ΔΙΕΘΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ - ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΗ ΣΥΡΙΖΟΠΛΗΚΤΗ ΜΠΑΝΑΝΙΑ: Το «Ντόλτσε» και στο συμβούλιο υπουργών
Γραφει ο ΦΑΛΗΡΕΥΣ
Οι Τούρκοι αρνούνται να εφαρμόσουν το μέρος που τους αναλογεί από τη
συμφωνία για την εμπλοκή του ΝΑΤΟ στο μεταναστευτικό, ενώ την ίδια ώρα η
Αυστρία και οι χώρες του Βίσεγκραντ γράφουν ξέρετε πού την πρόσφατη
απόφαση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου. Με λίγα λόγια, το προσφυγικό απειλεί
να τινάξει στον αέρα την Ευρώπη.
Με την κατάσταση ως έχει, λοιπόν, το ερώτημα είναι εμείς τι κάνουμε.
Εμείς αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες στον τομέα της ψυχαγωγίας: Παρέχουμε το
λεγόμενο «comic relief», που είναι τόσο απαραίτητο σε κάθε τραγωδία.
Δεν είναι καθόλου συμπτωματικό, δε, ότι τον ρόλο αυτό έχει αναλάβει ο
Νίκος Φίλης.
Συγκεκριμένα, ο υπουργός Παιδείας, Ερευνας και Θρησκευμάτων μάς
ενημερώνει ότι συμμετείχε στη συμβούλιο των υπουργών Παιδείας της Ε.Ε.,
όπου παρουσίασε στους ομολόγους του «το Ελληνικό Σχέδιο Δράσης»! Τι
περιλαμβάνει αυτό:
«Την ψυχοκοινωνική στήριξη των παιδιών και των γονιών
τους, ιδιαίτερα των ασυνόδευτων παιδιών, καθώς και τη συναισθηματική
ενδυνάμωσή τους. Την παροχή βασικών δεξιοτήτων γραμματισμού ώστε να
δημιουργηθούν σχέσεις εμπιστοσύνης και την ανάπτυξη της διαπολιτισμικής
ικανότητας. Την προετοιμασία των προσφύγων για την προώθησή τους σε
άλλες ευρωπαϊκές χώρες με στόχο την προσαρμογή τους εκεί».
Μένω κατάπληκτος. Εμείς θα τα κάνουμε όλα αυτά; Μα πώς; Εμείς δεν
μπορούμε καν να τους μετρήσουμε. Δεν ξέρουμε ακόμη πού θα τους
εγκαταστήσουμε υπό συνθήκες ανθρώπινες και εκπονούμε «Ελληνικό Σχέδιο
Δράσης» για την επιμόρφωσή τους;
Αδυνατώ να πάρω στα σοβαρά το «Ελληνικό Σχέδιο Δράσης» (φράση η οποία
από μόνη της είναι ένα τέλειο αστείο...) ιδίως όταν διαβάζω την
παρακάτω παράγραφο από το δελτίο Τύπου:
«Στο Ελληνικό Σχέδιο Δράσης,
μεγάλη έμφαση δίνεται, με βάση τα διεθνώς αποδεκτά ανθρωπιστικά και
εκπαιδευτικά πρότυπα, από την πρώιμη σχολική ηλικία στην ανάπτυξη
δεξιοτήτων ψηφιακού αλφαβητισμού, αγωγής υγείας, αξιοποίησης της
μητρικής γλώσσας των προσφύγων. Αυτή αποτελεί τη βάση της εκμάθησης
οποιασδήποτε δεύτερης γλώσσας, αφού η αναγνώριση της γλώσσας αυτής
αποτελεί στην πραγματικότητα την αναγνώριση του πολιτισμικού κεφαλαίου
του οποίου ο πρόσφυγας είναι φορέας». Οπως θα έλεγε και ο Μπαρούφας,
«ουάου!».
Συγχωρήστε τη δυσπιστία μου, αλλά το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα στη
χώρα μας έχει αποτύχει στο στοιχειώδες: να μαθαίνει στα Ελληνόπουλα την
αγγλική, τη lingua franca των καιρών μας. Θα τα καταφέρει να μάθει,
λ.χ., στα Αφγανόπουλα τη γλώσσα τους;
Αλλά παρόμοια επιχειρήματα μάλλον
περιττεύουν. Αρκεί η μπαρόκ γλώσσα της ανακοίνωσης του υπουργείου, για
να αντιληφθούμε ότι τίποτε σοβαρό δεν μπορεί να υπάρχει πίσω από το
«Ελληνικό Σχέδιο Δράσης», διότι όταν υπάρχει ουσία δεν χρειάζεται ο
θόρυβος για να την αναδείξει. Προφανώς, αυτό που έχει συμβεί είναι ότι
το πνεύμα του «Ντόλτσε» έχει μετακομίσει και στα ευρωπαϊκά συμβούλια...
Ετικέτες
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΗΛΙΘΙΟΙ,
ΕΛΛΑΔΑ,
ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ (ΦΑΛΗΡΕΥΣ),
ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ,
ΞΕΦΤΙΛΙΚΙΑ,
ΠΑΙΔΕΙΑ,
ΣΥΡΙΖΑ,
ΦΑΛΗΡΕΥΣ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου