"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ και ΕΘΝΙΚΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ: Η «ζωάρα» του Γιάννη



Καλημέρα, καλη Μεγάλη Εβδομάδα (νοερά) να έχουμε. Να μου επιτραπεί παρακαλώ τώρα, μια προσωπικού χαρακτήρα αναφορά. 


Επιθυμώ από εδώ να προβώ σε μια ενδιαφέρουσα (ευελπιστώ...) ανακοίνωση προς τον εξοχότατο κύριο Νικόλαο Χαρδαλιά, υφυπουργό, επικεφαλής του αρμοδίου για την επιτήρηση των μέτρων κατά της διάχυσης του κορωνοϊού υφυπουργείου Πολιτικής Προστασίας:
 


«Κύριε υπουργέ μου, σας γνωρίζω ότι την Μεγάλη Παρασκευή, κατά τις 8 το πρωί, πρώτα ο Θεός, θα αναχωρήσω της κατοικίας μου εν Αθήναις, με κατεύθυνση χωρίον ονόματι Κράψη, κείμενον εις τον Νομό Ιωαννίνων, νοτίως και ανατολικώς της ομωνύμου ενδόξου πόλεως, εις ικανήν απόστασην εξ αυτής, περί τα 35 χιλιόμετρα, μέσες άκρες. Εις το χωρίον Κράψη Ιωαννίνων, ένθα έλκω την καταγωγήν, θα παραμείνω επί τριήμερον, διά τα εορτάς του Πάσχα. Προτίθεμαι δε να επιστρεψω εν Αθήναις την επομένη της Κυριακής του Πάσχα, Δευτέρα της Διακαινησίμου, αν έχετε ακουστά.

Παρακαλώ ενημερώστε σχετικώς τα όργανα της τάξεως τα οποία υπηρετούν υπό τας εμπνευσμένας διαταγάς σας, προκειμένου να αποφευχθούν κατά τις μετακινήσεις μου τίποτε περίεργα και με εξαναγκάσουν να θέσω (στα όργανα, σε ποιον;) το κρίσιμο ερώτημα αν "ξέρουν ποιος είμαι εγώ"!

Επικαλούμαι προς τούτοις το προηγούμενο με τον κύριο Βαρουφάκη, ο οποίος εξ όσων είμαι σε θέση να γνωρίζω απολαμβάνει στιγμές "ζωάρας" εις νήσον Αίγιναν, χωρίς τι το αντιπαραγωγικόν να του χαλάσει τη διάθεση. Οπως επί παραδείγματι η κίνηση κάποιου είδους δικαστικής διαδικασίας εις βάρος του, για όσα συνέβησαν στο λιμάνι την Παρασκευή, επ' αφορμή το αξιοσημείωτον γεγονός της υπ' αυτού εμπράκτου διακοπής της καραντίνας όλων ημών των υπολοίπων.

Κύριε υπουργέ μου, επειδή δεν θεωρώ ότι η παράλειψή σας αυτή είναι αναγνώριση της μαγκιάς του ανδρός, σας ενημερώνω ότι επιθυμώ να έχω την ίδια αντιμετώπιση υπό των οργάνων, διότι...


 πλην των άλλων δεν αναγνωρίζω και κανένα προβάδισμα στο συγκεκριμένο πεδίο ανθρώπινης συμπεριφοράς στον περί ου ο λόγος πολιτικό (;).  


Και κατά δεύτερον θα αναγνωρίσετε και εσείς ότι ουδείς Βαρουφάκης μπορεί να μας πιάσει κορόιδα για δεύτερη φορά. Μασήσαμε την πρώτη. Αρκεί.

Ευπειθέστατος,
Γιώργος Χρ. Παπαχρήστος»


Δεν υπάρχουν σχόλια: