"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)
Τα καλοκαιρινά βράδια στη Σκόπελο, το ρεμπετόνησο του Αιγαίου, είναι
απόλυτα συνδεδεμένα με τις σπονδές στους μάγκες του ρεμπέτικου. Σ’
αρέσει – δεν σ’ αρέσει το συγκεκριμένο μουσικό είδος, θα ανέβεις στο
Κάστρο, στην «Ανατολή» του Γιώργου Ξηντάρη, όπου ο σκοπελίτης ρεμπέτης
μαζί με τους γιους του τιμούν με μεγάλο σεβασμό την παράδοση.
Φαντάζομαι
λοιπόν ότι σήμερα ο Ξηντάρης, μαζί του και «όλοι οι ρεμπέτες του
ντουνιά», θα νιώθουν μεγάλη συγκίνηση.Γιατί η UNESCO, αφού εξέτασε τον
σχετικό φάκελο υποψηφιότητας, αποφάσισε την ένταξη του ρεμπέτικου στον
κατάλογο Αϋλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ανθρωπότητας.
Στη σύντομη περιγραφή του ρεμπέτικου που υπάρχει στην ιστοσελίδα της Unesco αναφέρεται ότι «είναι
μια μουσική και πολιτιστική έκφραση η οποία συνδέεται άμεσα με το
τραγούδι και τον χορό που διαδόθηκαν αρχικά στα αστικά λαϊκά στρώματα
και την εργατική τάξη στις αρχές του εικοστού αιώνα. Τα ρεμπέτικα
τραγούδια είναι πλέον το τυποποιημένο ρεπερτόριο σχεδόν κάθε κοινωνικής
εκδήλωσης που περιλαμβάνει μουσική και χορό».
Τονίζεται επίσης ότι περιέχουν «ανεκτίμητες
αναφορές στα έθιμα, τις πρακτικές και τις παραδόσεις ενός συγκεκριμένου
τρόπου ζωής, αλλά πάνω απ’ όλα είναι μια ζωντανή μουσική παράδοση με
έντονο συμβολικό, ιδεολογικό και καλλιτεχνικό χαρακτήρα», που
αρχικά μεταδιδόταν αποκλειστικά προφορικά από μεγαλύτερους ερμηνευτές σε
νεότερους μουσικούς και τραγουδιστές αλλά τώρα πια (ειδικά την
τελευταία δεκαετία), τα ρεμπέτικα τραγούδια διδάσκονται όλο και
περισσότερο σε μουσικές σχολές, ωδεία και πανεπιστήμια, συμβάλλοντας
στην ευρύτερη διάδοσή τους.
Στην ουσία οι ρεμπέτες αποτύπωσαν
μουσικά τα βάσανα, τους πόνους και τα ντέρτια μιας ζωής στο περιθώριο.
Ακολουθώντας τον ρου της Ιστορίας, τα τραγούδια τους γνώρισαν δόξες,
κυνηγήθηκαν, απαγορεύτηκαν, έπεσαν στην αφάνεια. Δεν πέθαναν, όμως,
ποτέ. Μετά την αναβίωσή τους, την δεκαετία του 1960, αγαπήθηκαν και
πάλι. Τώρα έφθασε η ημέρα της παγκόσμιας αναγνώρισής τους.
Στη 12η
σύνοδο της Διακυβερνητικής Επιτροπής για τη Διαφύλαξη της Άϋλης
Πολιτιστικής Κληρονομιάς, που πραγματοποιήθηκε στις 4 Δεκεμβρίου στο
νησάκι Τζετζού της Νότιας Κορέας, ανακοινώθηκε επίσημα η εγγραφή του
ρεμπέτικου στον κατάλογο της UNESCO.
Τα ρεμπέτικα τραγούδια μέσα στον χρόνο
Το
ρεμπέτικο εμφανίστηκε στα τέλη του 19ου αιώνα και απέκτησε τη γνώριμη
μορφή του περίπου την τρίτη δεκαετία του 20ού αιώνα. Εξελίχθηκε στον
Πειραιά, στη Θεσσαλονίκη και στον Βόλο, τα λιμάνια των ελληνικών πόλεων
όπου ζούσε βασικά η εργατική τάξη, και από εκεί μεταδόθηκε κατόπιν και
σε άλλα αστικά κέντρα.
Οι ρεμπέτες αποκαλούσαν τα τραγούδια τους
«λαϊκά».
Ο όρος «ρεμπέτικο» πρωτοεμφανίστηκε... ανάμεσα στα 1910 και 1913
στις ετικέτες δύο δίσκων γραμμοφώνου που εκδόθηκαν στην Κωνσταντινούπολη
(δίπλα στους τίτλους των τραγουδιών «Απονιά» και «Τίκι τίκι τακ»). Και
καθιερώθηκε την δεκαετία του 1960, κυρίως χάρη στον Ηλία Πετρόπουλο,
έναν από τους μεγαλύτερους μελετητές του είδους.
Ο Πετρόπουλος χωρίζει
την ιστορία του ρεμπέτικου σε τρεις περιόδους:
1922-1932, εποχή κατά την
οποία κυριαρχούν στοιχεία από τη μουσική της Σμύρνης,
1932-1942,
περίοδος που χαρακτηρίζεται κλασική, και
1942-1952, εποχή της ευρείας
διάδοσης και αποδοχής τους.
Για
την ιστορία, τα πρώτα ρεμπέτικα ακούσματα, τα λεγόμενα «μουρμούρικα»,
άρχισαν να ακούγονται το 1834 στις φυλακές του Μεντρεσέ στην Πλάκα και
μέχρι την χαραυγή του 20ου αιώνα, μαζί με τα «σεβνταλήτικα»,
είχαν κερδίσει τους κατοίκους των φτωχών συνοικιών. Την ίδια εποχή οι
Βαυαροί προσπαθούσαν να εισάγουν την αθηναϊκή κοινωνία στις καντρίλιες
και την πόλκα. Εντωμεταξύ στον Πειραιά εμφανίστηκαν τα «γιαλάδικα»,
πρωτορεμπέτικα, που πήραν το όνομά τους από το επαναλαμβανόμενο
«γιάλα-γιάλα», «αμάν γιάλα» ή «γιαλελέλι».
Μετά το 1922 έγινε η
μείξη όλων αυτών με τα τραγούδια της Μικράς Ασίας και του Βοσπόρου,
εμφανίστηκαν επίσης τα «αμανετζίδικα» και το περισπούδαστο είδος «Καφέ
Αμάν».
Τα ρεμπέτικα άρχισαν, τότε, να αναπτύσσονται ευρύτατα –το 1932
κυκλοφόρησαν και οι πρώτες ηχογραφήσεις του Βαμβακάρη- μέχρι το 1936 που
η δικτατορία του Μεταξά επέβαλε λογοκρισία στη θεματολογία τους στην
οποία εκτός από τον έρωτα κυριαρχούσε ό,τι απασχολούσε τον κόσμο: από τα
ναρκωτικά, τους τεκέδες και τις φυλακές μέχρι τον θάνατο και την
ξενιτιά. Πολλά τραγούδια, εξάλλου, απαγορεύτηκαν ως «τουρκοειδή».
Τα
χρόνια πριν και μετά την Μικρασιατική Καταστροφή πολλοί Έλληνες
μετανάστευσαν στις ΗΠΑ και μαζί τους τα αγαπημένα τους ρεμπέτικα
τραγούδια που μαζί μετα δημοτικά άρχισαν να ηχογραφούνται από
αμερικανικές δισκογραφικές εταιρείες.
Η αναβίωσή τους άρχισε την
δεκαετία του 1960 με τη συμβολή συγγραφέων όπως ο Ηλίας Πετρόπουλος και ο
Ντίνος Χριστιανόπουλος και βέβαια του Μάνου Χατζιδάκι αλλά και του
Νίκου Σκαλκώτα, ο οποίος το 1944 εισήγαγε το ρεμπέτικο στην ελληνική
συμφωνική μουσική εντάσσοντας στο δεύτερο μέρος του έργου του «Κονσέρτο
για Δύο Βιολιά» το τραγούδι του Βασίλη Τσιτσάνη «Θα πάω εκεί στην
Αραπιά»
"Τρόπον µεταβολής τής Ελλάδος από την κατάστασιν εις την οποίαν ευρίσκεται την σήµερον ούτ’ εστοχάσθην ποτέ ούτε στοχάζοµαι δυνατόν άλλον παρά την Παιδείαν"
Α. Κοραής
Συνολικες προβολες σελιδας
ΕΥΡΩΠΗ ΞΥΠΝΑ - ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΕΣΑΙ?
ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΝΟΧΗ ΣΤΑ ΜΑΧΜΟΥΤΟΦΑΣΙΣΤΑΡΙΑ
ΑΣΠΡΟ ΠΑΤΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ
Ο ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ ΕΦΕΥΡΕΤΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥ ΛΑΒΑΡΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ ALEXIS
OTAN O ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΛΕΜΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ-ΕΦΕΥΡΕΤΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΟΥ Ο 2ΟΣ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ!
ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΩΝΗ ΚΟΜΑΝΕΤΣΗ?
ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΑΤΜ, ΚΑΝΟΥΜΕ "ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑΣ" ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΡΗΞΗ ΓΕΡΑ ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΞΥΠΝΟΤΕΡΟΙ M@L@KES ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!
ΠΡΟΚΟΨΑΜΕ !!!
Η "ΕΛΠΙΔΑ" ΗΡΘΕ - "ΣΟΦΕ" ΣΟΒΙΕΤΟΛΑΓΝΕ ΛΑΕ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ...
.
ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΓΙΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΡΕΠΟΥΣΗ??? - ΜΑΡΙΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΚΟ - ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ!!!
ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΟΙΝΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΤΟΥ HILTON?
Ο "ΒΑΡΒΑΤΟΣ" Ο ΜΑΝΑΒΗΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΕΤΑΙ!
ΛΕΒΕΝΤΗ ΜΟΥ ΠΩΣ ΚΛΙΝΕΤΑΙ ΤΟ CDS ?
ΔΩΣΤΕ ΤΟΥ ΤΟ ΠΗΔΑΛΙΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΩΡΑ!!!
ΠΙΟ "ΕΛΛΗΝΑΣ" Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ "ΓΙΓΑΝΤΑΣ" ΜΕ ΤΟ ΤΖΑΜΙ!
ΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ
"Όταν τα πράγματα γίνονται ζόρικα, οι... "ζόρικοι" συνεχίζουν. Κατά ΚΟΤΕΤΣΙ μεριά...!"
Ποιοτικά καλτσόν "Η ΔΗΜΑΡ". Απόλυτη εφαρμογή σε όλους τους ΠΕΛΑΤΕΣ, με ισόβια εγγύηση οτι καμία μεταρρύθμιση δεν μπορεί να τα σκίσει!
5πλασιάστε το προσωπικό, 10πλασιάστε τους μισθούς του, 20πλασιάστε τα τέλη στους λογαριασμούς ρεύματος βάλτε ισόβιο διοικητή τον Αιμίλιο, και κρατήστε την ανοιχτή για πάντα να παίζει τα στρουμφάκια και καμιά τσόντα την ώρα των ειδήσεων...
Και για να σοβαρευτούμε: Ή φτιαξτε μια ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΟΣΜΗΜΑ που θα κάνει τους γνωστούς νταβατζήδες να χάσουν τον ύπνο τους και εμάς να καταργήσουμε το "ζάπινγκ" στα ιδιωτικά κωλοκάναλα ή κρατήστε την κλειστή για πάντα...
ΠΡΟΕΔΡΕ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ Ο ΑΝΤΡΙΚΟΣ ΚΕΡΝΑΕΙ ΣΙΡΟΠΙΑΣΤΕΣ ΤΟΥΛΟΥΜΠΕΣ ΜΕ 500 ΕΥΡΩ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ?
Η ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΡΕΑ ΒΙΤΑΛΗ που πάντα ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ
ΨΥΧΗ στα άρθρα της ΕΒΓΑΛΕ ΒΙΒΛΙΟ. Ο θαυμαστής της πένας της Αγρυπνος
Φρουρός το προτείνει ανεπιφύλακτα. Να είσαι καλά Ρέα...
ΚΑΝΤΕ "ΚΛΙΚ" ΣΤΗ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΑΥΤΟΚΛΗΤΕ "ΣΩΤΗΡΑ" ΜΟΥ ΚΕΡΝΑΩ ΚΑΠΟΥΤΣΙΝΟ ΣΤΗ ΡΩΜΗ! ΕΡΧΕΣΑΙ ???
Ρε σεις ΛΕΒΕΝΤΟΣΩΤΗΡΕΣ Ελλάδας και Παιδείας, μήπως μπορείτε να μου θυμίσετε πώς κλίνεται ο... "ΚΑΜΠΙΝΕΣ" ???
Ο ΣΟΦΟΣ ΛΑΟΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙ ΤΟΥΣ "ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΥΣ" -- ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ !!!
DORADONA KOMANETSI ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ ΕΚΤΕΛΕΣΑΝ ΤΟΝ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟ !!!
H "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ" ΚΡΑΤΑ ΞΑΝΑ ΤΑ ΗΝΙΑ ΤΟΥ "ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ" !!!
Η ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗ ΕΛΠΙΔΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ!!!
H ΑΦΡΟΚΡΕΜΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ
Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΑΠΕΚΤΗΣΕ "ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΔΕΟΣ" ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ -- ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΠΕΛ???
ΑΝ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ "Α-ΠΑΙΔΕΙΑΣ" ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ???
PLEASE SAY "YES" ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΡΕ ΓΑΜΩ ΤΟ...
ΤΟ ΑΓΛΑΪΣΜΑ ΤΗΣ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ" ΙΔΡΥΣΕ "ΦΟΡΕΑ" -- ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ "ΣΩΤΗΡΑΣ" ΜΟΛΙΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ !!!
ΠΡΩΤΗ-ΠΡΩΤΗ ΑΠ' ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ !
ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ???
Απο 0:35:07 εως 0:41:25"ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ!!! (ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ) "(Το δηλώνει με καμάρι - Όπως επίσης δηλώνει με καμάρι και ανορθόγραφος)
Από 1:14:45 εως 1:15:00"Ειναι ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ (η απόφαση του Δικαστηρίου της Χάγης υπέρ των Γερμανων για το Δίστομο) διότι ΔΕΝ μπορεί ο κάθε τύπος (η Ελληνική Δικαιοσύνη που αποφάσισε κατά της Γερμανίας αλλά και η Ιταλική Δικαιοσύνη που έκανε το ίδιο είναι "ο κάθε τύπος" κατά Καμμένο) να αποφασίζει με μια προσωρινή πλειοψηφία να καταργεί την ασυλία μιας χώρας..."(Επίσης με καμάρι!)
Δεν πάει στο διάολο Παιδεία και Υγεία! Γίνε εσύ πρωθυπουργός της δραχμής και μας το λες το πρόγραμμα μετά όταν ευκαιρείς....
ΚΑΤΩ ΑΠΟ 3 ΔΙΣ. Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΩΝ CDS -- NΟΜΠΕΛ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ ΤΩΡΑ!!!
ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΓΙΝΑΝΤΑ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ. 57 ΔΙΣ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ CDS ΤΟΥ ΤΑΧ. ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΗΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!
ΑΝΑΚΑΛΕΣΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΕΔΡΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΟ ΑΓΛΑΪΣΜΑ ΤΩΝ ΜΜΕ ΤΩΡΑ
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ "ΚΟΣΜΗΜΑ" ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ"
ΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ
Η ΠΑΣΟΚΙΚΗ ΜΠΑΝΙΕΡΑ ΣΤΙΣ ΔΟΞΕΣ ΤΗΣ
Ο ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΟΛΗ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥ ΑΓΩΝΑ!
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ "ΟΧΙ" ΤΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΤΕΩΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΟΥ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΥ
Εχει αποκλειστικές πληροφορίες απ την Πετρούλα οτι στην Ελλάδα ΘΑ ΒΡΕΞΕΙ ΛΕΦΤΑ...
Η ΝΥΦΗ ΤΟ ΣΚΑΣΕ...
ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ: "EIΜAI H ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Μ@L@K@S ???"
ΘΑ ΤΟΝ "ΜΑΖΕΨΕΙ" ΚΑΝΕΝΑΣ?
KANENAN KAΛΟ ΜΑΣΤΟΡΑ ΓΙΑ "MIZENS" ΞΕΡΕΙΣ?
ΠΑΜΕ: TO ELLADISTAN ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟΥ...!!!
ΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΤΑ ΛΕΕΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ!
Ο ΤΣΑΡΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑ: ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΡΚΟΙ ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ "ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ" ΤΟΥΣ ΠΑΤΗΣΑ!
ΠΡΟΕΔΡΕ ΑΠΟ ΠΟΥ "ΨΩΝΙΖΕΙΣ" ΣΚΟΥΦΑΚΙΑ???
ΠΙΕΙΤΕ ΑΦΟΒΑ. ΚΕΡΑΣΜΕΝΑ ΑΠ ΤΟΝ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟ
OTAN O ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΜΟΙΡΑΖΕ ΑΥΤΟΓΡΑΦΑ...
ΠΟΣΟ ΑΠΕΧΕΙ Η ΑΘΗΝΑ ΑΠ' ΤΗΝ ΚΑΜΠΟΥΛ???
ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΓΝΩΜΗ ΚΕΡΝΑΩ ΕΜΒΟΛΙΟ...(ΞΕΡΕΙΣ Η Μ@..ΚΙ@ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΗΤΗ Η ΛΥΣΣΑ ΟΜΩΣ ΠΑΛΕΥΕΤΑΙ...)
"ΦΩΤΑ" ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ...
ΒΑΣΙΚΟ "SETUP"
Το RADAR είναι "ΑΝΑΙΣΘΗΤΟ" σε ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ και "ΥΠΕΡΕΥΑΙΣΘΗΤΟ" στην ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΑΛΗΤΕΙΑ κάθε χρώματος.
Αν περιμένετε να μάθετε τι "στριγκάκι" αγόρασε η κυρία-Χ ή πώς είναι το "ντεκολτέ" της κυρίας-Υ είστε σε ΛΑΘΟΣ διαδικτυακό χώρο
Αν προσδοκάτε "αποκλειστικότητες" και άμεση ενημέρωση επι παντός επιστητού επίσης είστε σε ΛΑΘΟΣ διαδικτυακό χώρο
Το λειτούργημα της άμεσης ενημέρωσης επι παντός επιστητού το αφήνουμε στους "φυσικούς" υπηρέτες της, τους ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ, έντιμους ή ανέντιμους,ηθικούς ή ανήθικους, "κομιστές" ή ουδέτερους, έξυπνους ή ηλιθιους, αδιάβλητους ή λαμόγια.
Μπορεί να κηρυχθεί πόλεμος και να το μάθετε από άλλους.
Ό,τι αξιόλογο* γράφουν οι λειτουργοί της ενημέρωσης χωρίς παρωπίδες στα μάτια, το RADAR το αναδημοσιεύει με αναφορα στην πηγή
Ο,τι αξιόλογο* θάβουν στα ψιλά, το RADAR το ξεθάβει
Ό,τι αξιόλογο* στείλουν οι αναγνώστες το RADAR θα το προβάλλει
"Πυρά" που προσβάλλουν νοημοσύνη και συνειδήσεις ο "Αγρυπνος Φρουρός" φιλοδοξεί να τα αναχαιτίσει
*Ως "αξιόλογες" ο "Αγρυπνος Φρουρός" ορίζει κάθε είδους ειδήσεις που αφυπνούν κοιμiσμένες συνειδήσεις, αλλά και κάθε είδους "από καρδιάς απόψεις" από μορφωμένους και αγράμματους ακόμα κι αν διαφωνεί με τους εκφραστές τους
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΛΛΕΡΓΙΚΟΣ σε κομματικές επιταγές, κομματικές γραμμές και υποδείξεις και κομματική αλητεία ανεξαρτήτως χρώματος
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΝΟΙΧΤΟΣ σε "ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ" και "ΜΗ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΕΣ" απόψεις ανεξάρτητα απο προέλευση (ακόμα και απο τα "άκρα")
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟΣ σε κάθε αρχή, πλην της απόλυτης Αρχής που δεν είναι άλλη από την προσωπική μου συνείδηση στην οποία υποτάσσομαι τυφλά
ΜΟΝΙΜΑ ΑΓΡΥΠΝΟΣ σε πείσμα κάθε Λαμογιου εξειδικευμένου στην "συνειδησιακή αναισθησιολογία" ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου