"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΝουΔοΣΥΡΙΖΑίικα ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΕΝΟ ΡΑΓΙΑΔΟΜΑΧΜΟΥΤΙΣΤΑΝ: Ρατσισμός από την ανάποδη!





Στην Ελλάδα επίσημη γλώσσα είναι η Ελληνική. Τέλος.  


Άρα, στα ελληνικά σχολεία η κύρια γλώσσα οφείλει να είναι η Ελληνική. Τέλος


Πρέπει να διδάσκεται και μία δεύτερη γλώσσα;  


Βεβαίως. Θα είναι μία από τις "μεγάλες" γλώσσες του κόσμου, αυτές που ομιλούνται από πολλούς ανθρώπους και μπορούν να αποτελέσουν εφόδιο επαγγελματικής εξέλιξης για τον κατέχοντα. Αν θες να μάθεις Τούρκικα, Δανέζικα ή Σουαχίλι είναι δικό σου θέμα. Θα βρεις δάσκαλο και θα τον πληρώσεις από την τσέπη σου. Τέλος.

Επίσης, στην Ελλάδα υπάρχουν Έλληνες πολίτες. Με ίσα δικαιώματα και ίσες υποχρεώσεις. Δεν υπάρχουν "μειονοτικοί" λόγω φυλής, χρώματος, θρησκείας, ύψους, βάρους κ.λπ. διότι αυτά τα κριτήρια ουδόλως επηρεάζουν την ιδιότητα του Έλληνα πολίτη στις σχέσεις του με το κράτος ή με τους άλλους πολίτες.  


Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει τα παιδιά των μουσουλμάνων να θεωρούνται μειονοτικά; 


Θα δεχθούμε το ίδιο και για τα παιδιά των καθολικών, των βουδιστών, των γιαχωβάδων ή των αγνωστικιστών;  


Θα φτιάχνουμε ομάδες, με κάποια κριτήρια μειονοτικότητας, και θα ζητάμε από το κράτος ειδική μεταχείριση;
 

Δεν καταλαβαίνω επίσης γιατί ενώ σφαζόμαστε για το αν θα διδάσκεται και πώς, για 2 ώρες την εβδομάδα το μάθημα των Θρησκευτικών στα σχολεία της Ελληνικής Επικράτειας, αποδεχόμαστε ασυζητητί την ύπαρξη "ιεροσπουδαστηρίων" πάλι εντός της Ελληνικής Επικράτειας στα οποία διδάσκεται ως βασικό μάθημα το Κοράνι, από "ιεροδιδασκάλους" πληρωμένους από τον φορολογούμενο;  


Είναι ή δεν είναι...


 ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ το παρακάτω πρόγραμμα μαθημάτων που όρισε το Υπουργείο Παιδείας για Ελληνικό Σχολείο;


Θες να κάνεις το παιδί σου ταλιμπάν στο Ισλάμ, στον Χριστιανισμό, στον Ανιμισμό ή στην Εκκλησία του Ιπτάμενου Μακαρονοτέρατος;  


Δεν είναι η δημόσια Παιδεία γι αυτή τη δουλειά. Θα βρεις δάσκαλο και θα τον πληρώσεις από την τσέπη σου.

Ήρθε η ώρα και τέλειωσες το Λύκειο - όχι το ιεροσπουδαστήριο, ε; - και θες να πας παραπάνω;  



Θα δώσεις εξετάσεις όπως όλος ο κόσμος.  
Έγραψες καλά; Πέρασες. 


Δεν έγραψες; Κόπηκες.  


Από πού κι ως πού, τα παιδιά των μουσουλμάνων της Θράκης εισάγονται με ποσόστωση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και όχι και τα παιδιά των Συριανών που είναι καθολικά;

Αναγνωρίζω ότι στο παρελθόν οι μουσουλμάνοι της Θράκης είχαν λιγότερα δικαιώματα από τους άλλους Έλληνες. Αυτή η εποχή όμως τελείωσε. Τώρα έχουν ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ! Κι αυτό ρατσισμός είναι - από την ανάποδη.

Αν κυβερνούσε η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ κανένας δεν θα είχε σ΄ αυτή τη χώρα περισσότερα ή λιγότερα δικαιώματα, περισσότερες ή λιγότερες υποχρεώσεις. Κανένας δεν θα είχε ούτε θα τολμούσε να διεκδικήσει ειδική μεταχείριση με πρόσχημα το ότι ανήκει ιδεολογικά, θρησκευτικά ή… ποδοσφαιρικά κάπου.  



Οι Θρακιώτες, ό,τι και να πιστεύουν, θα διδάσκονταν Ελληνικά και θα έδιναν εξετάσεις όπως οι Πελοποννήσιοι ή οι Επτανήσιοι, που κάποτε μιλούσαν και Ιταλικά, ε; Ιεροσπουδαστήρια, τέλος. Ιεροδιδάσκαλοι, τέλος. 


Ελληνικά σχολεία, μόνο, για όλους.  


Δεν συμφωνείς, διότι αισθάνεσαι Τούρκος; Δεν μας ενδιαφέρει. Εμείς αυτό διδάσκουμε. 


Δεν σ’ αρέσει;  Να πας να ζήσεις στην Τουρκία. Ο δρόμος ανοιχτός και τα σκυλιά δεμένα.

Τόσο...



 απλά, τόσο δημοκρατικά, τόσο αποτελεσματικά. 


Την ώρα της κάλπης, ελπίζω να το θυμηθείτε.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: