Για φανταστείτε ένα διαφορετικό τοπίο των μέσων ενημέρωσης κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορονοϊού. Από την ημέρα που απαγορεύτηκαν τα καρναβάλια, μέχρι και σήμερα που ελεύθερα πάμε στις παραλίες. Φανταστείτε τηλεοράσεις, ραδιόφωνα, εφημερίδες και ενημερωτικές ιστοσελίδες να καλούν τον κόσμο σε ανυπακοή απέναντι στον αυταρχισμό της κυβέρνησης.
Για κάντε το εικόνα. Να λένε τον Τσιόδρα άχρηστο, τον Χαρδαλιά φασίστα, τον Μητσοτάκη Όρμπαν, τα στοιχεία των κρουσμάτων και των θανάτων παραποιημένα, την ιατρική αντιμετώπιση ανεπαρκή, την καραντίνα κρατική καταστολή και τις συμβουλές των ειδικών καθοδηγούμενες από ιδιοτελή συμφέροντα.
Δεν είχε βρεθεί η χώρα μπροστά σε μια πραγματική ανθρωπιστική καταστροφή, όπως αυτή που αντιμετωπίζουν σήμερα στην Αμερική ή στην Βραζιλία;
Θα ήταν κατά την διάρκεια της καραντίνας ο μισός κόσμος στους δρόμους να χαριεντίζεται, ναι ή όχι;
Προφανώς η απάντηση σε όλα αυτά είναι ένα βροντερό ναι. Και αν είχε συμβεί αυτό, τότε το Ζάππειο ή το Πεδίον του Άρεως θα ήταν σκαμμένα για να θαφτούν σε ομαδικούς τάφους οι νεκροί της πανδημίας, όπως έγινε στην Νέα Υόρκη.
Διαφορετικά, η επίδραση τους θα ήταν εγκληματική και το κοινωνικό αποτέλεσμα της στάσης τους ολέθριο. Διότι δεν έμπαινε ο Κυριάκος και ο Αλέξης στα σπίτια των ανθρώπων επί δωδεκάωρο κάθε μέρα, έμπαιναν τα κανάλια και με εκπομπές, ανταποκρίσεις, ειδήσεις, συνδέσεις και αναλύσεις. Αν το μήνυμα που έβγαινε από όλο αυτό το πακέτο ήταν αντιφατικό και αμφίσημο, τότε ο καθένας μας θα έκανε ό,τι πίστευε και ο κορονοϊός θα σάρωνε.
Βεβαίως ο Σύριζα λέει ότι τα μέσα ενημέρωσης εξαγοράστηκαν από την κυβέρνηση. Το διαφημιστικό κρατικό πακέτο για τον κορονοϊό (προβολή ενημερωτικών σποτ) έφθασε τα είκοσι εκατομμύρια. Δηλαδή με είκοσι εκατομμύρια εξαγοράστηκαν όλοι οι τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί σταθμοί, όλες οι εφημερίδες και όλες οι ιστοσελίδες της χώρας. Μιλάμε για τον απόλυτο παραλογισμό. Ο ετήσιος τζίρος όλων των μέσων ενημέρωσης είναι κοντά στα τρία δις, αλλά όλα μαζί χωρίς εξαίρεση πουλήθηκαν πακέτο για είκοσι εκατομμυριάκια. Μια κεραία καναλιού στον Υμηττό κοστίζει παραπάνω.
Η επίθεση του Σύριζα στα μέσα ενημέρωσης και στους δημοσιογράφους, κατ’ εικόνα και ομοίωση του 2010-15, είναι...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου