Οι μνήμες είναι κοντινές. Αναφερόμαστε στα έτη 1989-1992, το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού (της Ελλάδας) έχει σαφείς και καθαρές μνήμες απ’ εκείνη την εποχή. Οι σοσιαλιστικοί "παράδεισοι" κατέρρεαν και φυσικά οι άνθρωποι, σ’ αυτές τις χώρες, βρέθηκαν στην απόλυτη ένδεια και όπως ήταν αναμενόμενο μεγάλο μέρος του πληθυσμού τους μετανάστευσε. Είναι γνωστό ότι μετανάστευσε στις χώρες της "καταπίεσης και της εκμετάλλευσης" του καπιταλισμού δηλαδή...
Όμως δεν είναι το θέμα μας να μιλήσουμε για το τι έκαναν στους ανθρώπους οι Σοσιαλιστικοί "παράδεισοι" ή αν θέλετε τα κολαστήρια του Σοσιαλισμού. Ούτε για το τι πρόσφεραν οι ημι-καπιταλιστικές κολάσεις.
Στην Ελλάδα μάλιστα το 1990-93, αλλά και αργότερα, εισέρρευσε ένα τεράστιο κύμα μεταναστών από την Αλβανία, του ακραιφνούς σοσιαλιστικού "παραδείσου", του Εμβέρ Χότζα και του Ραμίζ Αλία στο τέλος. Πολλοί εξ αυτών ήλθαν από τα βουνά, διαμέσου κακοτράχαλων μονοπατιών, και αντιμετωπίζοντας ποικίλες κακουχίες. Τα ανέκδοτα που κυκλοφορούσαν είναι γνωστά και συνήθως μείωναν τους απελπισμένους ανθρώπους που ερχόταν αναζητώντας μια καλύτερη ζωή.
Ήλθαν επίσης άνθρωποι και από τη Βουλγαρία και από τη Ρουμανία. Εννοείται ότι το μέγιστο ποσοστό των μεταναστών κατευθύνθηκε προς τα "σκλαβοπάζαρα" (όπως τα ονομάζουν οι κολεκτιβιστές) της Δυτικής Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής.
Οι άνθρωποι αυτοί ήταν σαφώς οικονομικοί μετανάστες. Στις χώρες τους αποκαλύφθηκε η "γύμνια" της σοσιαλιστικής παραγωγής και φυσικά τα "μοντέρνα" σοσιαλιστικά εργοστάσια δεν μπορούσαν να παράγουν κάτι που να είναι ικανό να εμπορεύεται στις διεθνοποιημένες Ελεύθερες Αγορές. Φυσικά και καμιά υπηρεσία (πχ τουρισμός, υπηρεσίες υγείας, κλπ) του σοσιαλισμού δεν ήταν ανταγωνιστική. Οι θέσεις εργασίας κατέρρευσαν και οι άνθρωποι έψαχναν για καλύτερη τύχη.
Ήξεραν πολύ καλά ότι θα χρειαστεί να δουλέψουν σκληρά. Ήξεραν ακόμη ότι θα τους εκμεταλλευτούν, αλλά καταλάβαιναν ότι είναι και η μόνη επιλογή τους αν ήθελαν η ζωή τους να βελτιωθεί. Μπορούσαν άλλωστε να μείνουν και στις χώρες τους, ζώντας μέσα στη μιζέρια και χωρίς ελπίδα βελτίωσης των συνθηκών της ζωής τους.
Αυτός άλλωστε είναι και ο Οικονομικός Μετανάστης. Αυτός που φεύγει από τον τόπο του (ή τη χώρα του) προκειμένου να βρει ή να κτίσει μια καλύτερη ζωή εργαζόμενος. Ακόμη και σε συνθήκες εκμετάλλευσης.
Όμως το θέμα είναι το πώς αντιμετωπίστηκαν αυτοί οι άνθρωποι;
Θυμάται κανείς τους λογής-λογής "αλληλέγγυους", των "φιλεύσπλαχνων" ΜΚΟ, να διοργανώνουν συσσίτια και μάλιστα με βάση τις θρησκευτικές απόψεις των τότε μεταναστών;
Αλλά ακόμη θυμάται κανείς αυτούς τους ανθρώπους να προτάσσουν τα μικρά παιδιά σαν ασπίδα τους.
Θυμάται κανένας τους "αλληλέγγυους", των ΜΚΟ της "προσφοράς" (με τα χρήματα των άλλων), και τους κολεκτιβιστές να διαμαρτύρονται όταν κάποιος εξέφραζε κάποια επιφύλαξη ή αμφιβολία γι’ αυτούς; Ή ακόμη να χαρακτηρίζεται "φασίστας" και "ακροδεξιός" όπως συμβαίνει κατά κόρον σήμερα.
Φυσικά και δεν υπήρξαν τέτοια φαινόμενα. Τα φαινόμενα αυτά άρχισαν να εμφανίζονται τα τελευταία χρόνια που οι άνθρωποι (πρόσφυγες και μετανάστες) έχουν άλλα χαρακτηριστικά.
Οι άνθρωποι από τους σοσιαλιστικούς "παραδείσους" ήταν πολύ διαφορετικοί.
Όμως οι άνθρωποι αυτοί είχαν ακόμη μια μεγάλη διαφορά.
Και είδαμε τι έγινε. Όλοι αυτοί οι μετανάστες εντάχθηκαν στην κοινωνία, εργάσθηκαν σκληρά, βοήθησαν σημαντικά την Ελληνική οικονομία και σήμερα είναι ενταγμένοι δίπλα μας. Δεν ζήτησαν επιδόματα, παροχές, συσσίτια, στέγη, κ.α. Και μπράβο τους… και είναι μεγάλη τους τιμή.
Φυσικά και πολλές φορές υπέστησαν στυγνή εκμετάλλευση. Όμως ήταν προσανατολισμένοι αλλιώς. Ξεκινώντας από την εκμετάλλευση έμαθαν πολλά και συν τω χρόνω μπόρεσαν να ζητήσουν περισσότερα ή να κάνουν και δικές τους δουλειές…
Όμως υπάρχουν και οι σημερινοί μετανάστες από το Αφγανιστάν, το Πακιστάν, το Μπαγκλαντές, το Μαρόκο, κ.ο.κ. Γι’ αυτούς αλληλέγγυοι και κολεκτιβιστές ζητούν τα πάντα (χρήματα, σίτιση, στέγη).
Κατ’ αρχήν δεν μισούν τον κρατισμό και τον κομμουνισμό. Φαίνεται μάλλον να τους αρέσει κι’ όλας.
Εισέρχονται στη χώρα, όχι ψάχνοντας για δουλειά, αλλά ψάχνοντας και ζητώντας, μερικές φορές μοιάζει και να τα απαιτούν, για επιδόματα και φροντίδα…
Τι καλύτερο για τους αλληλέγγυους και τους κολεκτιβιστές προκειμένου να βρουν κοινό αλλά και μελλοντικούς υποστηρικτές;
Επιπλέον δεν φαίνονται και τόσο διαθέσιμοι για εργασία. Αν υπήρχε τέτοια διάθεση πολλά θα ήταν διαφορετικά. Κατ’ αρχήν θα διεκδικούσαν εργασία, θα έψαχναν έστω και μικρά μεροκάματα. Δεν φαίνεται κάτι τέτοιο. Αντίθετα φαίνονται μάλλον αραχτοί και έτοιμοι για μετάβαση στα καλύτερα επιδόματα της Γερμανίας… Ενδεχομένως οι κολεκτιβιστές να θέλουν να τους προσφέρουν και θέσεις εργασίας στο Δημόσιο.
Για μια ακόμη φορά είμαστε μπροστά στην αθλιότητα και την αήθεια. Όλοι αυτοί οι "ανθρωπιστές" και δικαιωματιστές, οι υπερασπιστές των αδυνάμων κλπ θέλουν ανθρώπους στον Δυτικό Κόσμο που δεν είναι προσανατολισμένοι στο να εργάζονται και να παράγουν.
Η ΗΘΙΚΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ Σ’ ΟΛΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου