"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΚΗΦΗΝΟΑΓΡΑΜΜΑΤΟΠΛΗΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ: Τα 13.200 "ολιγαρχόπουλα" της "ελίτ", που θέλουν και Πρότυπα σχολεία...

 

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΡΑΛΟΓΛΟΥ

 Είμαστε ή δεν είμαστε ελληνική σοβιετία; 

Κατάντησε η κοινωνία μας έρμαιο στην ιδιωτική οικονομία; 

Να το πούμε. Όχι να στηρίζουμε τα Πρότυπα σχολεία...  Να μην πατήσει το πόδι του δάσκαλος της κρατικής συντεχνίας, στις σημερινές εξετάσεις των "ολιγαρχόπουλων" της "ελίτ" και των συμφερόντων..., που είχαν και το θράσος να καταθέσουν 13.200 αιτήσεις για να πάνε, λέει, σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία...

Στο κάτω-κάτω δεν είναι και δύσκολο αυτό που ζητάμε.

Πρόσφατα έγιναν οι εξετάσεις των "ολιγαρχόπουλων"
. Στάση εργασίας είπαν (για να φανεί και ο λόγος της αντίστασης...). Κοντά-κοντά με το Σαββατοκύριακο έπσαν. Τι ζητάμε... Τριήμερο γίνεται το καθισιό. Άσχημα είναι;

Μήπως και θα χαθεί ο κρατικός μισθός... Εδώ δεν χάθηκε όταν σκουπίζαμε τον κορβανά να δώσουμε επιδόματα στους άνεργους. Στους μισθούς του Κρατιστάν θα κολλήσουμε; Τι σοβιετία είμαστε;

Εκείνο που έχει σημασία είναι ο αγώνας. Η πλέρια αντίστασή μας στα σχολεία για την "ελίτ". Στα σχολεία για τους λίγους... Στα ταξικά σχολεία...

Αγώνας ενάντια στην παραπλάνηση της κοινωνίας που κινδυνεύει να πέσει στην παγίδα της αριστείας...

Ταξικό γνώρισμα για τους άθλιους της Ευρώπης, που δεν αρμόζει στο ελληνικό Κρατιστάν...

Αγώνας ενάντια σε όσους πάνε να καταστρέψουν και να διαλύσουν συντεχνίες της σοβιετίας μας. Λες και είναι ανεξέλεγκτες... Δεν είναι ελεγχόμενες από το κόμμα...


Το πώς θα τις καταστρέψουν είναι γνωστό. Με την αξιολόγηση. Χαρακτηριστικό δυτικό γνώρισμα. Αξιοκρατία και αξιολόγηση.

Και πού όλα αυτά;  

Στη μοναδική "δυτική σοβιετία" που κρατιέται με νύχια και με δόντια στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Πού ζει μόνο από τα Ταμεία της και από τα φτηνά δανεικά της...

Και ποιους θέλουν να αξιολογήσουν; 

 Τους κρατικούς δασκάλους στα Πρότυπα και στα Πειραματικά. Έλεος...

Και το κόμμα που τους διάλεξε τι κάνει; Δεν κάνει αξιολόγηση; Δεν μετράει (από εκλογές σε εκλογές) πόσες ψήφους κουβαλάει ο καθένας; Δεν μετράει κεφάλια συμμετοχής συντρόφων στα συλλαλητήρια για λευτεριά στην Αφρική...; Για λευτεριά στους (πιθανούς) σκλαβωμένους εξωγήινους..., του Άρη;

Δηλώνουμε ως στήλη, ευθέως και απερίφραστα, ότι δεν έχουμε την παραμικρή πρόθεση να διορθώσουμε εμείς την πολιτική μας σκηνή. Το κρατικοδίαιτο συντεχνιακό μοντέλο της, εδώ και 45 χρόνια, ή τον αναχρονισμό του ακόμη και σε σχέση με τις εξελίξεις στα διπλανά μας, πρώην κομμουνιστικά κράτη.

Δεν θα μάθουμε εμείς τους πολιτικούς πώς να κάνουν τη δουλειά τους. Δική μας δουλειά είναι να παρατηρούμε και να μεταφέρουμε τα όσα συμβαίνουν. Αυτά που βλέπει ο κόσμος και γελάει αλλά οι πολιτικοί κάνουν πως δεν τα βλέπουν... Γιατί έχουν πολιτικό κόστος. Στοιχίζουν στην παρουσία τους στη Βουλή.

Αυτό κάνουμε και στο σημερινό μας σημείωμα. Περιγράφουμε τη μορφή του "αγώνα", που ετοιμασαν κόμματα και κρατικές συντεχνίες για να πεταχτεί στα σκουπίδια μια μεταρρύθμιση (επιβαλλόμενη μεταρρύθμιση) που επιχειρήθηκε από την κυβέρνηση στην παιδεία,  το 2020, με το νόμο 4692.

Γι' αυτό και στεκόμαστε μόνο σε ένα σημείο. Στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στα Πρότυπα και τα Πειραματικά Σχολεία.

Στα Σχολεία που πηγαίνουν τα παιδιά μας μόνο αν θελήσουν. Αν το διαλέξουν. Πού σημαίνει ότι έτσι και νιώσουν "δυτική καταπίεση και όχι την ελευθερία του γνωστού πρώην σοβιετικού καθεστώτος..." μπορούν να μην πάνε. Δεν τους υποχρεώνει κανείς.

Με τη μεταρρύθμιση, του νόμου 4692 του 2020 οι νεοεισερχόμενοι κρατικοί εκπαιδευτικοί στα Πρότυπα και Πειραματικά τοποθετούνται με μονοετή θητεία και εφόσον αξιολογηθούν θετικά, με τετραετή θητεία.


Αξιολογούνται επίσης στη διάρκεια του τελευταίου έτους της όποιας θητείας τους από Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο, από τον ΣΕΕ και από τον Διευθυντή.

Ο κρατικός δάσκαλος-Διευθυντής του Πρότυπου και Πειραματικού
  σε συνεργασία και με τη διδασκαλική ιεραρχία των Σχολείων συντάσσουν, στην αρχή του έτους, προγραμματισμό δράσεων και στο τέλος του έτους έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης, που δημοσιοποιούνται και στην ιστοσελίδα του σχολείου.


"Αγώνας" λοιπόν (συντεχνιακός και πολιτικός) ενάντια στη συγκεκριμένη μεταρρύθμιση.  

ίπλα στον "αγώνα" να σκίσουμε τη μεταρρύθμιση στο εργασιακό. Στον παραδίπλα "αγώνα" ενάντια και στη μεταρρύθμιση στο ασφαλιστικό. Στην παρακάτω μεταρρύθμιση των ιδιωτικοποιήσεων σε μεταφορές, λιμάνια,  αεροδρόμια. 

Εμείς...

 

 απλά σημειώνουμε. Χωρίς μεταρρυθμίσεις δεν θα δούμε ποτέ στην Ελλάδα ούτε όσα πρέπει από τη (μοναδική) ευκαιρία του Ταμείου Ανάκαμψης, ούτε και εκείνους που ξέρουν από επενδύσεις ανάκαμψης... 



Δεν υπάρχουν σχόλια: