"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΕΘΝΙΚΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ - ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΞΕΦΤΙΛΑΡΟΠΛΗΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ: Από εδώ η συντεχνία μου κι από εκεί η Περιφέρειά μου

Γράφει ο Στέντωρ

Δεν ήταν εύκολο για τον Γιώργο Πατούλη να απαντήσει στην ερώτηση αν θεωρεί ορθή την επίταξη των υπηρεσιών των ιδιωτών ιατρών – των οποίων τυγχάνει ακόμη συνδικαλιστικός ποιμήν. 

Ρωτήθηκε (στα Παραπολιτικά FM) κι αντί για τη γλώσσα του, άφησε να μιλήσει η συνείδησή του, μέσα από την οποία «πρέπει όλοι να δώσουμε τη μάχη προς το καλό της ζωής και των συνανθρώπων μας». 

 «Μα, θα στηρίξετε την επίταξη;», επέμεναν οι δημοσιογράφοι. 

Πάλι η συνείδηση, πάλι ο συνάνθρωπος, πάλι ο αγών κι η μάχη. Αλλά ούτε ναι, ούτε όχι. 

Από εδώ η συντεχνία μου κι από εκεί η Περιφέρειά μου. Σας αγαπάω και τις δύο, και...

 

 αν είναι αμάρτημα αυτό, δικάστε την καρδιά μου.




Δεν υπάρχουν σχόλια: