθοριστική, κρίσιμη επίδραση της κληρονομικότητας και του περιβάλλοντος στο
θέμα της ποιοτικής και ποσοστιαίας σημασίας του ενός από τους δυο παράγοντες
στην τελική διαμόρφωση, στην απόληξη που αποτελεί η ατομική συμπεριφορά και
επίδοση κάθε καλού, μέτριου ή κακού μαθητή είναι, σχεδόν, πανάρχαια.
«Μεγαλοφυΐα» απάντησε ο Άλμπερτ Αϊνστάιν
όταν ρωτήθηκε σχετικά «είναι το άθροισμα δυο μόνο παραγόντων όπου το 1 τοις
εκατό είναι η ευφυΐα και το 99 τοις εκατό ο...ιδρώτας!»
Με απλά λόγια, ο πρώτος μαθητής όπως και ο
τελευταίος ΚΑΙ γεννιέται ΚΑΙ γίνεται.
Η ζωή του καθενός και της καθεμιάς μας,
από την αρχή ως το τέλος, αποτελεί μια ξέχωρη κουκίδα μέσα στα εκατομμύρια
άλλων που στο σύνολό τους συνθέτουν «το μωσαϊκό της ζωής» την προσωπογραφία
ενός λαού.
Ερχόμαστε στον κόσμο φορτωμένοι με
κληρονομικές προδιαθέσεις που μας επιφύλαξε η φύση καθώς διάλεξε στα 23
χρωμοσώματα του πατρικού σπέρματος και τα 23 του μητρικού ωαρίου μερικά από τα
χαρακτηριστικά καθενός από τους δύο γονείς μας και δημιουργούμε βιώματα που
σχετίζονται με το κοινωνικό, το ψυχολογικό, το πολιτισμικό και το οικονομικό
περιβάλλον στο οποίο ζούμε, δρούμε και ωριμάζουμε.
Κάθε κοινωνία από την ουτοπιστική ΠΟΛΙΤΕΙΑ
του Πλάτωνα μέχρι την «επίπλαστη και εκ του πονηρού» επίκληση κοινωνίας
απόλυτης ισότητας που ισοπεδώνει τους πάντες, για να αποφευχθούν έτσι
συμπλέγματα κατωτερότητας στους λιγότερο προικισμένους, δυστυχώς πετυχαίνει να
ελαχιστοποιήσει και τις αναγκαίες προσφορές σε ολάκερο το σύστημα των
πραγματικά προικισμένων και ταλαντούχων.
Η ειδοποιός ΔΙΑΦΟΡΑ όσων ‘πρωτεύουν’,
όπως κάθε αντικειμενικός παρατηρητής διαπιστώνει, είναι ευδιάκριτη και
απαραίτητη και χρειάζεται ενίσχυση και χειροκρότημα και όχι καταπίεση.
Εδώ
και μερικές δεκαετίες πρώτα στην Αμερική και μετά διεθνώς είχε επικρατήσει η
άποψη να δίνεται μεγαλύτερη αναγνώριση και στήριξη στα παιδιά που έχουν υψηλές
επιδόσεις στα μαθήματα ενώ ταυτόχρονα συμμετέχουν και σε πολλές άλλες
κοινωνικές- πολιτιστικές δραστηριότητες και ΟΧΙ στα παιδιά που περιχαρακώνουν
τον εαυτό τουςαυτάρεσκα στην απόλυτη
«πρωτιά» σε βαθμούς.
Πιστεύω ότι αυτή η διαφοροποίηση της
«πρωτιάς», αυτή η συγκεκριμένη προσέγγιση, χρειάζεται να υιοθετηθεί από παιδιά,
δασκάλους και καθηγητές στο σύγχρονο ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα γιατί έτσι
θα προχωρήσει σημειώνοντας επιτυχίες στην εξέλιξη του 21ου αιώνα και η Πατρίδα
μας.
Προσωπικά ελπίζω να μη λείψουν ποτέ στην
Ελλάδα «φυτά, κοράκια και φλώροι» που ανέκαθεν βηματίζουν στον ήχο ενός
διαφορετικού τυμπανιστή!..
Είμαι βέβαιος ότι...
ως σώφρονες παιδαγωγοί
και στελέχη του κοινωνικού συστήματος, θα τους αναγνωρίζουμε και θα τους
αμείβουμε για τον κόπο και τις προσωπικές τους θυσίες που απολήγουν σε θετική
προσφορά για όλους.
Παιδιά
σας εύχομαι ΑΣΦΑΛΗ επιστροφή στα Θρανία!...
"Τρόπον µεταβολής τής Ελλάδος από την κατάστασιν εις την οποίαν ευρίσκεται την σήµερον ούτ’ εστοχάσθην ποτέ ούτε στοχάζοµαι δυνατόν άλλον παρά την Παιδείαν"
Α. Κοραής
Συνολικες προβολες σελιδας
ΕΥΡΩΠΗ ΞΥΠΝΑ - ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΕΣΑΙ?
ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΝΟΧΗ ΣΤΑ ΜΑΧΜΟΥΤΟΦΑΣΙΣΤΑΡΙΑ
ΑΣΠΡΟ ΠΑΤΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ
Ο ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ ΕΦΕΥΡΕΤΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥ ΛΑΒΑΡΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ ALEXIS
OTAN O ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΛΕΜΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ-ΕΦΕΥΡΕΤΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΟΥ Ο 2ΟΣ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ!
ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΩΝΗ ΚΟΜΑΝΕΤΣΗ?
ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΑΤΜ, ΚΑΝΟΥΜΕ "ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ" ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΡΗΞΗ ΓΕΡΑ ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΞΥΠΝΟΤΕΡΟΙ M@L@KES ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!
ΠΡΟΚΟΨΑΜΕ !!!
Η "ΕΛΠΙΔΑ" ΗΡΘΕ - "ΣΟΦΕ" ΣΟΒΙΕΤΟΛΑΓΝΕ ΛΑΕ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ...
.
ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΓΙΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΡΕΠΟΥΣΗ??? - ΜΑΡΙΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΚΟ - ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ!!!
ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΟΙΝΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΤΟΥ HILTON?
Ο "ΒΑΡΒΑΤΟΣ" Ο ΜΑΝΑΒΗΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΕΤΑΙ!
ΛΕΒΕΝΤΗ ΜΟΥ ΠΩΣ ΚΛΙΝΕΤΑΙ ΤΟ CDS ?
ΔΩΣΤΕ ΤΟΥ ΤΟ ΠΗΔΑΛΙΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΩΡΑ!!!
ΠΙΟ "ΕΛΛΗΝΑΣ" Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ "ΓΙΓΑΝΤΑΣ" ΜΕ ΤΟ ΤΖΑΜΙ!
ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ
"Όταν τα πράγματα γίνονται ζόρικα, οι... "ζόρικοι" συνεχίζουν. Κατά ΚΟΤΕΤΣΙ μεριά...!"
Ποιοτικά καλτσόν "Η ΔΗΜΑΡ". Απόλυτη εφαρμογή σε όλους τους ΠΕΛΑΤΕΣ, με ισόβια εγγύηση οτι καμία μεταρρύθμιση δεν μπορεί να τα σκίσει!
5πλασιάστε το προσωπικό, 10πλασιάστε τους μισθούς του, 20πλασιάστε τα τέλη στους λογαριασμούς ρεύματος βάλτε ισόβιο διοικητή τον Αιμίλιο, και κρατήστε την ανοιχτή για πάντα να παίζει τα στρουμφάκια και καμιά τσόντα την ώρα των ειδήσεων...
Και για να σοβαρευτούμε: Ή φτιαξτε μια ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΟΣΜΗΜΑ που θα κάνει τους γνωστούς νταβατζήδες να χάσουν τον ύπνο τους και εμάς να καταργήσουμε το "ζάπινγκ" στα ιδιωτικά κωλοκάναλα ή κρατήστε την κλειστή για πάντα...
ΠΡΟΕΔΡΕ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ Ο ΑΝΤΡΙΚΟΣ ΚΕΡΝΑΕΙ ΣΙΡΟΠΙΑΣΤΕΣ ΤΟΥΛΟΥΜΠΕΣ ΜΕ 500 ΕΥΡΩ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ?
Η ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΡΕΑ ΒΙΤΑΛΗ που πάντα ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ
ΨΥΧΗ στα άρθρα της ΕΒΓΑΛΕ ΒΙΒΛΙΟ. Ο θαυμαστής της πένας της Αγρυπνος
Φρουρός το προτείνει ανεπιφύλακτα. Να είσαι καλά Ρέα...
ΚΑΝΤΕ "ΚΛΙΚ" ΣΤΗ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΑΥΤΟΚΛΗΤΕ "ΣΩΤΗΡΑ" ΜΟΥ ΚΕΡΝΑΩ ΚΑΠΟΥΤΣΙΝΟ ΣΤΗ ΡΩΜΗ! ΕΡΧΕΣΑΙ ???
Ρε σεις ΛΕΒΕΝΤΟΣΩΤΗΡΕΣ Ελλάδας και Παιδείας, μήπως μπορείτε να μου θυμίσετε πώς κλίνεται ο... "ΚΑΜΠΙΝΕΣ" ???
Ο ΣΟΦΟΣ ΛΑΟΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙ ΤΟΥΣ "ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΥΣ" -- ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ !!!
DORADONA KOMANETSI ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ ΕΚΤΕΛΕΣΑΝ ΤΟΝ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟ !!!
H "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ" ΚΡΑΤΑ ΞΑΝΑ ΤΑ ΗΝΙΑ ΤΟΥ "ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ" !!!
Η ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗ ΕΛΠΙΔΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!!!
H ΑΦΡΟΚΡΕΜΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ
Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΑΠΕΚΤΗΣΕ "ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΔΕΟΣ" ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ -- ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΠΕΛ???
ΑΝ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ "Α-ΠΑΙΔΕΙΑΣ" ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ???
PLEASE SAY "YES" ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΡΕ ΓΑΜΩ ΤΟ...
ΤΟ ΑΓΛΑΪΣΜΑ ΤΗΣ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ" ΙΔΡΥΣΕ "ΦΟΡΕΑ" -- ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ "ΣΩΤΗΡΑΣ" ΜΟΛΙΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ !!!
ΠΡΩΤΗ-ΠΡΩΤΗ ΑΠ' ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ !
ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ???
Απο 0:35:07 εως 0:41:25"ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ!!! (ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ) "(Το δηλώνει με καμάρι - Όπως επίσης δηλώνει με καμάρι και ανορθόγραφος)
Από 1:14:45 εως 1:15:00"Ειναι ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ (η απόφαση του Δικαστηρίου της Χάγης υπέρ των Γερμανων για το Δίστομο) διότι ΔΕΝ μπορεί ο κάθε τύπος (η Ελληνική Δικαιοσύνη που αποφάσισε κατά της Γερμανίας αλλά και η Ιταλική Δικαιοσύνη που έκανε το ίδιο είναι "ο κάθε τύπος" κατά Καμμένο) να αποφασίζει με μια προσωρινή πλειοψηφία να καταργεί την ασυλία μιας χώρας..."(Επίσης με καμάρι!)
Δεν πάει στο διάολο Παιδεία και Υγεία! Γίνε εσύ πρωθυπουργός της δραχμής και μας το λες το πρόγραμμα μετά όταν ευκαιρείς....
ΚΑΤΩ ΑΠΟ 3 ΔΙΣ. Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ CDS -- NΟΜΠΕΛ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ ΤΩΡΑ!!!
ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΓΙΝΑΝΤΑ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ. 57 ΔΙΣ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ CDS ΤΟΥ ΤΑΧ. ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΗΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!
ΑΝΑΚΑΛΕΣΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΕΔΡΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΟ ΑΓΛΑΪΣΜΑ ΤΩΝ ΜΜΕ ΤΩΡΑ
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ "ΚΟΣΜΗΜΑ" ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ"
ΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ
Η ΠΑΣΟΚΙΚΗ ΜΠΑΝΙΕΡΑ ΣΤΙΣ ΔΟΞΕΣ ΤΗΣ
Ο ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥ ΑΓΩΝΑ!
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ "ΟΧΙ" ΤΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΤΕΩΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΟΥ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΥ
Εχει αποκλειστικές πληροφορίες απ την Πετρούλα οτι στην Ελλάδα ΘΑ ΒΡΕΞΕΙ ΛΕΦΤΑ...
Η ΝΥΦΗ ΤΟ ΣΚΑΣΕ...
ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ: "EIΜAI H ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Μ@L@K@S ???"
ΘΑ ΤΟΝ "ΜΑΖΕΨΕΙ" ΚΑΝΕΝΑΣ?
KANENAN KAΛΟ ΜΑΣΤΟΡΑ ΓΙΑ "MIZENS" ΞΕΡΕΙΣ?
ΠΑΜΕ: TO ELLADISTAN ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΥ...!!!
ΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΤΑ ΛΕΕΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ!
Ο ΤΣΑΡΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑ: ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΡΚΟΙ ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ" ΤΟΥΣ ΠΑΤΗΣΑ!
ΠΡΟΕΔΡΕ ΑΠΟ ΠΟΥ "ΨΩΝΙΖΕΙΣ" ΣΚΟΥΦΑΚΙΑ???
ΠΙΕΙΤΕ ΑΦΟΒΑ. ΚΕΡΑΣΜΕΝΑ ΑΠ ΤΟΝ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟ
OTAN O ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΜΟΙΡΑΖΕ ΑΥΤΟΓΡΑΦΑ...
ΠΟΣΟ ΑΠΕΧΕΙ Η ΑΘΗΝΑ ΑΠ' ΤΗΝ ΚΑΜΠΟΥΛ???
ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΓΝΩΜΗ ΚΕΡΝΑΩ ΕΜΒΟΛΙΟ...(ΞΕΡΕΙΣ Η Μ@..ΚΙ@ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΗΤΗ Η ΛΥΣΣΑ ΟΜΩΣ ΠΑΛΕΥΕΤΑΙ...)
"ΦΩΤΑ" ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ...
ΒΑΣΙΚΟ "SETUP"
Το RADAR είναι "ΑΝΑΙΣΘΗΤΟ" σε ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ και "ΥΠΕΡΕΥΑΙΣΘΗΤΟ" στην ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΑΛΗΤΕΙΑ κάθε χρώματος.
Αν περιμένετε να μάθετε τι "στριγκάκι" αγόρασε η κυρία-Χ ή πώς είναι το "ντεκολτέ" της κυρίας-Υ είστε σε ΛΑΘΟΣ διαδικτυακό χώρο
Αν προσδοκάτε "αποκλειστικότητες" και άμεση ενημέρωση επι παντός επιστητού επίσης είστε σε ΛΑΘΟΣ διαδικτυακό χώρο
Το λειτούργημα της άμεσης ενημέρωσης επι παντός επιστητού το αφήνουμε στους "φυσικούς" υπηρέτες της, τους ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ, έντιμους ή ανέντιμους,ηθικούς ή ανήθικους, "κομιστές" ή ουδέτερους, έξυπνους ή ηλιθιους, αδιάβλητους ή λαμόγια.
Μπορεί να κηρυχθεί πόλεμος και να το μάθετε από άλλους.
Ό,τι αξιόλογο* γράφουν οι λειτουργοί της ενημέρωσης χωρίς παρωπίδες στα μάτια, το RADAR το αναδημοσιεύει με αναφορα στην πηγή
Ο,τι αξιόλογο* θάβουν στα ψιλά, το RADAR το ξεθάβει
Ό,τι αξιόλογο* στείλουν οι αναγνώστες το RADAR θα το προβάλλει
"Πυρά" που προσβάλλουν νοημοσύνη και συνειδήσεις ο "Αγρυπνος Φρουρός" φιλοδοξεί να τα αναχαιτίσει
*Ως "αξιόλογες" ο "Αγρυπνος Φρουρός" ορίζει κάθε είδους ειδήσεις που αφυπνούν κοιμiσμένες συνειδήσεις, αλλά και κάθε είδους "από καρδιάς απόψεις" από μορφωμένους και αγράμματους ακόμα κι αν διαφωνεί με τους εκφραστές τους
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΛΛΕΡΓΙΚΟΣ σε κομματικές επιταγές, κομματικές γραμμές και υποδείξεις και κομματική αλητεία ανεξαρτήτως χρώματος
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΝΟΙΧΤΟΣ σε "ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ" και "ΜΗ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΕΣ" απόψεις ανεξάρτητα απο προέλευση (ακόμα και απο τα "άκρα")
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟΣ σε κάθε αρχή, πλην της απόλυτης Αρχής που δεν είναι άλλη από την προσωπική μου συνείδηση στην οποία υποτάσσομαι τυφλά
ΜΟΝΙΜΑ ΑΓΡΥΠΝΟΣ σε πείσμα κάθε Λαμογιου εξειδικευμένου στην "συνειδησιακή αναισθησιολογία" ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου