"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΔΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΣ ΟΡΘΑ ΛΟΒΟΤΟΜΗΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ: Μετανάστες, κυρίως μουσουλμάνοι, κατακλύζουν τα γερμανικά σχολεία

 

BY HUGH FITZGERALD / Jihadwatch.org

Το γερμανικό εκπαιδευτικό σύστημα αντιμετωπίζει σοβαρή κρίση, καθώς ολοένα και περισσότεροι μαθητές μιλούν ελάχιστα ή καθόλου γερμανικά, προειδοποιεί ο Stefan Düll, πρόεδρος της Ένωσης Γερμανών Καθηγητών.

Λόγω της μετανάστευσης το 2015, του πολέμου στην Ουκρανία και άλλης μετανάστευσης, νέοι άνθρωποι έρχονται συνεχώς στο σύστημα, αλλά το σύστημα δεν μπορεί να τους απορροφήσει. Είναι υπερφορτωμένο λόγω της υπερβολικής μετανάστευσης.

Τα παιδιά των Ουκρανών προσφύγων, σε αντίθεση με τα μουσουλμανάκια, είναι πολύ πρόθυμα να μάθουν γερμανικά και να ενσωματωθούν στην ευρύτερη κοινωνία. Σε αντίθεση με τους μουσουλμάνους, οι οποίοι είναι οικονομικοί μετανάστες που αναζητούν τρόπους για να κερδίσουν οφέλη από τη γερμανική κυβέρνηση, οι Ουκρανοί είναι γνήσιοι πρόσφυγες, που ξεφεύγουν από τον πόλεμο. Δεν διδάσκονται, όπως τα μουσουλμανάκια από το ιερό τους βιβλίο, το Κοράνι, να περιφρονούν τους Γερμανούς («άπιστους») ανάμεσα στους οποίους ζουν τώρα ως «τα πιο ποταπά από δημιουργημένα όντα». Δεν παρουσιάζουν τα ίδια πειθαρχικά προβλήματα που παρουσιάζουν τα μουσουλμανάκια τα οποία είναι απρόθυμα να υποταχθούν στην εξουσία των "άπιστων" δασκάλων στην τάξη.

Ο πρόεδρος λέει ότι ένα μεγάλο ποσοστό αυτών των παιδιών μιλούν ελάχιστα ή καθόλου γερμανικά, γεγονός που επιβαρύνει τεράστια τους δασκάλους. «Όσο υψηλότερο είναι το ποσοστό των μεταναστών, τόσο πιο δύσκολο είναι να παρακινήσεις την τάξη», δήλωσε ο Düll. Κατά τη γνώμη του, ο υψηλός αριθμός μεταναστών θα μπορούσε επίσης να οδηγήσει στο να «μεγαλώσει η ομάδα των αναλφάβητων». Όπως ανέφερε το Remix News πέρυσι, το 25% των μαθητών της 4ης δημοτικού δεν ξέρουν ανάγνωση!

«Στο τέλος, η έλλειψη δεξιοτήτων ανάγνωσης όχι μόνο θέτει σε κίνδυνο την κοινωνική συμμετοχή πολλών ανθρώπων αλλά και τη Γερμανία ως επιχειρηματική τοποθεσία», δήλωσε η Susanne Lin-Klitzing, η οποία υπηρετεί ως πρόεδρος της Γερμανικής Ένωσης Φιλολόγων.

Η κρίση στα γερμανικά σχολικά, έρχεται μετά την κρίση σε  άλλα δυτικά έθνη όπως η Γαλλία, λόγω της μαζικής μετανάστευσης. Η γλώσσα δεν είναι το μόνο ζήτημα, καθώς η πολυπολιτισμικότητα έχει οδηγήσει σε συγκρούσεις στις τάξεις, κοινωνικούς διαχωρισμούς, ακόμη και βία. Αψηφούν τους δασκάλους τους, συγκρούονται με μη μουσουλμάνους συμμαθητές τους, ακόμη και με μουσουλμάνους αντίπαλων αιρέσεων - όπως Σουνίτες που πολεμούν Σιίτες - ή εθνοτήτων, όπως Άραβες που πολεμούν Κούρδους. Και οι ίδιοι οι δάσκαλοι έχουν δεχθεί επίθεση από μουσουλμάνους μαθητές. Οι δάσκαλοι του σχολείου δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν αυτό το απρόσμενο επίπεδο βίας. Όσο περισσότερη προσοχή πρέπει να δοθεί στη διατήρηση της ειρήνης μεταξύ των μαθητών στην τάξη, τόσο λιγότερη προσοχή μπορεί να δοθεί στη διδασκαλία.

«Είκοσι τρία διαφορετικά έθνη συναντώνται στο προαύλιο του σχολείου, μερικά από τα οποία δεν μπορούν να καταλάβουν καθόλου το ένα το άλλο και που μερικές φορές προέρχονται από εχθρικές περιοχές. Χρειαζόμαστε πολλές συζητήσεις γονέων και δασκάλων, οι οποίες γίνονται κυρίως με διερμηνείς. Και αυτό μας φέρνει σε έναν από τους λόγους για τους οποίους το επάγγελμα του εκπαιδευτικού γίνεται όλο και λιγότερο ελκυστικό: Το ψυχολογικό άγχος είναι τεράστιο και έχει αυξηθεί σημαντικά», είπε η διευθύντρια Norma Grube κατά τη διάρκεια συνέντευξης στη Welt πέρυσι…

Όταν οι δάσκαλοι θέλουν να συζητήσουν με μετανάστες γονείς για τα προβλήματα και την πρόοδο των παιδιών τους, είναι απαραίτητο να προσλάβουν διερμηνείς, κάτι που είναι άλλο ένα τεράστιο κόστος για το σχολικό σύστημα. Συχνά, δεν υπάρχει διαθέσιμος διερμηνέας, γεγονός που επιβαρύνει τεράστια τους δασκάλους που προσπαθούν να εξηγήσουν στους γονείς τις δικές τους ευθύνες στο να καλλιεργούν στα παιδιά τους μια στάση σεβασμού προς τους δασκάλους τους.

Οι μετανάστες γονείς δεν πιέζουν τα παιδιά τους να μάθουν γερμανικά. Οι ίδιοι οι μαθητές δεν έχουν κίνητρα γιατί, όπως και οι γονείς τους, δεν αισθάνονται έντονα την ανάγκη να ενσωματωθούν σε μια κοινωνία που διοικείται από περιφρονημένους "άπιστους", εφόσον συνεχίζουν να έρχονται τα κρατικά οφέλη.

Για αυτούς τους νεαρούς Γερμανούς που έπρεπε να προσπαθήσουν να μάθουν και να σπουδάσουν δίπλα σε εχθρικούς νεαρούς μουσουλμάνους που αναστατώνουν τις τάξεις…

 

 ο κακός αντίκτυπος της μουσουλμανικής μετανάστευσης στη γερμανική κοινωνία είναι σαφής. Γνωρίζουν ότι, παρά τη διαβεβαίωση της Άνγκελα Μέρκελ το 2015, στην πραγματικότητα, «δεν μπορούμε να το κάνουμε». Δηλαδή, εμείς οι Γερμανοί δεν μπορούμε να ενσωματώσουμε με επιτυχία μεγάλους αριθμούς μουσουλμάνων στην κοινωνία μας, όχι επειδή θέλουμε να προσπαθήσουμε, αλλά επειδή οι ίδιοι οι μουσουλμάνοι αντιστέκονται σε ένα τέτοιο αποτέλεσμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: