"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΣΥΡΙΖΟΞΕΦΤΙΛΑΡΟΠΛΗΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ: Ταλαίπωρε ραγιά λαέ, σου παίζουνε παιχνίδι, σε παίζει η Αριστερά μέ τό Δεξί @ρχ1δ1



Ο Καραγκιόζης σύμβολο
φτώχειας καί πονηρίας

πήρε μεγάλη απόφαση
καί είπε μιάς Κυρίας:
•••
«Εσείς πού ζείτε Βόρεια
θέλετε υπηρέτες
μόνο σανδάλια νά φορούν
καί νά γυαλίζουν γκέτες,
•••
»προσλάβετε τόν έρημο
φτωχό τής Μεσογείου
όπου δέν έχει όνομα
Μεσσία καί Αγίου.
•••
»Ορκίζομαι στό παρελθόν
καί τού πολιτισμού μου
νά είμαι πάντα έτοιμος
κι έξω τού λογισμού μου,

•••
»νά είμαι πάντα συνεπής
όπως ο Χατζηαβάτης
πάντα υποκλινόμενος
κι ουδόλως παραβάτης,

•••
»έχω καί κάτι ηλίθιους
νά σάς υπηρετούνε
σέ κάθε σας διαταγή
πάντα νά υπακούνε,

•••
»στόν Τόπο μου τόν Ιερό
πεθάνανε οι μάγκες
καί όσοι επιζήσανε
κοιμούνται σέ παράγκες,

•••
»καί κάτι υπολείμματα
κάτι ζουλάπια σκόρπια
πού σείς τά επιλέξατε
κι εμείς τά λέμε Σκόπια,

•••
»είναι κι αυτοί στό πλάι σας
καί παίζουνε παιχνίδι
όπως τό παίζει η Αριστερά
μέ τό Δεξί αρχίδι,

•••
»στό γράψιμο κατάργησα
κάθε λερή τελεία
κι ετίμησα τά Κόμματα
ώς βυθισμένα πλοία,
•••
»είς τό Λευκό τό Πέλαγος
πού τόσο σάς αρέσει
καθότι κλάνει αέρια
στά άκρα καί στήν Μέση,
•••
»δέν έχω έτερα νά πώ
καθότι σχοινοβάτης
πού πάνω βλέπω θάλασσα
καί κάτω τά νερά της,
•••
»έχω καί έναν μάρτυρα
γιά τήν πιστότητά μου,
τό Χατζηαβάτη, τ’ άκουσες
σύ Βόρεια ‘‘Κυρά μου’’,
•••
»τελειώνω μέ τά Κόμματα
καί κλείνω μέ τελείες,
στό Κοινοβούλιο καυγάς
καί έξω Συναυλίες».
•••
Ο Χατζηαβάτης έντιμος
έσκυψε τό κεφάλι
κλαίγοντας τήν Ελλάδα του
τήν άλλοτε Μεγάλη.

•••
Γιατί ορθώς κατάλαβε
τό ποιοί τόν Κυβερνάνε
είτε τούς λένε Βόρειους
είτε «χαλβά» μασάνε,

•••
είτε οι υπηρέτες τους
Φάρμακα ανακαλύπτουν
γιατί έτσι διατάχτηκαν:
ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗΝ
ΝΑ ΚΥΠΤΟΥΝ.

……………………………………………….
 
Στήν Παράγκα τού Καραγκιόζη οι Καραγκιόζηδες περνάνε μιά χαρά.
Άν θέλετε είστε προσκεκλημένοι, μόνο μήν ξεχάσετε νά πάρετε μαζί σας...

 τίς πάνες τών μωρών σας,
 
ΘΑ ΤΙΣ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ! ΑΝ ΕΧΕΤΕ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: