"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΚΥΠΡΙΑΚΟ: Οι δικοί σου κόλακες κύρις Αναστασιάδη είναι ανώτεροι και από τους δικούς μου…



Δεν σε ρωτώ κύριε Αναστασιάδη γιατί δεν κάνεις βήματα για να λύσεις αυτό τον γόρδιο δεσμό.  

Δεν σε ρωτώ ούτε γιατί συμπεριφέρεσαι στους Τουρκοκύπριους ως πολίτες του Τρίτου Κόσμου. 


Δεν σε ρωτώ γιατί αποδέχθηκες τους όρους της τρόικας, γιατί καταπιέζεις τόσο πολύ τους πολίτες και γιατί δεν δημιούργησες κονδύλια από τους μεγάλους τραπεζικούς κλέφτες


Δεν σε ρωτώ γιατί εναρμονίστηκες με τους Δυτικούς που καίγονται από επιθυμία για την Ουκρανία και επέβαλες εμπάργκο στη Ρωσία και γιατί έχεις τόσο στενές σχέσεις με τον κατακτητή της Παλαιστίνης το Ισραήλ. 


Δεν σε ρωτώ γιατί εξοπλίζεσαι τόσο πολύ.


Δεν σε ρωτώ τίποτα άλλο εκτός από ένα μόνο πράγμα. Και αυτό είναι το εξής: 


Γιατί προτιμάς τον Ερντογάν;  


Εξήγησέ μου το. Πες μου το. Εξήγησέ μου το ούτως ώστε να τον προτιμώ και εγώ! Να ξέρω και εγώ.  


Να σβήσω το αίμα του από τα πτώματα διακόσιων χιλιάδων Σύρων.  


Να ευλογήσω τα όπλα που έστειλε στους ψυχοπαθείς τζιχατιστές. 


Να πάω και εγώ στο νοσοκομείο της πόλης Γκαζίαντεπ όπου νοσηλεύονται οι σφαγείς τζιχαντιστές και να τους ευχηθώ ταχεία ανάρρωση


Να γράψω άρθρα για το έπος της ηρωικής αστυνομίας στο πάρκο Γκεζί. 


Να κάνω ναμάζι πέντε φορές την ημέρα. 


Να λαμβάνω μέρος στο κόψιμο της κορδέλας στα εγκαίνια όλων των τζαμιών που γίνονται στην Κύπρο. 


Να παίξω ρουλέτα στα ξενοδοχεία πέντε αστέρων που κτίστηκαν πάνω σε ελληνοκυπριακή γη. 


Άντε, πες μου. Εξήγησέ μου. Γιατί προτιμάς έναν ισλαμιστή τύραννο;


Μήπως έκανες και εσύ επιλογή ανάμεσα στα τσόκαρα και στα άρβυλα; 


Μήπως νόμισες ότι ακόμα διαχωρίζονται το ένα από το άλλο τα τσόκαρα και τα άρβυλα;  


Κοίτα. Άνοιξε καλά τα μάτια σου και κοίτα. Αυτός είναι ο τουρκικός στρατός! Ο στρατός που κατέχει την πατρίδα σου. Ο στρατός που χύνοντας αίμα κατέκτησε τη Μόρφου, την Κερύνεια, την Αμμόχωστο και την Καρπασία. Τώρα βγάζει τα τσόκαρα και φοράει άρβυλα. Βγάζει τα άρβυλα και φοράει τσόκαρα.  


 

Κοίτα το Ιράκ. Κοίτα τη Συρία. Τι βλέπεις; 


Μια τεράστια λίμνη αίματος, έτσι δεν είναι;  


Καθώς παρακολουθούσα με απερίγραπτο πόνο τα βίντεο των σφαγέων που κόβουν κεφάλια, δεν ένιωσα μίσος μόνο κατά εκείνου του δήμιου. Σε θυμήθηκα και εσένα. Και τον Ερντογάν. Ειδικά εκείνα τα κομμένα παιδικά κεφάλια. Άκουσες ότι εκείνο το κοπάδι δολοφόνων έβαζε κάθε μέρα τους Τούρκους ομήρους, που αφέθηκαν ελεύθεροι, να παρακολουθούν εκείνα τα βίντεο;  


Δεν είναι ο Ερντογάν που έσωσε εκείνους τους ομήρους, Νίκο. Η Αμερική τους έσωσε. Η Αμερική δεν μπόρεσε να σώσει το κεφάλι των δικών της πολιτών, αλλά έσωσε το κεφάλι των Τούρκων!  


Τι καλά, έτσι δεν είναι; 

Ό
πως συνέλαβε και παρέδωσε τον Αμπντουλάχ Οτσαλάν στη Τουρκία, έτσι της παρέδωσε και τους ομήρους. Γιατί; 


Για να εξαλείψει τον λόγο τής μη συμμετοχής της Τουρκίας στον συνασπισμό που σχηματίστηκε κατά αυτών των ψυχοπαθών.  


Η Τουρκία δεν έχει πλέον τη δικαιολογία ότι θα δολοφονήσουν τους ομήρους. Για να δούμε.
 

Ε εσύ ελληνοκυπριακέ λαέ! Προδόθηκες και εσύ όπως όλες οι κοινωνίες που προδίδονται από τους ηγέτες που εκλέγουν. Έγινες και εσύ θύμα της επιλογής σου! Σε λυπάμαι περισσότερο απ’ ό,τι λυπάμαι εμάς. Έχω και εγώ κόλακες στην ποδιά του κατακτητή. Αλλά οι δικοί σου κόλακες είναι ανώτεροι από τους δικούς μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: