Οι ίδιοι οι επιστήμονες –ακόμη και αυτοί που τάσσονται διστακτικά υπέρ του ανοίγματος– δεν κρύβουν τις επιφυλάξεις τους. Ο μόνος βέβαιος ότι πρόκειται σίγουρα για επικίνδυνο πείραμα είναι ο ΣΥΡΙΖΑ.
Ο αντίλογος θα μπορούσε να είναι ότι, αφού υπάρχει έστω και ελάχιστο ρίσκο, καλύτερα να μην το αναλάβουμε· καλύτερα να παραμείνουν τα σχολεία κλειστά.
Η αντιπολίτευση δεν δοκιμάζει καν να κάνει αυτή τη στάθμιση. Η ανασφάλεια υποδαυλίζεται και χρησιμοποιείται ως περιτύλιγμα για να καμουφλαριστεί η ατζέντα των συνδικαλιστών. Αρκεί να παρακολουθήσει κανείς τον τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ: από το ποσοτικό επιχείρημα («γιατί να ανοίξουν μόνο για δύο εβδομάδες;») πέρασε στη δαιμονοποίηση της τηλεσυμμετοχής των μαθητών που θα επιλέξουν να μείνουν σπίτι.
Η τηλεκπαίδευση καταγγέλλεται από τον Νίκο Φίλη και το κόμμα του ως παραβίαση προσωπικών δεδομένων. «Δεν είναι δυνατόν», λέει, «πράγματα που ακούγονται και συμβαίνουν μες την τάξη, να γίνουν κτήμα της “γειτονιάς”».
Πέρα από τον χοντρό λουδιτισμό αυτής της πρόφασης, η εκπαίδευση αναδεικνύεται και πάλι ως το πεδίο όπου οι γραμμές είναι περισσότερο ξεκάθαρες· όπου εκδηλώνονται πιο ανοιχτά οι δυνάμεις του νέου συντηρητισμού.
Οι διαχωριστικές γραμμές δεν είναι πολιτικές. Είναι πρωτίστως...
Ο κορωνοϊός ήταν και εδώ καταλύτης. Εξαιτίας του ιού, φάνηκε ότι οι λειτουργοί του ΕΣΥ είναι καλύτεροι από το σύστημα που υπηρετούν. Το ίδιο ισχύει και στην εκπαίδευση. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί έτοιμοι να υπηρετήσουν ένα άλλο σχολείο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου