"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΣΥΡΙΖΑΝΕΛέητο ΣΟΥΡΓΕΛΑΡΑΔΙΚΟ: Με αγάπη Η Ξένια σας !!!

Του ΘΑΝΟΥ ΤΖΗΜΕΡΟΥ


Γιατί το κάνατε αυτό καλά μου παιδιά;  


Κι εγώ μαζί σας είμαι


Κι εγώ αγωνίζομαι για έναν καλύτερο κόσμο στον οποίο δεν θα υπάρχουν αδικίες, οι άνθρωποι θα ζουν αγαπημένοι σαν αδέλφια και ολονώνε οι πόρτες θα είναι ανοιχτές.  


Και μέσα απ' το μαγεριό θα μοσκοβολάει ζεστό ψωμί ζυμωμένο με τα ροζιασμένα αλλά τίμια χέρια της συντρόφισσας μάνας. 


Χωρίς κλειδωνιές, χωρίς αμπάρες στις ζωές μας, χωρίς μίσος στην καρδιά. 


Κι εγώ θέλω να τρέχουμε στα ολάνθιστα λιβάδια, να αγκαλιαζόμαστε, να τραγουδάμε για την ειρήνη, για τη συναδέλφωση των λαών, για τα σπαθιά που θα λυώσουμε και θα φτιάξουμε άροτρα να οργώσουμε τη γης, να φυτέψουμε τον σπόρο της ελπίδας.

 
Δεν γίνονται αυτά με ωρολογιακούς μηχανισμούς, αγαπημένα μου παιδιά


Γίνονται αν...



 στα μάτια μας λάμψει ο ήλιος της ανθρωπιάς, αν τα χέρια μας ενωθούν κι αδράξουν το μέλλον, αν μάθουμε πώς δενότανε τ’ ατσάλι κι ατσαλώσουμε πλέρια τη θέλησή μας για τους κοινωνικούς αγώνες, για το δίκιο του φτωχού, για την παρηγόρια του εργάτη, για το κουράγιο στον καταφρονεμένο. 


Μαζί θα τα καταφέρουμε, αγαπημένα μου παιδιά. Απ' το ίδιο μετερίζι.  


Κι εγώ μαζί σας είμαι. Μαζί μέχρι να αλλάξει ο κόσμος και να βγουν αληθινά τα ονείρατά μας.

 
Με αγάπη

Η Ξένια σας

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: