Ούτε η κυβέρνηση ούτε η αντιπολίτευση βρίθουν από ανθρώπους που έχουν εργαστεί στον ιδιωτικό τομέα. Αντιθέτως βρίθουν από παιδιά του κομματικού σωλήνα, ανεπάγγελτα επαγγελματικά στελέχη και συνδικαλιστές που παρασιτούν στα κρατικά ταμεία.
Αυτός ο μηχανισμός σε συνέργεια με τους πελάτες που έχουν εξασφαλίσει μια θέση στο δημόσιο προκειμένου να πληρώνονται χωρίς να εργάζονται (ή έστω να παριστάνουν πως εργάζονται χωρίς να αποδίδουν) έχουν διαμορφώσει την κυρίαρχη οικονομική πεποίθηση της «αμώμου συλλήψεως». Ήτοι, πιστεύει (έστω θέλει να πιστεύει) πως τα λεφτά στο τέλος του μήνα τα φέρνει ο πελαργός.
Έτσι μετά την αποτυχία της ακατάσχετης αύξησης της φορολογίας στα αυτοκίνητα, η οποία οδήγησε πολλούς πολίτες σε ανυπολόγιστες απώλειες, αφού αναγκάστηκαν να πουλήσουν ακριβά αυτοκίνητα φθηνότερα από τα φθηνά, για να γλυτώσουν τον πέλεκυ της φορολογίας, η κυβέρνηση των «τεράτων» του πολιτικού σωλήνα και του πνεύματος της δημοσιοϋπαλληλίας, αναπροσαρμόζει την φορολογία αυτοκινήτων...
Ούτε ένα πολιτικό «γαϊδούρι» δεν αισθάνεται την ανάγκη της ανάληψης ή της απόδοσης της ευθύνης της αποτυχίας της πολιτικής που ακολουθήθηκε: με μια παραίτηση ή αποπομπή...
Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά...
Το κράτος τα χρόνια της χρεοκοπίας ήθελε έσοδα προκειμένου να συνεχίσει να καταβάλλει μισθούς και συντάξεις. Γι’ αυτό μεταξύ άλλων αύξησε τα τέλη κυκλοφορίας, τα τεκμήρια διαβίωσης στους κατόχους αυτοκινήτων και έβαλε και φόρο πολυτελείας στα μεγαλύτερου κυβισμού αυτοκίνητα.
Από το 2009 που χρεοκοπήσαμε μέχρι και το 2013 περισσότεροι από 750.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων κατέθεσαν πινακίδες και ακινητοποίησαν τα οχήματά τους (ή τα κινούσαν παράνομα με πλαστές πινακίδες σαν τον κ. Λιάπη).
Μόνο το 2013 κατατέθηκαν 100.000 πινακίδες, μειώνοντας τα κρατικά έσοδα κατά 35 εκατ. ευρώ.
Από το 2009 μέχρι το 2013 με την κατάθεση 750.000 πινακίδων πόσα έσοδα χάθηκαν από τέλη κυκλοφορίας, πόσα από τα ασφάλιστρα που δεν πληρώθηκαν, πόσα από μεροκάματα σε συνεργεία από σέρβις που δεν έγιναν;
Χιλιάδες θέσεις εργασίας χαθήκαν σε ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες, σε συνεργεία αυτοκινήτων και εταιρείες εμπορίας ανταλλακτικών, γιατί οι γραφειοκράτες του Υπουργείου των Οικονομικών προκειμένου να πάρουν τις δόσεις του μνημονίου να πληρώσουν, μεταξύ άλλων τα εφάπαξ των πελατών, άρπαζαν ό,τι μπορούσαν δια της νομιμοποιητικής μεθόδου της φορολογίας.
Τώρα αντελήφθησαν, αυτό που γνωρίζουν όλοι όσοι ζουν στον πραγματικό κόσμο, πως: Η αύξηση των φόρων δεν σημαίνει και αύξηση των εσόδων μακροπρόθεσμα.
Επιλέγουν τη μέθοδο του στρίβειν δια του αρραβώνος...
Τους κέντρισε, γράφει το ρεπορτάζ, το ενδιαφέρον για το ολλανδικό μοντέλο όπου κάθε αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με ένα GPS το οποίο καταγράφει και μεταφέρει ηλεκτρονικά σε έναν κεντρικό κόμβο, τα δεδομένα. Η χρέωση ανά χιλιόμετρο, στο ολλανδικό μοντέλο είναι 0,3 λεπτά ανά χιλιόμετρο. Αυτό σημαίνει πως στα 10.000 χιλιόμετρα ανά χρόνο, τα τέλη κυκλοφορίας διαμορφώνονται σε 300 ευρώ.
Η αποτυχία της κοινής λογικής
Το επίπεδον της μορφολογίας του εδάφους στην Ολλανδία σε αντιδιαστολή με το ελληνικό που δεν είναι επίπεδο δεν το σχολιάζουμε.
Η αποτυχία του «σοσιαλισμού»...
Μετά την παταγώδη αποτυχία της πολιτικής επιλογής το κόστος της χρεοκοπίας να το πληρώσουν οι έχοντες και κατέχοντες μεγάλα αυτοκίνητα (οι καπιταλιστές σε λαϊκίστικη αριστερή διάλεκτο) πάμε στη λογική το κόστος να το πληρώσουν όσοι κινούνται.
Σ’ αυτή τη χώρα εκτός από το «σοσιαλισμό» ανίκητη είναι και η βλακεία...
Πηγή:www.capital.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου