"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΣΥΡΙΖΟΣΟΥΡΓΕΛΑΡΑΔΙΚΟ: Πανεπιστήμιο Δυτικής Αφρικής



Προ καιρού ο κ. Τζανακόπουλος είχε εντυπωσιάσει την κοινή γνώμη αποκαλύπτοντας το εύρος των εμπειριών που έχει αποκομίσει στη ζωή του, παρότι σχετικά νέος. Ως άλλο Οδυσσέα η μοίρα του, ή η οργή του Ποσειδώνος, τον είχε στείλει ώς το απώτατον άκρον της οικουμένης, γνωστό από τη μυθολογία ως Αιγάλεω. Κάτι σαν την Αγρια Δύση της ελληνικής ψυχής. Το περίφημο Egaleo City του αειμνήστου ραψωδού Γιώργου Ζαμπέτα. «…Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνω…». 


Υποθέτω ότι οι οικείοι του θα τον είχαν προειδοποιήσει. Μην πας εκεί. Δεν ξέρεις αν τον τόπο τον κατοικούν άνθρωποι ή τέρατα, αν πιστεύουν σε θεούς κι αν έχουν νόμους. Ομως αυτός, από την περιέργειά του να γνωρίσει καινούργιους κόσμους, μόλις διέκρινε στην άκρη του ορίζοντος καπνό θρώσκοντα, δεν δίστασε να πάει στο Αιγάλεω, όπως ο πρόγονός του Οδυσσεύς στη νήσο των Κυκλώπων. Δύο έτη συναπτά έμεινε εκεί, γνώρισε νέα ήθη, συνομίλησε με αλλόκοτους ιθαγενείς και επέστρεψε στην πατρίδα του σοφότερος. Και υπερήφανος, όπως δήλωσε, αφού άντεξε τις δοκιμασίες της λαϊκής ψυχής, τις ένιωσε στην ψυχή του και την αγάπησε. Συμβαίνουν αυτά.  


Προσφάτως, συνάδελφος του κ. Τζαννακόπουλου μας ενημέρωσε ότι στο απόμακρο αυτό χωριό του πολιτισμού μας οι τιμές των ακινήτων παραμένουν απελπιστικά χαμηλές. Αυτός πήγε εκεί διότι ένας ιθαγενής γνωστός του τού ενοικίασε δωμάτιο με 50 ευρώ τον μήνα. Δεν ξεκαθάρισε αν επρόκειτο για καλύβα από χορτάρι ή κανέναν παλιό τηλεφωνικό θάλαμο που τον είχε μεταφέρει στον κήπο του – χωρίς τηλέφωνο εννοείται.


Τούτων δοθέντων, αποφάσισαν να εκπολιτίσουν την άγρια αυτή περιοχή του κόσμου μας. Αυτοί δεν πιστεύουν σε «διαχωρισμούς», κοινωνικούς, ταξικούς, ακόμη και πολιτισμικούς, θα προσέθετα. Ο φιλελευθερισμός έχει καταδικάσει τους πληθυσμούς της Δυτικής Αττικής, όπως ακριβώς και της Δυτικής Αφρικής, σε πνευματική ασιτία. Ως άλλοι αποικιοκράτες, αλλά με την καλή έννοια, αυτοί αποφάσισαν να τους εκπολιτίσουν. Και έτσι ιδρύθηκε το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.


Μην ασχημονείτε παρακαλώ. Εχετε υπ’ όψιν ότι υπάρχει και ο αντιρατσιστικός νόμος, βάσει του οποίου μπορεί να σας κατηγορήσουν αν αντιδράσετε. Εχουν δικαίωμα και οι ιθαγενείς της Δυτικής Αττικής, όπως και της Δυτικής Αφρικής, να έχουν ένα πτυχίο από τον τόπο τους και να μην αναγκάζονται να ξενιτευτούν στον Πειραιά ή την Αθήνα κινδυνεύοντας να ξεχάσουν τις παραδόσεις και τα ήθη των προγόνων τους. Πάσχα έρχεται.


Πώς λέγεται ο Ελληνας πρωθυπουργός που αναφέρεται στη Δυτική Αττική σαν να μιλάει για τη Δυτική Αφρική;


Η απάντηση...


 δεν είναι δυνατόν να γραφεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: