"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΠΑΝΑΝΙΑ: Σεμινάρια αυτοεκτίμησης για τους βουλευτές της Ν.Δ. οργανώνει στην Αμφίπολη ο Σαμαράς μπροστά σε άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου (που θα μεταφερθεί ειδικά εκεί),

Η Κοινοβουλευτική ομάδα της Ν.Δ. κάνει τον πρωινό χαιρετισμό στο «εγώ», ενώ σχηματίζει κύκλο, γύρω από το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου που στήθηκε ειδικά εκεί για την περίσταση


Ταχύρυθμο group therapy θα ακολουθήσουν υποχρεωτικά οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ, σύμφωνα με απόφαση του Αντώνη Σαμαρά, σε μια προσπάθεια (με τη βοήθεια του μεγάλου στατηλάτη Μεγαλέξανδρου) να ανέβει το ηθικό τους και να ξαναβρούν τον χαμένο τους δυναμισμό ώστε να μην υπάρξουν απρόοπτα στην ψηφοφορία για την εμπιστοσύνη στην κυβέρνηση.


Σύμφωνα με το πρόγραμμα των μαθημάτων -που οργανώνει ειδική Life Coach-, οι βουλευτές θα συγκεντρώνονται κάθε πρωί σε ένα λιβάδι κοντά στον τύμβο της Αμφίπολης, θα αγκαλιάζονται όλοι μαζί σχηματίζοντας ένα «κύκλο αλληλεγγύης» γύρω από το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, θα παρακολουθούν μαζί την ανατολή του ήλιου και θα επαναλαμβάνουν τη φράση «Είμαι κυρίαρχος του εαυτού μου και διεκδικώ αυτό που μου αξίζει».


Σύμφωνα με πληροφορίες, στα μαθήματα θα συμμετέχει και ο Ευάγγελος Βενιζέλος ως επίτιμος coach, ο οποίος θα κάνει μια δίωρη ομιλία στο μάθημα της «Αυτοαποθέωσης» με τίτλο «Εγώ-Εμένα-Μου».


(Σημείωση: Το κείμενο αυτό και η φωτογραφία που το συνοδεύει, αποτελούν προϊόν επινόησης με στόχο τη σάτιρα και σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Καταναλώστε τα υπεύθυνα)

Δεν υπάρχουν σχόλια: