"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΠΑΝΑΝΙΑ: Δείτε τι χαρτιά ζητάει το ελληνόφωνο ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ για ανανέωση άδειας λειτουργίας φροντιστηρίου στο Γαλάτσι!

Αντιγράφουμε από το προφίλ του Θάνου Τζήμερου, χωρίς σχόλια μια και το θέμα μιλάει από μόνο του:


Μου γράφει ένας απελπισμένος φιλόλογος:
 
"Εδώ και μια εβδομάδα χάνω πολλές ώρες για να μαζέψω χαρτιά για ανανέωση της άδειας λειτουργίας του φροντιστηρίου που έχω στο Γαλάτσι.  


Δηλώνω ότι δεν είμαι κληρικός. Πληρώνω μεγαρόσημα. Δεν ξέρει το κράτος ότι δεν είμαι κληρικός; 


Δηλώνω ότι δεν έχω χρεοκοπήσει. Δεν ξέρει το κράτος αν έχω χρεοκοπήσει; 


Δηλώνω, δηλώνω, δηλώνω...  


Απίστευτη γραφειοκρατία. Και ο εοππεπ άφαντος. Κανείς δεν σηκώνει το τηλεφωνο.  


Αυτές οι 3 σελίδες είναι δηλώσεις για ανανέωση άδειας. Όχι για ίδρυση!  


Έλεος.  


Αν έκανα μια υπεύθυνη δήλωση ότι ουδεμία μεταβολή υπήρξε στην επιχείρηση τα 2 αυτά χρόνια;






Δεν υπάρχουν σχόλια: