Η Πανεπιστημίου είναι μία κεντρική λεωφόρος της Αθήνας. Είθισται σε πόλεις εκατομμυρίων κατοίκων, όπως είναι και η Αθήνα, να πεζοδρομούνται κεντρικές αρτηρίες, αλλά πολύ μικρότερα, δευτερεύοντα δρομάκια, όπου πολλές φορές δεν χωράνε καν αυτοκίνητα. Κανείς δεν μπορεί να φανταστεί πεζοδρομημένη τη λεωφόρο Champs-Élysées, παρότι είναι ένας εμπορικός δρόμος με καταστήματα πολλών οίκων μόδας. Για τους πεζούς υπάρχουν μεγάλα πεζοδρόμια. Ουδείς δήμαρχος Παρισίων σκέφτηκε να βάψει τρικολόρε την άσφαλτο και να κάνει τη διέλευση των κεντρικών λεωφόρων της πόλης εμπειρία για γερά νεύρα, όπως συμβαίνει στην ελληνική πρωτεύουσα.
Οι πόλεις του εξωτερικού με τις εκτεταμένες πεζοδρομήσεις, τις οποίες φέρνουν ως παράδειγμα προς μίμηση οι υποστηρικτές του Περιπάτου, είναι πόλεις με 150, 300, άντε 500 χιλιάδες κατοίκους και όχι με 5.000.000 κατοίκους, όπως είναι η Αθήνα. Η πεζοδρόμηση αφορά κυρίως σοκάκια της παλιάς τους πόλης και όχι το διοικητικό και το επιχειρηματικό τους κέντρο.
Ο κ. Μπακογιάννης φαίνεται να αγνοεί ότι ο κόσμος κατεβαίνει στο κέντρο της Αθήνας για να πάει στη δουλειά του ή για να κάνει τις δουλειές του, καθώς εκεί υπάρχει πλήθος επιχειρήσεων και υπηρεσιών.
Προτού επιχειρήσει το φαραωνικό πρότζεκτ του ο δήμαρχος καλό θα ήταν να δει και αν αυτό το πρότζεκτ εξυπηρετεί και κανέναν άλλον πέραν του εργολάβου, του προμηθευτή ζαρντινιέρας, της εταιρίας με τις κίτρινες, κόκκινες, λαχανί μπογιές και του φυτωρίου με τα πανάκριβα φυτά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου