"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΕΡΩΤΑΣ: Tα δέκα κορυφαία ερωτικά γράμματα όλων των εποχών!

Σήμερα το "σ'αγαπώ" λέγεται... ή μάλλον γράφεται σε sms, mail, στο chat, το Facebook, το WhatsApp, το Snapchat και γενικώς τα social media. Υπήρχαν όμως και κάποιες εποχές, που οι άνθρωποι "αναγκάζονταν" να εκφράσουν τα συναισθήματά τους προς τους αγαπημένους τους συντρόφους ή εραστές, με ένα γράμμα.

 

Μεταξύ πολλών λοιπόν, το ερωτικό γράμμα του Johnny Cash από το 1994, προς την "σπουδαιότερη γυναίκα", τη σύζυγό του June Carter, ψηφίστηκε ως το κορυφαίο όλων των εποχών.

 

Δείτε ποια συμπληρώνουν τη λίστα με τα 10 πιο ερωτικά γράμματα:


10. Jimi Hendrix σε άγνωστη αγαπημένη (Ημερομηνία... άγνωστη επίσης)

 


"Η ευτυχία είναι μέσα σου...

γι' αυτό λύσε τις αλυσίδες από την καρδιά σου και άφησε τον εαυτό σου ν'ανθίσει, όπως το γλυκό λουλούδι που είσαι.

Ξέρω την απάντηση...

Απλά άνοιξε τα φτερά σου και αφήσου ελεύθερη..."

9. Πρόεδρος Gerald Ford στη σύζυγό του, Betty (1974)





"Καμία λέξη που γράφεται, δεν μπορεί να περιγράψει την βαθιά, βαθιά αγάπη μας. Εμείς ξέρουμε πόσο σπουδαία είσαι κι εμείς, τα παιδιά και ο μπαμπάς, θα προσπαθήσουμε να είμαστε όσο δυνατή είσαι.

Η πίστη μας σε σένα και τον θεό θα μας κρατήσει. Η απόλυτη αγάπη μας για σένα είναι παντοτινή"

8. Beethoven στην "αθάνατη αγαπημένη" (1812)





"Αν και είμαι ακόμα στο κρεβάτι, οι σκέψεις μου τρέχουν σε σένα, Αθάνατη Αγαπημένη. Να είσαι ήρεμη, να μ'αγαπάς... σήμερα... χθες... τι δακρύβρεκτοι πόθοι... για σένα - για σένα - για σένα - ζωή μου - τα πάντα μου - εις το επανιδείν.

Ω, συνέχισε να μ'αγαπάς, ποτέ να μην παρεξηγήσεις την πιο πιστή καρδιά του αγαπημένου σου. Πάντα δικός σου. Πάντα δική μου. Πάντα εμείς"

7. Βασιλιάς Henry VIII στην Anne Boleyn (1527)




"Ικετεύω για να μάθω τις προθέσεις σου, για την αγάπη ανάμεσά μας. Είναι πάνω από ένας χρόνος που με έχει χτυπήσει το βέλος του έρωτα και ακόμη, δεν είμαι σίγουρος, αν θα βρω παρηγοριά στην τρυφερότητά σου"

6. Richard Burton στην Elizabeth Taylor (1964)



"Τα τυφλά μου μάτια περιμένουν απεγνωσμένα να σε δουν. Δεν καταλαβαίνεις φυσικά, E.B., πόσο εντυπωσιακά όμορφη ήσουν πάντα... και πόσο επικίνδυνα με κάνεις να σε θέλω"

5. Napoleon Bonaparte στην Josephine (1796)





"Από τότε που σε άφησα, είμαι σε μία διαρκή κατάθλιψη. Η ευτυχία μου είναι να είμαι κοντά σου. Ζω με την ανάμνηση των χαδιών σου, των δακρύων σου, της τρυφερότητάς σου"

4. Ernest Hemingway στη Marlene Dietrich (1951)





"Δεν μπορώ να σου περιγράψω με λόγια, πώς κάθε φορά που είμαι στην αγκαλιά σου, αισθάνομαι σαν να είμαι σπίτι..."

3. John Keats στη Fanny Brawne (1819)


 


"Δεν μπορώ να υπάρξω χωρίς εσένα. Η ζωή μου σταματά στην στιγμή, που θα σε ξαναδώ. Δεν βλέπω πέρα από αυτό. Με έχεις απορροφήσει"

2. Winston Churchill στην Clementine Churchill (1935)



"Αγαπημένη μου Clemmie, στο γράμμα σου, μου έγραψες λόγια πολύ αγαπημένα, για το πώς εμπλούτισα τη ζωή σου. Δεν μπορώ να σου πω, πόση ευχαρίστηση μου δίνεις, γιατί αν υπάρχουν λογαριασμοί στον έρωτα, εγώ είμαι πάντα υπερχρεωμένος σε σένα" (σε άπταιστη ελεύθερη απόδοση)

1.  Johnny Cash στην June Carter (1994)


"Γεράσαμε και συνηθίσαμε ο ένας τον άλλον. Σκεφτόμαστε το ίδιο. Διαβάζουμε το μυαλό ο ένας του άλλου. Ξέρουμε τι θέλει ο άλλος, χωρίς να το ζητήσει. Μερικές φορές, εκνευρίζουμε ο ένας τον άλλον. Μπορεί και καμία φορά, να παίρνουμε ο ένας τον άλλον ως δεδομένο. Αλλά κάθε τόσο, όπως σήμερα, το σκέφτομαι και συνειδητοποιώ, πόσο τυχερός είμαι, που μοιράζομαι τη ζωή μου με τη σπουδαιότερη γυναίκα, που γνώρισα ποτέ"

...Τόσο απλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: