"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΣΥΡΙΖΟΞΕΦΤΙΛΑΡΑΔΙΚΟ - Παππάς: «I’m only human after all…»



Μεταξύ σοβαρού και αστείου, το έλεγα από μήνες: «αυτό το τραγούδι θα πάρει κόσμο και κοσμάκη στο λαιμό του». Οι περισσότεροι το έπαιρναν για αστείο. Εγώ σοβαρολογούσα.


Το εν λόγω τραγούδι είναι το «Human» του Rag’n’ Bone Man. Μην κάνετε ότι δεν το ξέρετε. Αποκλείεται να μην το ξέρετε, ακούγεται παντού, όλη την ώρα, κυκλοφορεί σε ringtone, «ντύνει» θέματα σε εκπομπές, μεταδίδεται συνεχώς από το ραδιόφωνο, έπαιξε στο «Survivor», ενώ κόρη φίλου το άκουγε όλο το χειμώνα κάθε πρωί στο σχολικό που την πήγαινε στο μάθημα. Ακόμη και στην άλλη άκρη του κόσμου να πας, το «Human» θα ακούσεις.




Είναι απ’ αυτά τα τραγούδια που δεν υπάρχει περίπτωση να γλιτώσεις απ’ το άκουσμά τους και να μη σου «κολλήσουν». Εκτός του ότι είναι ένα πολύ καλό τραγούδι με πολύ καλή παραγωγή, διαθέτει αυτό το «κάτι» που το κάνει ακαταμάχητο: το στίχο «I’m only human after all, don’t put the blame on me». Απλώς άνθρωπος είμαι στο κάτω κάτω, μη μου ρίχνεις εμένα το φταίξιμο, σε ελεύθερη μετάφραση.  


Λίγο επιρρεπής να είσαι στο συναίσθημα, λίγο επιρρεπείς να είναι και οι γύρω σου, είναι σίγουρο ότι θα το πιστέψεις, θα το χρησιμοποιήσεις για δικαιολογία και οι γύρω σου θα σε συμπονέσουν. Στο κάτω κάτω, κι αυτοί άνθρωποι είναι, αύριο μεθαύριο μπορεί να κάνουν λάθος αλλά το «Human» τους δίνει έτοιμη τη δικαιολογία: Δε φταις εσύ χρυσό μου, εσύ είσαι απλώς άνθρωπος.


Σατανικό, έτσι; Το «Human» παρέχει το απόλυτο άλλοθι. Τι φταίω εγώ; Εγώ είμαι άνθρωπος! Δεν φταίω εγώ που είμαι άνθρωπος. Ιδανικό για να το πεις –ή ακόμη καλύτερα, για να το τραγουδήσεις- στο έτερον ήμισυ, στον προϊστάμενο, στο διαχειριστή της πολυκατοικίας, στον μπαμπά σου, στο δάσκαλο, στον πελάτη, ακόμη και στον ψηφοφόρο σου!


Ο Νίκος ο Παππάς την έπιασε τη δύναμη του «Human» και με την πρώτη ευκαιρία τη σέρβιρε.


Αφού ανέβασε ένα tweet χυδαίου περιεχομένου, έσπευσε να το κατεβάσει δικαιολογούμενος ως εξής: «Πρόκειται για ανθρώπινο λάθος στο οποίο κακώς πλειοδοτούν ορισμένοι λόγω πολιτικών σκοπιμοτήτων»


Α, ώστε είναι ανθρώπινο το λάθος! Λες και θα μπορούσε, ας πούμε, να μην είναι ανθρώπινο το λάθος, αλλά να πρόκειται για μηχανική βλάβη ή για αστοχία υλικού.


Εκτός εάν, στον σουρεαλιστικό κόσμο των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, οι υπουργοί δίνουν (εκτός από τα παιδιά τους…) και στα σκυλιά ή τα γατιά τους ή στα χρυσόψαρά τους το κινητό, το τάμπλετ και το λάπτοπ, κι αυτά τα άτιμα κάνουν από μόνα τους ό,τι καταλαβαίνουν. 


Μπορεί, ακόμη...
 να υπάρχουν κι αυτά τα άτιμα τα ρακούν που κάνουν αναρτήσεις, οπότε γι αυτό είναι απαραίτητη η διευκρίνιση ότι το λάθος είναι ανθρώπινο, όχι του χρυσόψαρου ή του ρακούν. 


I’m only human, μας λέει ο Νίκος ο Παπάς, οπότε τι περίμενες, τίποτα καλύτερο;

Δεν υπάρχουν σχόλια: