"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΙΣΛΑΜΟΛΑΘΡΟΛΑΓΝΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΑΤΟ: Εδώ σας θέλω "λαθρομαχμουτολαγνο-λεβέντες" μου!

Του ΘΑΝΟΥ ΤΖΗΜΕΡΟΥ


Αν πάρω ένα κουζινομάχαιρο κι αρχίσω να χτυπάω το κεφάλι του παιδιού μου και το πλημμυρίσω στο αίμα, θα με συλλάβει η αστυνομία και πολύ καλά θα κάνει.  


Θα με στείλει στο δικαστήριο που θα με καταδικάσει για πρόκληση σωματικής βλάβης και πολύ καλά θα κάνει


Αν δηλώσω ότι δεν μετανιώνω για την πράξη μου και θα την επαναλαμβάνω κάθε χρόνο, ο δικαστής θα διατάξει την αφαίρεση της γονικής μέριμνας και πολύ καλά θα κάνει.

 
Αν δηλώσω μουσουλμάνος, είμαι υπεράνω του νόμου; 


Μπορώ να κάνω όλα τα προηγούμενα και να μην τρέχει κάστανο; 


Εδώ σας θέλω λεβέντες μου του αριστερού φιλελευθεριάτου. 


Μπορείτε να απαντήσετε;

 
Το Ισλάμ πρέπει...
 να απαγορευτεί ολοσχερώς στην Ευρώπη, ό,τι και να σημαίνει αυτό σε κοινωνικό επίπεδο. Ήδη αργήσαμε πολύ. Όσο καθυστερούμε, τόσο χειρότερα. 



Το Ισλάμ ως σύστημα "αξιών" και ως νομικό πλαίσιο είναι απολύτως ασύμβατο και με τον πολιτισμό και με τη νομοθεσία της Ευρώπης. 


Τελεία και παύλα.




Δεν υπάρχουν σχόλια: