"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ: Ερχονται με Mercedes και μου ζητάνε να τους βάλω 45' του ευρώ!



Από μόνη της η αποκάλυψη που ακολουθεί είναι τρομακτική


Μιλάμε με τον Παναγιώτη Ρουσουνέλο, ίσως την πιο χαρακτηριστική φιγούρα υπαλλήλου πρατηρίου καυσίμων στη Γλυφάδα.


17 χρόνια στο ίδιο σημείο. Εκατομμύρια τόνοι βενζίνης και πετρελαίου που κατέληξαν στα ρεζερβουάρ αυτοκινήτων και μοτοσικλετών πέρασαν από τις μάνικές του. Στο πιο κεντρικό σημείο της Γλυφάδας, νύχτα και μέρα.


Ο Παναγιώτης πίστευε ότι τα έχει δει όλα. Κι όμως το τελευταίο διάστημα δύο περιστατικά έμειναν χαραγμένα στη μνήμη του. Μοιάζουν μάλιστα προάγγελοι αυτής της σκοτεινής Ελλάδας που όπως όλα δείχνουν θ΄αρχίσει να ξετυλίγεται μπροστά μας από το προσεχές Φθινόπωρο.


-Τις πράλλες ήρθε ένας οδηγός με Mercedes SL και μου λέει “45 λεπτά…”. Νόμισα ότι άκουσα λάθος και τον ρώτησα. Πόσα;
Και εκείνος ψύχραιμος μου απάντησε:
.45 λεπτά του ευρώ. Τόσα έχω…


Ενας άλλος πολύ πρόσφατα, πάλι με Mercedes, μου ζήτησε...
 να του βάλω 1 ευρώ και 30′ και να του σφραγίσω και την απόδειξη!!!


Δεν μου είχαν συμβεί ποτέ άλλωτε στο παρελθόν αντίστοιχα περιστατικά.
Οι περιγραφές του Παναγιώτη αποκαλύπτουν το πραγματικό πρόσωπο της Ελλάδας εκεί έξω. Μιας Ελλάδας που αγνοούν οι 300 εσώκλειστοι της Βουλής και κυρίως οι βουλευτές των Σύριζα και των ΑΝΕΛ που γατζωμένοι στην εξουσία δείχνουν αποφασισμένοι να μας αποτελειώσουν με οποιοδήποτε τίμημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: