"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΕΘΝΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΣ ΟΡΘΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ: Όμιλος «Μηνυθέντων υπό Παναγιώτη Δημητρά»


Toυ ΤΑΚΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ

Δεν είµαι μέλος της ΕΣΗΕΑ, οπότε δεν κινδυνεύω με διαγραφή, όπως ο φίλος Αρης Πορτοσάλτε, επειδή δεν συμμετείχε σε απεργία που κήρυξε η ΑΔΕΔΥ.  

Το επαγγελματικό μου κύρος, χωρίς να είναι τίποτε σπουδαίο, δεν εξαρτάται ούτε από την ΑΔΕΔΥ, ούτε καν από τη ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ ή τη λατρεμένη ΟΛΜΕ. Ομως, μη νομίζετε ότι αισθάνομαι μειονεκτικά. Ανήκω σε όμιλο ο οποίος διαθέτει επίλεκτα μέλη της κοινωνικής και πολιτικής μας ζωής, όπως ο κ. Ανδριανόπουλος, ο κ. Γεωργιάδης, ο κ. Τσιάρας, η κ. Κεραμέως, πλήθος εισαγγελέων και οι φίλες Σώτη Τριανταφύλλου, Λώρη Κέζα και πολλοί ακόμη. Είναι ο όμιλος «Μηνυθέντων υπό Παναγιώτη Δημητρά».  

Στις τελευταίες αρχαιρεσίες εκλέξαμε πρόεδρο τον διευθυντή της μηνιαίας επιθεώρησης Athens Review of Books, κ. Μανόλη Βασιλάκη, ως πολλαπλώς μηνυθέντα

Στις επόμενες θα διεκδικήσω εγώ την προεδρία, αφού σήμερα έχω στο ενεργητικό μου δύο τουλάχιστον μηνύσεις. Η κατηγορία επί ισλαμοφοβία που μου είχε αποδώσει βρήκε τη θέση της στο αρχείο. Πριν όμως βρει τη θέση της εκεί, απασχόλησε το τμήμα ρατσιστικής βίας της ΓΑΔΑ, δύο τουλάχιστον εισαγγελείς, δύο μάρτυρες, τον Παναγιώτη Πικραμμένο και τον Απόστολο Δοξιάδη, και τον αγαπητό δικηγόρο Γιώργο Βουκελάτο. Δεν είναι και λίγο να ξέρεις ότι τόσοι άνθρωποι που εκτιμάς ασχολούνται με τις υποθέσεις σου.

Τον κ. Δημητρά δεν τον έχω γνωρίσει προσωπικώς. Και για να είμαι ειλικρινής, δεν θα το επιθυμούσα. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν εκτιμώ τις προσπάθειες που κάνει για να με φροντίσει. Στη νέα του μήνυση, για την οποία καλούμαι να απολογηθώ ως «ύποπτος» με κατηγορεί ότι τον συκοφάντησα. Είναι μία από τις εκατοντάδες που έχει καταθέσει.  

Πόσες από αυτές δικαιώθηκαν; 

Ποιος ξέρει. Ομως αξιοποιήθηκαν. Καταθέτεις μήνυση κατά της υπουργού Παιδείας για διακρίσεις σε σχολείο όπου φοιτούν τσιγγάνοι. Η μήνυση καταλήγει στο αρχείο. Oμως εσύ έχεις φροντίσει να ενημερώσεις διεθνείς οργανισμούς, δυσφημίζοντας την ελληνική πολιτεία και προβάλλοντας εαυτόν ως υπερασπιστή των δικαιωμάτων τους. Μην ξεχνάμε ότι ο κύριος έχει αποκαλέσει τη Ν.Δ. ναζιστικό κόμμα. 

Στην περίπτωσή μου τα πράγματα είναι πιο απλά. Είμαι μάρτυρας υπεράσπισης του Μανόλη Βασιλάκη στην αντιδικία του με τον εν λόγω κύριο. Τι καλύτερο γι’ αυτόν από το να εμφανιστώ στο δικαστήριο με μια μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση εις βάρος μου;

Στον Oμιλο, πάντως, περνάμε ωραία. Διαβάζουμε τους Τάιμς, πίνουμε τσάι ή ουίσκι και βάζουμε διάφορα στοιχήματα. Oχι τίποτε σπουδαία όπως αυτό του Φιλέας Φογκ στο αριστούργημα «Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες» του Βερν. 

Είμαστε απλοί άνθρωποι. 

Στοιχηματίζουμε...

 

 ποιος θα είναι ο επόμενος που θα μηνύσει ο κ. Δημητράς.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: