Τους περισσότερους πολίτες δεν μας ενδιαφέρουν τα ψυχολογικά της Αριστεράς.
Στα πανεπιστήμια, τα συνδικαλιστικά και αυριανά πολιτικά στελέχη της Αριστεράς γαλουχήθηκαν μέσα στη βία κατά των πολιτικών αντιπάλων τους, φοιτητών και διδασκόντων. Δεν είναι εξωγήινοι οι ροπαλοφόροι που διαλύουν συνελεύσεις και συνεδριάσεις οργάνων, που χτίζουν πρυτάνεις, δέρνουν φοιτητές και καθηγητές, κάνουν καταλήψεις για ψύλλου πήδημα. Εχουν όνομα και πολιτική ταυτότητα. Εχουν ανατραφεί πολιτικά μέσα σε μια κουλτούρα μηδενισμού, βίας και ασυδοσίας. Και οι κουκουλοφόροι βάνδαλοι, και στη ΜΑΡΦΙΝ φονιάδες, όταν δεν συλλαμβάνονται είναι «ασφαλίτες» και «ακροδεξιοί κρατικοί προβοκάτορες», όταν όμως συλληφθούν είναι, μιράκολο, «κοινωνικοί αγωνιστές» και ένα ολόκληρο σύστημα πέφτει πάνω για αλληλεγγύη.
Οταν όλη σου τη ζωή μαθαίνεις ν' αμφισβητείς το κράτος, τους θεσμούς και τα όργανά του, να μισείς την Αστυνομία, τις Ενοπλες Δυνάμεις, να αμφισβητείς το ίδιο το έθνος, την ιστορική του συνέχεια και την ταυτότητά του, όταν κεντρική θέση στην ιδεολογική σου συγκρότηση έχει ο κοινωνικός πόλεμος, αφού δεν πιστεύεις στην εθνική και στην κοινωνική ενότητα, είναι δύσκολο ν' αλλάξεις χούγια στη διαχείριση της εξουσίας.
Οταν επί μερικά χρονάκια στο πανεπιστήμιο έχεις δεύτερη φύση, αυτό που κάποιος λεβέντης στην «Αυγή» είχε ονομάσει ανερυθρίαστα «απαραίτητες δόσεις βίας», και το θεωρείς λογικό και αποδεκτό τρόπο επίλυσης διαφορών και πολιτικής σου επικράτησης, αυτή τη δυσώδη κληρονομιά ανομίας την κουβαλάς και στα πάνω δώματα, μεγαλώνοντας.
Οταν δεν μετέχεις στις αστικές δημοκρατίες αξίες και αφαιρείς από τους πολιτικούς σου αντιπάλους με ευκολία την ανθρώπινη υπόσταση, όταν όποιον δεν συμφωνεί μαζί σου τον θεωρείς συλλήβδην «φασίστα» και εχθρό, τότε γιατί μας κάνουν εντύπωση όλα αυτά;


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου