"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΝουΔο-γαλαζαίικο ΚΗΦΗΝΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ ΚΟΥΛΟ-ΧΑΝΕΙΟ: Χρόνοι αναμονής στα δημόσια ΚΗΦΗΝεία της Ελλάδας 2.0 των γαλαζαίων "αρίστων"

 

Sakis Serafeim

Η τηλεφωνική αναμονή για φυσικά πρόσωπα περιοχής Αττικής είναι (ή τουλάχιστον έτσι προβλέπει το τηλεφωνικό κέντρο αυτήν τη στιγμή) 84 λεπτά!  

Και ολογράφως: ΟΓΔΟΝΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ λεπτά. Που φυσικά μπορεί να αποδειχθεί στην πράξη μεγαλύτερη. Ή να πέσει η γραμμή στο ενδιάμεσο — εν μέσω του προσβλητικά ειρωνικού αυτοματοποιημένου μηνύματος πως «θα εξυπηρετηθούμε σύντομα».
 

Κύριε αρμόδιε υπουργέ Kostis Hatzidakis, που 'χετε φτιάξει ένα σύστημα άκρως αναποτελεσματικό, αδικαιολόγητα περιπεπλεγμένο και βάναυσα κακοποιητικό για τους πολίτες και (ακόμη περισσότερο) για τους επαγγελματίες τής λογιστικής (στους οποίους κατά τ' άλλα το κράτος βασίζεται καίρια για την είσπραξη των φόρων), αντί να ντρέπεστε και να πάρετε επιτέλους μιαν έντιμη απόφαση να κάμετε κάτι *ουσιωδώς θετικό* για την απαράδεκτη αυτή κατάσταση, έχετε κι από πάνω το απύθμενο θράσος να κατηγορείτε ευθέως τους λογιστές ότι διαμαρτύρονται για τα στραβά κι εντοπίζουν τα κακώς κείμενα της άθλιας λειτουργίας της φορολογικής διοίκησης για λόγους «συντεχνιακού συμφέροντος».
 

Και κύριε πρωθυπουργέ Kyriakos Mitsotakis, μιλάτε για την καθημερινότητα των πολιτών χωρίς να έχετε την παραμικρή επαφή μαζί της. 

Παρότι προσωπικά προτιμώ μια αυτονόητα στρωτή, προβλέψιμα ομαλή κι αποδοτική λειτουργία των δημόσιων αρχών ανεξαρτήτως κυβέρνησης κι όχι ένα πρωθυπουργοκεντρικό πλέγμα όπου για να επιλυθεί μια παθογένεια θα πρέπει οπωσδήποτε να υπάρξει πρωθυπουργική παρέμβαση, ε αφού εδώ έχουμε το έμψυχο κεφάλαιο που έχουμε —τι να κάνουμε τώρα— και με αυτό αναγκαστικά πορευόμαστε, κατεβείτε έστω μια φορά από τον γυάλινο πύργο και φροντίστε να μάθετε από πρώτο χέρι τι αντιμετωπίζει ο πολίτης εξαιτίας πρακτικών και νοοτροπίας τής δημόσιας διοίκησης. Και μετά ελάτε να μιλήσετε για «καθημερινότητα» ώστε να έχετε κάποια πιθανότητα να γίνετε πιστευτός.
 

Αλλά βέβαια...

 

  θα πει κανείς πως εσείς δεν χρειάστηκε ποτέ να πληρώνετε έναν υπάλληλο μόνο και μόνο για να είναι από μιάμιση ώρα στην αναμονή κάθε φορά στο τηλέφωνο (κι αυτό *όταν* απαντούν τα τηλέφωνα των υπηρεσιών), κι άρα τι να καταλάβετε κι εσείς από τον πόνο και την απελπισία μας, και πώς.




Δεν υπάρχουν σχόλια: