"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΠΑΝΑΝΙΑ: Ό,τι καλύτερο έχει γραφτεί για τα σκουπίδα κάποιων μελλοντικών πτυχιούχων-ντενεκέδων...


Είδα ένα «φοιτητή», με δερμάτινο σακάκι και μακριά μαλλιά να πετάει τα σκουπίδια ΤΟΥ στο γραφείο του αντιπρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών

Τα σκουπίδια ΤΟΥ είπα... Τα κουτιά από τα φραπόγαλα, τις κοκακόλες, τις φάντες και τα χαρτιά απ’ τα σουβλάκια και τα χάμπουργκερ που ΑΥΤΟΣ καταναλώνει

Αν ήμουν φοιτητής κι’ έβλεπα ότι οι κάδοι είναι γεμάτοι απ’ τα σκουπίδια ΜΟΥ θα μασούσα το «ποτηράκι» του φραπόγαλου ΜΟΥ ή τη συσκευασία απ’ το σουβλάκι ΜΟΥ αντί να τα πετάξω στα άλλα σκουπίδια ΜΟΥ

Όμως, είναι φανερό ότι, τα άτομακια έχουν μεγαλώσει σε στάνες γι’ αυτό και συμπεριφέρονται με τον τρόπο που είδα και που, υπογράμμισε ένα νυμφίδιο άδειασε μικρότερη σακούλα σκουπιδιών στο ίδιο του το ΣΠΙΤΙ

Δεν λέω ότι, οι φοιτητές πρέπει να τρώνε τα σκουπίδια τους. Κάθε άλλο αλλά... 
Αν το «κράτος» δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα είναι υποχρέωση τους να βρουν μια λύση. Προσωρινά

Δεν υπάρχουν σχόλια: