"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΦΑΣΙΣΤΑΡΟΠΛΗΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ: Το ΚΚΕ ανήκει στο Δημοκρατικό τόξο;;;

Το θέατρο του παραλόγου σπάει ταμεία στην Ελλάδα. Ενα από τα δημοφιλέστερα έργα των τελευταίων δεκαετιών είναι «ο Σταλινικός δημοκράτης»

Από τον Παναγιώτη Λιάκο

Tι είσαι εσύ, παιδί μου;
«Ο,τι πει το ΚΚΕ και οι λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις της Αριστεράς είμαι, κύριε».

-Είσαι μέλος του ΚΚΕ, παιδί μου, ή έστω αριστερός;
«Οχι, κύριε».

-Ε, τότε είσαι φασίστας.
«Και ποιος το λέει αυτό, κύριε;»

-Εγώ το λέω, παιδί μου.
«Και τι είστε εσείς για να το λέτε αυτό; Ειδικός σε θέματα δημοκρατίας;»

-Ναι. Είμαι μέλος του ΚΚΕ. Ιστορικό στέλεχος. Είμαι ένας σταλινικός δημοκράτης, αριστερός με ανοιχτωσιά κι ενδιαφέρον για τον άνθρωπο.
«Ε, τότε δίκιο θα έχετε. Είμαι φασίστας».

Τα παραπάνω θα μπορούσαν να είναι τμήμα από το σενάριο της θρυλικής παραστάσεως «Ο σταλινικός δημοκράτης», που παίζεται επί δεκαετίες στη Λαϊκή Δημοκρατία του Μπαχαλιστάν (πρώην Ελλάς), αλλά δεν είναι. 

Αποτελούν τη σύνοψη του δημόσιου διαλόγου στη χώρα μας. Οποιος νιώθει δημοκράτης πρέπει να μάθει ότι δεν είναι ούτε θα αναγνωριστεί ότι είναι, αν δεν λάβει τα σχετικά διαπιστευτήρια από το ΚΚΕ, που λειτουργεί νομίμως, εντός του συνταγματικού πλαισίου, θεσμών και διαδικασιών, παρά το γεγονός ότι υπόσχεται πως μόλις αναλάβει την εξουσία θα επιβάλει τη δικτατορία του προλεταριάτου!

Στο πρόγραμμα του κόμματος (υπάρχει στην επίσημη ιστοσελίδα http://www.kke.gr/taytothta) διαβάζουμε: 


«Το ΚΚΕ δεν αποκήρυξε ποτέ την ταξική πάλη, τη σοσιαλιστική επανάσταση, τη δικτατορία του προλεταριάτου. […] Ο στρατηγικός στόχος του ΚΚΕ είναι η κατάκτηση της επαναστατικής εργατικής εξουσίας, της δικτατορίας του προλεταριάτου, για τη σοσιαλιστική οικοδόμηση ως ανώριμη βαθμίδα της κομμουνιστικής κοινωνίας. Η επαναστατική αλλαγή στην Ελλάδα θα είναι σοσιαλιστική».
Και τα λέει αυτά το ΚΚΕ και έχει κάνει τα εγκλήματα που άπαντες γνωρίζουμε κι έχει τάξει τη Μακεδονία στους Σλάβους και...


 οι ευρωβουλευτές της Ν.Δ. (πλην Ασημακοπούλου) αρνήθηκαν να ψηφίσουν το κείμενο του Ευρωκοινοβουλίου, που καταδίκαζε τα εγκλήματα του κομμουνισμού εναντίον της ανθρωπότητας…
 
Ναζνταρόβιε, σύντροφοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: