"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΣΥΡΙΖΟΑΛΗΤΑΡΑΔΙΚΟ: Ρουφιάνοι



Οπως οι  ρουφιάνοι. Οπως  οι χαφιέδες. Οπως οι  «κοριοί». Μαγνητοφωνούσε   τα πάντα.
 

Ακόμα και  τις πορδές που αμολούσαν οι «σύντροφοι». Ακόμα και το πέταγμα της μύγας. 


Οπου  πήγαινε, σε όποιο γραφείο, σε όποιο στέκι, σε όποια ταβέρνα, παρέα με το  μαγνητόφωνο του κινητού του. Τα  κατέγραψε όλα με το νι και με το σίγμα!

 
 Αυτή  η  αχόρταγη και εμμονική «κοριομανία» αποδεικνύει  τρία πράγματα. 


 Το  πρώτο  ότι δεν υπήρχε  ίχνος εμπιστοσύνης.  Ανάμεσα στον Γιάννη και τους «συντρόφους». Τίποτα. Αλλιώτικα  δεν εξηγείται αυτή  η κοριομανία.  Αντιθέτως μάλιστα. Μόνο όταν κάποιος  αισθάνεται πως απειλείται, μόνο αυτός καταφεύγει στον κοριό. Μόνο ο ζηλιάρης  σύζυγος  χτυπάει την πόρτα  ενός ιδιωτικού ντετέκτιβ. Μόνο αυτός που εκβιάζεται.  Μόνο αυτός που  αισθάνεται περικυκλωμένος από   εχθρούς. Μόνο  αυτός που εκλαμβάνει  τους συνεργάτες του  ως εκβιαστές,  ως συνωμότες,  ως   συμμορίτες και  γενικώς  ως  κακοποιούς του κοινού ποινικού δικαίου.  Τους «βισματώνω»,  τους  μαγνητοφωνώ  ώστε αύριο  να τους ¨δώσω¨ κι έτσι εγώ να γλιτώσω!

 
Επομένως αυτός  ο κορυφαίος  συνεργάτης του Τσίπρα,  Αυτό το «φαινόμενο» των  Οικονομικών,  αυτός ο λαμπερός, ο  αστεράτος, ο κοσμοπολίτης, αυτός  ο  καθηγητής,  όχι  μόνο  είχε  συνείδηση των πράξεών του, αλλά   ταυτόχρονα  φακέλωνε  τον ευεργέτη του επειδή αισθανόταν  ότι αυτά που  σχεδιάζανε πίσω από την πλάτη του ελληνικού λαού είναι  όχι μόνο αντικανονικά και αντισυνταγματικά, αλλά και  εγκληματικά.  Υπάρχουν πλήθος  αμερικανικών ταινιών όπου  ο  μαφιόζος  μαγνητοφωνεί και καρφώνει τους άλλους μαφιόζους, προκειμένου εκείνος να εξασφαλίσει μια  καλύτερη μεταχείριση από  το FBI!  Σας  τους «δίνω» με αντάλλαγμα εγώ να «διαφύγω».  Το λένε «πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων»

 
Το δεύτερο κρατούμενο  είναι ακόμα  χειρότερο


Γιατί  μαγνητοφωνώ και  στη  συνέχεια καρφώνω;  


Μα επειδή...
 έχω συνείδηση ότι  κι εγώ  ανήκω σ αυτή  την «παρέα» Οτι κι εγώ  είμαι μέλος   της ¨συμμορίας». Οτι αυτό που σχεδιάζουμε με την ονομασία    Plan X  θα ρίξει την  χώρα στα βράχια.  Οτι  η έξοδος από την  ευρωζώνη είναι καταστροφική. Επομένως  για να αποφύγω  το «Γουδί»,   για να  μην  τα  φορτωθώ  εγώ όλα, πρέπει  να μαγνητοφωνώ  τον ¨αρχηγό¨,  και την κατάλλλη στιγμή και όταν  χρειαστεί, να τον «δώσω» στην  Δικαιοσύνη Αρα  έχω  συνείδηση των πράξεών μου.  Αρα  ό, τι έχω σχεδιάσει,  δεν είναι αποτέλεσμα επιπόλαιων πράξεων. Αντιθέτως. Εχω  απόλυτη συνείδηση  των  συνεπειών, ότι δηλαδή «αύριο» μπορεί να με «κρεμάσουν». Επομένως   εγώ  δεν ήμουν ο  μοναδικός «εγκέφαλος». Εγώ  είχα προτείνει. Ο «αρχηγός»  ήταν  και  είναι ο βασικός ένοχος!

 

Και  τρίτο και  καταλυτικό. Εγώ ο  Βαρουφάκης είμαι μόνος μου. Εγώ και οι «άλλοι». Εγώ  ουδεμία σχέση μ αυτούς, Εγώ  τους  χρησιμοποιώ  ως «πειραματόζωα»  για την  επαλήθευση της θεωρίας μου. Εγώ ο   χαρισματικός,  τους χειραγωγώ και τους παραπλανώ. Εγώ  τους  χρησιμοποιώ  ως εφαλτήριο  των σχεδίων μου. Ανάμεσά μας    μεσολαβεί χάος. Και είναι εύκολο να τους παγιδεύσω, να τους χρησιμοποιήσω και να τους  χειραγωγήσω.  Είναι εύκολο  επειδή έχουν παγιδευτεί από τις ιδεοληψίες τους. Επομένως  εγώ είμαι ανώτερός τους. Είμαι απείρως καλύτερος, πιο έξυπνος,  πιο λαμπερός, πιο  αστραφτερός, πιο μάγκας,  πιο ευφυής απ όλους  αυτούς. Εγώ ο αρχηγόςΟμως καλού κακού  και επειδή είμαι μόνος μου, θα πρέπει να  τους μαγητοφωνώ. Αν το σχέδιο αποτύχει  η αν  βρεθώ  εκτός  εξουσίας, να  μπορώ  να  τους απειλώ, και  αν χρειαστεί να  τους πάρω μαζί μου  στον «τάφο» μου!

 
Καταλάβατε; 


Οι  μαγνητοταινίες του Βαρουφάκη το ύψιστο  τεκμήριο μιας ρουφιανιάς  όχι μόνο εκείνου προς τους «συντρόφους» του, αλλά απ όλους  προς την  ελληνική κοινωνία!

Δεν υπάρχουν σχόλια: